ביה"ס לכדורגל של ציון בזר-קריית אונו מסיימת עונה!

בשבוע האחרון ביה"ס לכדורגל של ציון בזר בקריית אונו סיים את העונה בטקס מרגש בקאנטרי בגני תקווה, שמוציא מדי שנה שחקנים אל קבוצת הדגל של עיר - הפועל קריית אונו. כ- 200 הורים וילדים, בנים ובנות הגיעו לטקס המסורתי שנערך מדי שנה, כשהטקס כלל דוכני מזון, מתנפחים, ברכות וחלוקת גביעים. ציון בזר: "יש לי את ההתרגשות ללוות ולראות את הילדים יוצאים מחוזקים, מאושרים ומחויכים"

  • על ידי: אוהד רון
  • 06-07-2018
  • 10:31

ציון בזר, מנהל בית הספר לכדורגל אמר: "אנו בבית הספר שמים דגש על יחס אישי, חברתי ומקצועי, של כל אחד ואחת מהילדים, בניסיון לבנות את עתידם לא רק כשחקנים במגרש, אלא כילדים שיובילו את החברה הישראלית בכלל".

 

ציון בזר עם ילדי בית הספר
 

עוד הוסיף ציון: "כמאמן ילדים החל מהגיל הרך למעלה מ-20 שנה, וכמי שעוסק כמטפל בספורט טיפולי, אין ספק שהכדורגל הפך להיות מוקד מרכזי ומשמעותי עבור רבים מהילדים מבחינה אישית וחברתית. אני שמח שבכל אימון ואימון יש לי את ההתרגשות ללוות ולראות את הילדים יוצאים מחוזקים, מאושרים ומחוייכים".

 

 

בסיום הטקס שמענו גם מה יש למאמני בית הספר לומר: 

עופר טולדו סיפר: "אני רואה משמעות גדולה מאוד לעסוק בספורט ובפרט בכדורגל, מכיוון שזה גורם חברתי משמעותי עבור הילדים והילדות. אנו שמחים שיש באפשרותנו לתרום מניסיוננו לעזור לילדים להשתלב בקבוצות ובחברה".

 


עמית רוזנבוים שהוא גם שחקן במחלקת הנוער של מכבי ת"א אמר: "במהלך השנה הצטרפתי לצוות הספורטאים הצעירים, ומבחינתי זו סגירת מעגל, כמי שהתאמן אצל ציון מגיל צעיר מאוד, למד וספג את הרצינות, האכפתיות והנתינה שלו. שמחתי להעניק לילדים מניסיוני כשחקן פעיל".

 


אופק בזר שחקנה של הפועל קרית אונו, שמשמש גם הוא כאחד ממאמני בית הספר לכדורגל אמר: "אין ספק שזו חוויה אדירה לעבוד עם הילדים, ללמד ולראות את השיפור שחל בהם מתקופה לתקופה".

טקס הענקת הגביעים לילדי בית הספר

הוסף תגובה
תגובות
  1. ציון בזר נכס לעיריית קירית אונו (אמיר סולרסקי 07-07-2018, 09:49)
    ציון, פועלך למען ילדי העיר מעורר השראה ,אין ספק שאתה מעניק להם בסיס חשוב ביותר להמשך הדרך.
  2. ציון בזר (שרית יהודה 07-07-2018, 15:53)
    מאמן בחסד עליון שאפו
  3. תותח (אלה בן שאול 07-07-2018, 16:43)
    תותח
  4. ציון (אתי מדמון 08-07-2018, 07:53)
    ציון הוא נכס לילדים ולאנושות בכלל. אשרייץ על פועלך.