סקציה נס ציונה מגשימה חלום במסגרת פרויקט "חלומות מתגשמים" של עמותת 'עלה'

עומר ילד מופלא המתקשר עם העולם בעזרת הכדורגל, מגשים חלום- להיות כמו שחקן כדורגל מקצועי. איך מתארים רגעים של אושר במילים? לפני כחודשים הגיע לאוזנם של אבי לודריק, מי שהיה יו"ר מכבי שעריים וסיוון אבישג לוי הסיפור של עומר, בן ה- 13, סיפור של ילד מופלא המתקשר עם העולם בעזרת הכדורגל.

  • על ידי: מערכת גולר
  • 26-04-2018
  • 08:43

את החלום שהגשים עומר השבוע הוא לא ישכח לעולם. על אף המוגבלות שיש לו, הוא השתתף באימון של סקציה נס ציונה. לעומר, המתגורר במרכז 'עלה' מוריה בגדרה, יש מוגבלות שכלית התפתחותית, והוא מתגורר עם עוד עשרות אנשים עם מוגבלויות במרכז 'עלה' ('עלה' - עזר לילד המיוחד). במהלך השגרה הוא מקבל טיפולים שיקומיים ואף לומד בבית הספר לחינוך מיוחד ב'עלה'.

 

עומר מגשים חלום (אלכסנדרה בריל)

 

בנות השירות הלאומי יצרו השנה פרויקט חדש שנקרא 'הגשמת חלומות' לדיירי מרכז 'עלה' בגדרה, שבמסגרתו הם מגשימים לכל דייר חלום, בהתאם לתחומי העניין שלו. עומר אוהב לשחק כדורגל ואף מצליח לבעוט בכדור כאילו הוא שחקן מקצועי, וכך צמחה היוזמה להביא אותו לשחק כדורגל, באימון של קבוצת כדורגל יחד עם שחקנים מקצועיים.

 

הן יצרו קשר עם סיוון אבישג לוי ואבי לודריק המופלאים ש"הרימו את הכפפה" וניצחו על הפקה מדהימה.

ההתגייסות הטוטאלית ותרומתם של אנשי חסד, שולחן מתוקים מעוצב כשולחן כדורגל ביופיו המושלם והכל בצילום ווידיאו- שתיעדו כל רגע של אושר וכל חיוך מופלא ברגע מדוייק, בעוגה מופלאה, במתנות שהורעפו על עומר, מוניות ועוד.
לודריק בתורו יצר קשר עם הנהלת קבוצת סקציה נס ציונה בראשות המנכ"ל רונן זייגרמן והיו"ר אלי כהן, שנרתמו באופן מיידי להיות שותפים ולהגשים את החלום.

 

הנהלת ושחקני נס ציונה בצוותא עם אבי לודריק ובנות השירות הלאומי מגשימים לעומר חלום (אלכסנדרה בריל)

 

את הרגעים המופלאים שבהגשמתו, את הדמעות שעמדו בגרון, את האושר והשמחה. רק מי שהיה שם באותם רגעים ידע לספר.
גן עדן של כדורגל, אצטדיון, כר ירוק ומטופח של דשא, לב שנקשר בלב שחקן נבחר- מובחר מבין כולם. נבחרת מופלאה של שחקים, צוות מקצועי והנהלת המועדון שהיו שם כדי לחוות ביחד את החוויה שהתקשורת הבסיסית כל כך לא פשוטה, על מחיאות הכפיים, הרמות באוויר, הענקת כדורגל חתום על ידי שחקני הקבוצה, הענקת חולצת אליפות של סקציה נס ציונה בעלייתה לליגה הלאומית, נתינה מכל הלב, חום ואהבה.

 

אמש, חיכו לו שחקני קבוצת סקציה נס ציונה, והוא הצטרף אליהם למשחק. בתחילה העניקו לעומר השחקנים חולצה של הקבוצה וכדור חתום על ידי כל השחקנים. אחר כך הרימו אותו ושיתפו אותו בחימום, כאילו הוא חלק בלתי נפרד מהקבוצה. עומר זכה ליהנות מיום של כיף ייחודי עבורו, רץ ברחבי המגרש ונהנה מהמרחב הענק ומעשרות הכדורים שהיו סביבו.

 

עומר נישא על כתפיי שחקני נס ציונה (אלכסנדרה בריל)

 

אבי לודריק: מדובר בזכות, "זו זכות גדולה שנפלה בחלקנו להיות שותפים בהגשמת חלום. כאשר עושים דברים ממקום של נתינה ואהבת חינם מגיעים דברים מדהימים. מבחינתי זה סוג של שליחות. מעבר כמובן למצווה הגדולה להגשים לילד את החלום שביום יום הוא אינו יכול להגשים. בעיני צריך לחשוף להראות לכל עם ישראל כמה העמותה נותנת לאנשים עם מוגבלויות לחוות את החיים ולהיות כמו כל אחד מאיתנו".

 

נעמה סודקביץ', מנהלת מרכז 'עלה' מוריה בגדרה אמרה: "התרגשנו לראות את ההתגייסות של אבי וסיוון, ושל קבוצת סקציה נס ציונה, לטובת הדיירים המיוחדים שלנו. האור של אנשים עם מוגבלויות וההבנה שהם חלק בלתי נפרד מהחברה צריכים להאיר ולהביא לשינוי חברתי משמעותי במדינת ישראל ביחסה אל אנשים עם מוגבלויות וקבלת השונה בחברה".

 

השולחן הממותג שהוכן לכבודו של עומר (אלכסנדרה בריל)

 

רשת מרכזי 'עלה' היא בית חם הנותן מענה טיפולי-שיקומי לאוכלוסייה עם מוגבלות שכלית התפתחותית ומורכבויות רפואיות. 'עלה' מפעילה ברחבי הארץ ארבעה מרכזים שמעניקים טיפול מקצועי ליותר מ– 850 תינוקות, ילדים, מתבגרים ומבוגרים. מרכזי עלה בבני ברק, ירושלים, גדרה והנגב מספקים שירותים מקצועיים בתחומי הרפואה, סיעוד, מקצועות הבריאות, שיקום, חינוך המיוחד, תעסוקה ופעילויות הפנאי.

 

רונן סיוון ולודריק הפכו את החלום של עומר למציאות (אלכסנדרה בריל)

 

עמותת עלה מובילה בישראל ובעולם בתחום טיפול, שיקום ואיכות חיים של אוכלוסיות עם מוגבלויות מורכבות מתוך אמונה כי לכל יחיד יש הזכות והאפשרות להשתתפות פעילה במארג החיים בהתאם לגילו ויכולתו, וכי לחברה יש את החובה לאפשר השתתפות זו באמצעות שילוב מקצועיות בלתי מתפשרת  עם אהבה, חום ונשמה.

 

שאפו ענק לסקציה נס ציונה, אבי לודריק ומרכז 'עלה' על היוזמה הברוכה

סקציה נס ציונה מגשימה חלום במסגרת פרויקט "חלומות מתגשמים" של עמותת 'עלה' (אלכסנדרה בריל)

הוסף תגובה
תגובות
  1. הגשמת חלום (ענת לוי 26-04-2018, 09:36)
    יישר כוח
  2. ה' הפקות (רעות 26-04-2018, 09:52)
    הכל מאיתו יתברך!! יישר כח! אין על עבודות הקודש שלכם!!!! אוהבת!!!!
  3. לודריק יש לך לב זהב (יוסי 26-04-2018, 09:58)
  4. כל הכבוד יפה מאד (מכובד מאד 26-04-2018, 10:25)
  5. סקציה (יוסי 26-04-2018, 10:41)
    אין מילים להסביר את הדבר הגדול שעשיתם ביחד עם לודביק כל הכבוד לכולם שאפו ענק תבורכו כולכם
  6. הגשמת חלום (אבי 26-04-2018, 13:41)
    אבי אתה נשמה טהורה
  7. אחלה לודריק (איציק בוקרה 26-04-2018, 17:14)
    אבי לודריק הגדול אני יודע כמה שאתה תורם בעילום שם שאפו ענק אין עלייך אחי
  8. כל הכבוד משפית סקציה וכל הנוגעים בדבר ריגשתם אותנו (כתום 26-04-2018, 18:17)
    וכמובן לילד המון בריאות
  9. שתבורכו כולם כל הכבוד מרגש מאוד (דני 26-04-2018, 19:01)