"צור שלום זו משפחה, ברגע שנכנסים לקבוצה קשה לעזוב אותה"

כך אמר ניסן רביבו, שחקנה של מכבי צור שלום שלה לא היו חלומות גדולים על עלייה העונה, אך הם הצליחו לקדם את המטרות של הקבוצה ולהישאר בליגה מבלי להיקלע למאבקי תחתית. ניסן רביבו קשר הקבוצה מסכם את העונה מבחינה אישית וקבוצתית

  • על ידי: לירן ביטון
  • 11-06-2018
  • 14:09

ניסן, אומרים שאתה אחד הקשרים הטובים בליגה א' צפון, מה יש לך לומר על כך?
"זו מחמאה וכייף גדול לשמוע את זה. השנה נתתי מספרים יותר טובים מהשנים הקודמות ואין ספק שזה עושה את העבודה".


מה מאפיין את הקבוצה מכבי צור שלום?
"צור שלום זו משפחה, ברגע שנכנסים לקבוצה קשה לעזוב אותה. כולם פה מחוברים הרבה מעבר לכדורגל, וכל מי ששיחק פה יכול להעיד על כך. גם מבחינה כלכלית שזה לא פחות חשוב, הם מאוד יציבים, יש פה חומר אנושי טוב מבחינת שחקנים וצוות, וזה מה שמביא את כולם לרצות להישאר".


איך אתה מסכם את העונה הנוכחית, והאם אתם מרוצים מהעונה שעברתם?
"מרוצים בענק, בשנים האחרונות לא נבנתה קבוצה לעלייה אבל היה חשוב לנו להישאר בליגה מבלי להיקלע למאבקי תחתית. אומנם רוב העונה דשדשנו למטה, אבל השגנו את המטרה של הקבוצה. ברמה האישית סיימתי עם מספר דו ספרתי של שערים, וגם תרמתי מבחינת בישולים שזה כמעט חמישים אחוז מהשערים של הקבוצה, מבחינתנו זו הצלחה".

 
נפצעת במהלך העונה וכשחזרת לשחק הצלחת להביא תוצאות. איזה טיפים אתה יכול לתת לשחקנים לאחר פציעה בחזרתם למגרש?
"קרעתי את השריר האחורי, אני כבר מכיר את הפציעה ויודע להתמודד איתה. להיפצע זה חלק בלתי נפרד מהכדורגל. מה שאני ממליץ לשחקנים שנפצעים זה לעבוד קשה, ולחזור בהדרגה. בעבר כשנפצעתי חזרתי מהר וזה פגע בי. אני שמח שהצלחתי לחזור לעצמי ולהביא תוצאות למרות הפציעה".


מה התכונה הכי דומיננטית אצלך על המגרש?
"בשנים האחרונות אפשר לומר שאני סוג של מנהיג שקט בקבוצה. אני מרגיש שיש ביטחון לשאר השחקנים שאני לצידם על המגרש והכל נעשה באווירה טובה".


האם אתה צפוי להמשיך בצור שלום?
"כבר פנו אלי כמה קבוצות, אבל הכיוון כרגע הוא צור שלום. קשה לי לעזוב גם למקום עם הצעות יותר גדולות. בצור שלום אני יכול לשלב את הכדורגל יחד עם העבודה שלי בעירייה, לכן אני מעדיף להמשיך בקבוצה אלא אם כן יהיו התפתחויות אחרות".

ניסן רביבו מרגיש בן בית בצור שלום (אבי רביבו)

הוסף תגובה
תגובות
  1. ניסן אתה גדול (אוהד איכסל 11-06-2018, 16:16)
    גאון לכדורגל שחקן ענק שקט וצנוע , אוהבים אותך באיכסל