האם בית"ר ר"ג בדרך לעליית ליגה?

זמנים טובים עוברים על בית"ר ר"ג, מועדון שמנוהל בצורה הגבוהה ביותר, עם תנאים מצוינים לליגה ב' שאפילו נבחרת ישראל הייתה משתמשת באותו מגרש אימונים בו משתמשת ר"ג. אלעד כהן ויחיא זכריה יחתמו? אורן יחזקאל: "המטרה היא להישאר בליגה, אך השאיפה היא להגיע לפלייאוף העליון"

  • על ידי: אוהד רון
  • 23-08-2018
  • 11:36

אורן יחזקאל, אחד מבעלי הקבוצה אמר ל'גולר': "בית"ר רמת גן זה מועדון צנוע והמטרה היא להישאר בליגה, אך השאיפה היא להגיע לפלייאוף העליון. הרכש הכי טוב של הקבוצה השנה זה הצוות המקצועי בראשות אורן דיין ועוזרו שרון הרמבם, שזה היה בול פגיעה מבחינתי".


אורן המשיך והוסיף: "ליטף נחום הקפטן ימשיך להוביל את הקבוצה ועל השלד הקיים נביא רק שחקנים שיעשו את ההבדל". 


על ההכנות של הקבוצה אמר אורן: "אורן דיין, מאמן הקבוצה, עובד 24/7 סביב הקבוצה ואין שמח ממני על כך. כרגע יש קבוצה חזקה ולראיה הניצחונות שלנו במשחקי האימון על קבוצות מליגה א'. נעשה הכל לצרף שחקנים רעבים שיעזרו לנו במטרות".

 

בין השחקנים שנמצאים בקבוצה או מועמדים להצטרף, מוחאד חטארי החלוץ, יחי זכריה הקשר, יוסי זאנה הבלם, אסף מדר ואלעד כהן החלוץ שקיבל פניה גם הוא להצטרף למועדון. קובי בן לולו יעשה קאמבק ויחזור לשחק במדי המועדון, תום שירי, דור כליף, מתן חזיזה ליאל לוי ולירן דוידוב יצטרכו לתת את הטון בגזרת הצעירים ויצטרפו לקבוצה.

 

שחקני בית"ר ר"ג מהעונה שעברה. עלו ליגה בסטייל.

הוסף תגובה
תגובות
  1. מי זה אורן יחזקאל? מתגעגעים ליהושע תהי מנוחתו עדן (אחד שמכיר 24-08-2018, 09:20)
  2. זיגי ודוד שאול הקמצנים (ירון 24-08-2018, 17:41)
    שתי הקמצנים האלה יביאו כאלה שחקנים חחחחחח שיחליפו תלבושת קודם. ציוד מלפני 200 שנה