עירוני אשדוד מארחת את בני יצ'אלאל

היום תחל עונת 2018-2019 עם סיבוב ראשון במשחקי גביע המדינה בליגה ב', הסיבוב הראשון סיפק לנו מפגש מעניין בין עירוני אשדוד המתחדשת לבין בני יצ'אלאל הצנועה. הקבוצה מרחובות לא מתכוונת לעשות חיים קלים לקבוצת הכוכבים מאשדוד. איך זה יסתיים? נדע בעוד מספר שעות...

  • על ידי: גיא צמח
  • 31-08-2018
  • 08:42

מחזיקת הגביע של ליגה ב' דרום ב' אשתקד עירוני אשדוד תחל את משחקי הגביע השנה במפגש ביתי נגד בני יצ'אלאל. עירוני אשדוד עם מאמן חדש על הקווים בדמותו של שי מאור שמורגל להצלחות רבות בליגות הנמוכות ולראיה רק בעונה החולפת העלה את שמשון כפר קאסם לליגה א'. עירוני אשדוד ביצעה חיזוקים בעמדות הנכונות כגון תומר בן חיים ממכבי יבנה, עומרי כהן מכפר קאסם ועוד שחקנים איכותיים והיא מסתערת על עונת המשחקים הקרובה וכל תוצאה מאשר עליית ליגה תהיה כישלון.

 

עירוני אשדוד מתחילה במסע הגנה על תואר גביע המדינה (מוטי קדוש)

 

עירוני אשדוד תנסה לשחזר את ההישג מהעונה הקודמת ותנסה לזכות גם השנה בגביע אבל זה לא יהיה פשוט כי מנגד תתייצב בני יצ'אלאל הקבוצה העיקשת מרחובות שבמשך השנים עשתה חיים קשים לליגה ובפרט לעירוני אשדוד, לראיה בעונה הקודמת במחזור הראשון סיימו שתי הקבוצות בתיקו 2-2, בני יצ'אלאל עם מאור אוחיון על הקווים משלימה בימים אלה את הסגל שלה ומקווה לצרף עוד מספר שחקנים שיחזקו את הקבוצה.

 

בני יצאלאל תנסה להפתיע ולעלות לשלב הבא .

 

חיים צאנה יו"ר בני יצ'אלאל אומר לפני המפגש בין הקבוצות: "הקבוצה בתהליך בנייה וטרם סגרנו את סגל השחקנים, נצרף בהמשך שני שחקנים. זו קבוצה שיש בה שילוב של צעירים וותיקים ומצפה שנשחק כדורגל טוב. לגבי משחק הגביע נגד עירוני אשדוד, זה משחק שתמיד סיפק את הסחורה ואני מאמין שלא נעשה חיים קלים לאשדוד למרות הסגל שבנו, מאחל לנו עונה מוצלחת".

 

שי מאור מאמנה של עירוני אשדוד אומר: "הבאנו שחקנים טובים ששיחקו והיו גורם משמעותי גם בליגה א'. העבודה היא בעיקר לחבר אותם לקבוצה, אנחנו עובדים מצוין ונעשה הכל בכדי לעמוד במטרות שהציבו בפנינו. לגבי המשחק בשישי מדובר במשחק גביע עוד משחק אימון, רק הפעם רשמי בדרך, שמטרתו בעיקר להתחבר לקראת הליגה. בני יצ'אלאל קבוצה קשה וטובה ובעבר עירוני גם לא הצליחה לנצח אותה, נעשה הכל לנצח ולעבור שלב בגביע ,ולהמשיך להיות בתוך המשחקים האלה כהכנה לליגה".

 

הקהל הצהוב כבר לא יכול לחכות לשריקת הפתיחה (ליעוז צמח)

 

איך זה ייגמר? אין לדעת מה שכן מחכה לנו חגיגה צבעונית ביציעים ומשחק מצוין על כר הדשא, בהצלחה...

עירוני אשדוד מארחת את בני יצ'אלאל ותנסה להגן על הגביע שלה

הוסף תגובה
תגובות
  1. בני צלללל (עירוני 31-08-2018, 08:57)
    קבוצה פח ואנשים רעים אנחנו ננצח 4 אפס
  2. אדומים אשדוד - אנחנו הסכסכנים של הליגות הנמוכות (אדומים 31-08-2018, 10:46)
  3. תגובה אחת של אוהד האדומים (עירוני 31-08-2018, 11:19)
    הביצים רועדות לאדומים אשדוד
  4. תוצאה ידועה מראש (הוגה דעות 31-08-2018, 12:19)
    לא כוחות
  5. עירוני (אשדודי 31-08-2018, 21:03)
    קבוצה מפחידה
  6. נפילה ששמה רן בן שמעון (תושב אום אל פאחם 02-09-2018, 04:11)
    כתושב אום אל פאחם רציתי לומר לכם באשדוד שנפלתם עם רן בן שמעון . הבחור במקום ללכת קדימה משחק אחורה , לא חלוץ אמיתי שרואה שער . הרבה פעמים יוצא לצדדים ונמצא 35 מטר מהשער .