טירוף בכפ"ס: 2-4 גדול לכפ"ס מול עירוני טבריה

משחק מטורף היה אמש בלויטה! טבריה עלתה ליתרון משער של טוויל, כפ"ס הפכה את התוצאה לאחר שערים של פדידה ונביקובסקי (כבש צמד), צעדון קבע שוויון ענק אך עידן דוד קבע את תוצאת המשחק והעניק לכפ"ס יתרון שאמור להספיק לחבורה של בנודיס לקראת הגומלין

  • על ידי: אבייתר ברק
  • 26-05-2018
  • 13:06

שחקני שתי הקבוצות לפני פתיחת המשחק (איתן ידגר)

 

המשחק הראשון בקרב ההישרדות בין הפועל כפ״ס מהליגה הלאומית, לבין עירוני טבריה שהגיעה מליגה א׳ צפון לאחר שניצחו בשבוע שעבר את מכבי יפו. כ-1800 צופים הגיעו למגרש בכפ"ס עם רוב לקהל המקומי, אוראל גרינפלד הוציא לדרך את ההתמודדות בין שתי הקבוצות.

 

הקהל הטברייני הגיע לתמוך בקבוצה האורחת (איתן ידגר)


פתיחת המשחק הייתה כל כולה של כפ״ס, שלחצה על טבריה משריקת הפתיחה והראתה עליונות במרכז השדה. לאחר 10 דקות של כדורגל, הלחץ הגדול של כפר סבא בא לידי ביטוי בהזדמנות גדולה לכיבוש, עידן דוד מקבל כדור על סף הרחבה ומסובב נהדר, אך תדמור בזינוק נהדר מסיט את הכדור לקורה ומונע שער בטוח! 

 

עומר פדידה מול עלי אבו ריא (איתן ידגר)


ארבע דקות מאוחר יותר, ועידן דוד מחמיץ שער בטוח, דאבל פס נהדר בינו לבין אלמוג אוחיון, משאיר את דוד לבד ממרחק של 10 מטרים מול תדמור, אך דוד מחמיץ שער של 100%.

 

ניסן דנון עולה גבוה אך לא מצליח להכניע את תדמור (איתן ידגר)


בדקה ה-17 טבריה הגיעה למצב הממשי הראשון שלה לכיבוש וכמעט עקצה את כפ״ס, נירן רוטשטיין מגביה כדור קרן נהדר, מהראן אבו ריא עולה גבוה ונוגח נהדר, הכדור ספק עובר את הקו, אך ניקיטה חייקין במקום ומציל שער בטוח. שתי דקות לאחר מכן וכפ״ס כמעט כובשת שער, עידן דוד מוריד כדור נהדר לדושאן מאטוביץ׳ שבנגיעה משחרר פצצה ונעצר רק במשקוף, מזל גדול לטבריה. 


בדקה ה-25 כפ״ס משלמת על ההחמצות שלה, הגבהה נהדרת של נירן רוטשטיין למרכז הרחבה, אושרי טוויל מניף רגל ומסיט את הכדור נהדר וקובע 1-0 מדהים לטבריה! טבריה ממשיכה את החלום!!! 

 

שחקני ואוהדי טבריה חוגגים את היתרון (איתן ידגר)


חמש דקות לסיום המחצית הראשונה וכפ״ס הייתה חייבת לקבוע שוויון. הגבהה אדירה של ניסן דנון לתוך תיבת החמש, שראנס חלוצה של כפ״ס היה חייב לנגוח פנימה, אך הוא מפספס את הנגיחה ברשלנות. 

 

שראנס עם משחק חלש, צריך היה לכבוש לפחות שער אחד במשחק (איתן ידגר)


שלוש דקות עוברות והלחץ משפיע על כפ״ס, אלמוג אוחיון מוביל מתפרצת אדירה ובמקום למצוא את אחד מחבריו שפתחו נהדר באגפים, אוחיון מחליט ללכת לבד ובועט ממרחק של 20 מטר גבוה מעל השער. 


טבריה יורדת למחצית עם יתרון מדהים של 1-0 בתקווה לשמור על התוצאה עד לסיום. אילן סוויסה יכול להיות מרוצה מאוד מהתוצאה, מנגד ארז בנודיס חייב לנער שחקניו מכיוון שליגה א׳ מתקרבת...


בניגוד למחצית הראשונה, טבריה פתחה טוב יותר את המחצית השנייה ושלטה יותר בכדור, אך דווקא למרות השליטה כפ״ס משווה בדקה ה-56, מתפרצת נהדרת של כפ״ס מסתיימת אצל עומר פדידה, שממרחק של 17 מטר בועט מדויק לפינה הימנית וקובע שוויון. 1-1.

 

עומר פדידה חוגג לאחר שער השוויון (איתן ידגר)


4 דקות עוברות וכפ״ס מבצעת מהפך אדיר, סתיו נביקובסקי מגנה הימני של כפ״ס, מקבל כדור ומשחרר בעיטה אדירה לחיבורים!!! עדי תדמור נשאר חסר אונים וסופג, שער ענק לנביקובסקי, 1-2 לכפ״ס.

 

שחקני כפ"ס חוגגים את השער המדהים של נביקובסקי (איתן ידגר)


כפ״ס לא הספיקה לחגוג וכבר לאחר 2 דקות טבריה קבעה שוויון, נירן רוטשטיין בבישול שני מכניס כדור ענק לאורי צעדון, שוערה של כפ״ס חייב היה להגיב מהר יותר, אך צעדון שולח רגל ומגלגל את הכדור פנימה. 2-2 מטורף!!!

 

אורי צעדון קובע 2-2 מטורף! (איתן ידגר)


בדקה ה-72 הטירוף בלויטה נמשך, אורי צעדון נשכב לאחר שטען לעבירה אך אוראל גרינפלד לא משתכנע ולא שורק לעבירה, שחקניה של כפ״ס לא הוציאו את הכדור והמשיכו לשחק, נביקובסקי שוב מגיח מאגף ימין ובועט שוב מאותה הנקודה ומרעיד את הרשת, 2-3 אדיר לכפ״ס, כל גול בצבע אך עדי תדמור היה חייב למנוע את השער הזה. לאחר השער עידן וייצמן בא בטענות קשות לעברו של עומר פדידה, על כך שלא הוציא את הכדור לחוץ בכדי שצעדון יקבל טיפול. מוצדק? תשפטו אתם...

 

שחקני טבריה וכפ"ס לאחר השער השלישי של כפ"ס (איתן ידגר)


12 דקות לסיום המשחק, כפ״ס מרחיקה כדור רע שמגיע היישר לאושרי טוויל שבועט נהדר, אך מפספס את המסגרת בסנטימטרים בודדים, מזל גדול לכפ״ס.

 

אושרי טוויל כמעט וכובש את השלישי של טבריה (איתן ידגר)


שתי דקות בתוך תוספת הזמן כפ״ס מקבלת זריקת עידוד אדירה לקראת הגומלין, כשעידן דוד מבצע בעיטה חופשית ממרחק של 20 מטר בצורה נפלאה, מכניע את תדמור וקובע 2-4 ענק לכפ״ס שיכולה לצאת רגועה יותר למשחק הגומלין.

 

עידן דוד חוגג לאחר השער הרביעי (איתן ידגר)


לסיכום: הפועל כפ״ס נוסעת עם יתרון של שני שערים לטבריה, אך ייתכן מאוד שזה לא יספיק להם והם עוד יבכו על ההחמצות האדירות שלהם!!!מנגד, אילן סוויסה יכול לרדת מהמשחק ברגשות מעורבים, שכן אם המשחק היה נגמר בתוצאה 2-3 סוויסה יכול היה להיות מרוצה ואולי עד מאוד מאיך שהתפתח המשחק, אך השער של עידן דוד פגע מאוד בטבריה לקראת המשחק ביום שלישי. האם זה יספיק לכפ״ס? האם טבריה תעשה את הבלתי יאומן? ביום שלישי התשובות...

 

ארז בנודיס, היתרון צריך להספיק לו בגומלין (איתן ידגר)

 

אילן סוויסה יקווה לסנסציה (איתן ידגר)

 

שחקני כפ"ס חוגגים בסיום המשחק (איתן ידגר)

 

עידן דוד חוגג עם משפחתו בסיום (איתן ידגר)

 

שחקני טבריה מודים לקהל בסיום המשחק (איתן ידגר)

משחק חם מאוד היה אמש בלויטה (איתן ידגר)

הוסף תגובה
תגובות
  1. אוהד טברייני (יניב 26-05-2018, 16:59)
    בכתבה שכחו להזכיר שהשער הרביעי נכבש מפאוול שלא היה ולא נברא בושה ששופט מליגת העל עושה טעויות כאלה קריטיות במשחק רגיש כנראה שהחברה מאיזור המרכז מעדיפים שכפר סבא ישארו בלאומית ולא טבריה שהיא פריפריה בושה !!!!!!!!!!!!!!!
  2. ל 1 בנוסף אל תשכח שהייתה תפיסה בחולצה ברחבה של טוויל ולא נשרק פנדל... (אוהד עירוני טבריה 26-05-2018, 21:11)
    ההתאחדות מעדיפים קבוצה מהמרכז ולא מהפירפריה,
  3. עירוני טבריה אני אוהד כפר סבא (אילן 27-05-2018, 13:01)
    לא היה שום הבדלי רמות בין כפר סבא לטבריה פשוט כושר גופני עדיף של כפר סבא הכריעו את המשחק .לא יתכן שקבוצה שלא משלמים לה ולא מתאמנת מגיעה למשחק החיים שלה ובדקה ה60 לא מסוגלת לנשום.!יעשו טוב מנהלי טבריה באם ישאירו את הכדר הזה לעונה הבאה ותחתימו גולר או קשר טוב ולא לחפש לפרק את הקבוצה במקרה שלא תעלו ללאומית ,ואתם לא תעלו למרות התוצאה הנפיצה .