"שילוב של שחקני נוער לקבוצה הבוגרת יובילו את צפרירים חולון להישגים"

כך אומר יוסי גורדנה מאמנה של צפרירים חולון בעונה הקרובה, יוסי גורדנה מי שהיה קפטן הקבוצה בימיה היפים ומאמן מאד מוערך בהווה ינסה להחזיר עטרה ליושנה כשיאמן השנה את קבוצת הנוער ואת קבוצת הבוגרים של צפרירים חולון במטרה להחזירן לצמרת ולהצלחות.

  • על ידי: גיא צמח
  • 25-07-2018
  • 08:49

יוסי, השנה תאמן את הנוער ואת הבוגרים של צפרירים חולון בליגה ג' איך נוצר הקשר?

"הקשר נוצר כבר בשנה שעברה, כשגיגי חלובה פנה אליי שאאמן את הנוער ואעזור להם להישאר בליגה. בחודשיים האחרונים כשהגעתי הצלחנו להישאר בליגה בצורה יפה, לאחר מכן פנו אליי אם אוכל לקחת גם את הבוגרים, וכך נוצר הקשר עם גדי סולומוביץ, וכשדיברנו סיכמנו על כמות האימונים ומה הדרישות שלו, וכששנינו שידרנו על אותו הגל והוא הבין את הצרכים שלי ואני את שלו אז הסכמתי לקחת את הקבוצה הבוגרת, וזה יהיה שילוב טוב. כך אני אוכל להשתמש בשחקנים מהנוער לקבוצה הבוגרת בליגה ג', וכולי תקווה ששתי הקבוצות יהיו בצמרת הגבוהה וילכו קדימה".

 

צפרירים זה שם גדול בכדורגל הישראלי, אבל בעשור האחרון הקבוצה מדשדשת בליגות הנמוכות, מה המטרה לשנה הבאה?

"זה לא סוד שצפרירים בעשור האחרון בירידה מאד חדה מכל הבחינות. אני מקווה שהשנה נעשה בדק בית מכל הבחינות, מה נעשה פחות טוב ומה ניתן לשפר. אני רואה את זה גם במחלקת הנוער כשמנסים להביא מאמנים יותר איכותיים, ציוד יותר מתקדם וכמובן בקבוצת הבוגרים להחזיר עטרה ליושנה, כי צפרירים חולון זה שם בכדורגל הישראלי, אי אפשר לקחת הימים היפים שהיו לצפרירים אבל המועדון חייב עתיד והעתיד יהיה בזה שהקבוצה הבוגרת תבנה קבוצה חזקה בצמרת, וקבוצת הנוער תבנה שחקנים צעירים לבוגרת ובמידה ונעלה ליגה תיווצר תשתית טובה לשנים הבאות".

 

בשנה שעברה הקבוצה סיימה במקום התשיעי, אתה מאמין שאפשר לכוון לפלייאוף העליון?

"כמו שאתה מכיר אותי באתי במטרה להצליח וכמובן שאני מכוון לצמרת ולפלייאוף העליון, אבל ראשית אצטרך לראות את חומר השחקנים שנשאר מהשנה שעברה ואילו שחקנים יצטרפו אלינו השנה".

יוסי המשיך וסיפר על הקבוצה: "כמו שאתה יודע אין בקבוצה כסף להביא שחקנים איכותיים ולפי זה נדע לאיזה כיוון זה הולך, במידה ונצליח לצרף שחקנים איכותיים, שיודעים שיגיעו ליהנות, לשחק במגרש טוב, תנאים טובים ומרקם חברתי טוב, אני מאמין שאפשר להצליח, אבל במידה ולא נוכל להביא שחקנים איכותיים מסיבה כלכלית, אז המטרה תהיה קשה יותר להשגה אבל אני מאמין בכל ליבי מאמין שגם עם החומר הקיים שנשאר מהשנה שעברה, וגם עם צעירים שיגיעו מקבוצת הנוער נכוון לצמרת הגבוהה".

 

מה נאחל ליוסי גורדנה ולצפרירים?

"קודם כל בריאות, צפרירים קבוצה יקרה לליבי והייתי הקפטן של הקבוצה בימיה היפים שלה. אני מאחל לקבוצה הרבה שנים של נחת, ובעזרת השם נחזור לליגות הגבוהות ומבחינתי רוצה לבוא לעבוד קשה וליהנות מכדורגל. אני לא מחפש ללקק לאף אחד ולהתחנן לאמן. ראיתי השנה שבליגה א' כל הסגלים סגורים לכן החלטתי לקחת גם את הנוער וגם את הבוגרים של צפרירים, הלכתי לאן שרצו אותי. בכדורגל שלנו הכל הפך ללא מקצועי 'שמור לי ואשמור לך', אני מאחל לכל מי שישחק בצפרירים העונה גם בנוער וגם בבוגרים הצלחה ושנעמוד במטרות שלנו".

 

יוסי גורדנה, "שמו הולך לפניו" אומר גדי סולומוביץ (אמיר דבי)

 

מי שיעבוד עם יוסי גורדנה בשיתוף פעולה מלא השנה הוא גדי סולומוביץ שיתפעל כמו בעונה החולפת את קבוצת הבוגרים, גדי מסכם ואומר:  

"לאחר פתיחת הקבוצה מחדש בשנה שעברה במתכונת של חברים ובדגש על פרויקט חינוכי שעשינו ביחד עם מחלקת הנוער, הוחלט השנה לעלות מדרגה ולהתמודד על עליית ליגה. לשם כך מונה יוסי גורדנה ששמו הולך לפניו, במטרה להצעיד את צפרירים קדימה ולמקומה הטבעי. השלד הקיים ממשיך וביחד עם צעירים רבים שמגיעים ובתמיכה של קבוצת הנוער שאותה יוסי מאמן, מעבר לזיו כבדה הסמל והאישיות האדירה שממשיך איתנו, אני מכין עוד כמה הפתעות בדמותם של שחקני עבר מובילים".

מה מייחד את הקבוצה שנקראת צפרירים חולון? "מה שמייחד אותנו זה האישיות של השחקנים שכאן אנחנו לא נתפשר. כפי שעשינו ברו"ח ת"א כל השנים. אנחנו מאמינים ביוסי, וביחד עם התמיכה שנספק לו, אני מאמין שנראה את צפרירים חולון בשנה הבאה בליגה ב' ".

 

פתיחת אימוני הקבוצה תהיה ב-30/7/18, שחקנים בעלי ניסיון בקבוצת בוגרים מוזמנים להגיע למבחנים.

 

יוסי גורדנה מאמין שיוביל את צפרירים לצמרת הגבוהה (אביחי חיים)

הוסף תגובה
תגובות
  1. יאללה צפרירים לליגה אלופות (עובדיה 25-07-2018, 12:08)
  2. נוער מצוין שנה שעברה היו 4 חריגי גיל השתלבו בבוגרים . יש כישרון (דוד 25-07-2018, 15:55)
  3. בהצלחה (סדי 26-07-2018, 00:13)
    אני מאמין שיוביל יחזיר אותנו למקום שאנחנו צריכים להיות בהצלחה יוסי איש יקר
  4. תזהר מהנחש (הנמר 27-07-2018, 07:05)
    יוסי שיהיה לך בהצלחה.רק תזהר מהנחש יעקב מיכאלי זה נחש מסוכן.תשמור ממנו מרחק.