"רוצה לעשות את עונת הפריצה שלי"

כך אמר לידור באבא חלוץ הנוער של הפועל עכו ומי שהיה לכובש המוביל בקבוצה עם 22 שערים בעונה שעברה. כעת רגע לפני פתיחת העונה, מספר קבוצות מליגה א' צפון רוצות אותו והוא מבחינתו מחכה לפתיחת העונה כדי שיוכל להראות את מה שהוא יודע!

  • על ידי: אוהד רון
  • 10-07-2018
  • 12:39

לידור באבא פרץ אלינו בעונה שעברה כשהגיע ל'רובי שפירא' חיפה בינואר לאחר סבב קצר בנצרת עלית (ומספר משחקים בצור שלום), לידור הוא שחקן צעיר וכשרוני, אשר מספר קבוצות בכירות מאוד בצפון נמצאות במשא ומתן עם השחקן. הבולטות מביניהן הן 'רובי שפירא' חיפה, עירוני טבריה והפועל אסי גלבוע.

 

שמענו את לידור באבא מדבר על העונה החולפת: "סיימתי מחלקת נוער בהפועל עכו והתחלתי את דרכי בבוגרים. מבחינה אישית ציפיתי מעצמי ליותר, בטח ברמת המספרים. אני עובד קשה על מנת להביא את היכולות שלי לידי ביטוי".

 

לקראת העונה הבאה אומר לידור: "אני מחפש בעונה הקרובה לעשות את עונת הפריצה שלי, ולהגיע לקבוצה עם שאיפות, קבוצה שתבנה עליי על מנת שאוכל לשחק ולהראות את מה שאני יודע הכי טוב לעשות, ומשם להגיע לליגות הבכירות".


יש כבר משהו שעומד על הפרק?
"בימים הקרובים הדבר ייסגר ונצא לדרך חדשה. אני בציפייה רבה להתחיל את העונה הבאה".

הוסף תגובה
תגובות
  1. לידור (יהונתן א . 13-07-2018, 10:32)
    לידור לא שיחק בעונה שעברה בנוער של עכו , בודאי לא בגיל 22 . לידור ניסה לשחק בנצרת עילית , צור שלום ורובי שפירא . בשביל להתקדם אתה כשחקן כנף צריך גם לעשות הגנה . בנתיים אתה עושה רק התקפה וזה לא מספיק . לתשומת ליבך .