ליגה ג' תל אביב: סיכום המחזור השלישי בחסות מסעדת ה"SANSA" בטיילת ראשון לציון

בעקבות השינוי שהחל בשנה שעברה בתקנון ההתאחדות בנושא העולות מליגה ג' לליגה ב'' בחרנו לסכם את מחוז תל אביב בליגה ג'/ מחוז תל אביב הינו אחד המחוזות המעניינים בליגה ג' השנה' עם מספר קבוצות איכותיות/ השינוי המהותי בתקנון הוא שהשנה בנוסף לעולה האוטומטית מהמקום הראשון, ישנם משחקי הצלבה בין מקומות 2 ו-3 בין המחוזות' והמנצחת תתמודד נגד מקום 14 מליגה ב' דרום א' על כרטיס העליה הנוסף לליגה ב'

  • על ידי: מערכת גולר
  • 17-10-2018
  • 07:32

ליגה ג' מחוז תל אביב

 

פרדס כץ – בני יהוד : 2-2 (המשחק הופסק בדקה ה-93)

משחק חם מאד עם מעט כדורגל התפתח במושב מצליח שם אירחה פרדס כץ את בני יהוד החזקה. האירוע המשמעותי במשחק אירע בדקה ה-93, דקה לאחר שבני יהוד השוותה את התוצאה ל 2-2, התפתחה תגרה בין שחקני פרדס כץ לשחקן יהוד בסיומה השופט שלף שלושה כרטיסים אדומים לשחקני פרדס כץ שהתפרעו והשיא היה כאשר אוהד של פרדס כץ פרץ מהיציע ובעט בשחקנה של בני יהוד, באותו הרגע הקוון סימן לשופט המשחק וזה פוצץ את המשחק והמשחק לא הגיע לסיומו. ביום רביעי הקרוב תיערך ועדת משמעת ובה תוחלט התוצאה הסופית של המשחק, ככל הנראה ניצחון טכני ליהוד ועונשים קשים לפרדס כץ.

 

בית"ר יפו "התפוצצה" במחצית השניה 

 

ספרטק רמת גן – בית"ר יפו : 5-1

ספרטק רמת גן רצתה להשיג נקודות ראשונה העונה וההתחלה הייתה טובה מבחינתה כאשר בדקה ה-30 עלתה ליתרון משערו של ארטיום סליוז'צקי ושמרה על יתרונה עד לשריקה למחצית אבל המחצית השנייה הייתה סיפור אחר לגמרי ויפו התפוצצה עם חמישה שערים מרגליהם של גיא שאול, ירין חרמון, יוטב מצליח וצמד של מתן בן יצחק. ספרטק סיימה את המשחק ב-10 שחקנים לאחר, שאבי עמר הורחק בצהוב שני בדקה ה-83.

 

שחקני ספרטק חייכו בתחילת המשחק אבל בסופו נשארו עדיין ללא נקודות העונה.

 

מכבי אור יהודה – עוצמה חולון : 4-0

שתי הקבוצות הגיעו למחזור השלישי כשהן מושלמות אבל רק עוצמה הצליחה להישאר מושלמת בסיום המחזור. הרצל בוסתנאי מאמנה של עוצמה חולון שועל קרות ותיק בנה קבוצה מצוינת השנה ובמשחק חד צדדי ניצחה את אור יהודה משערים של עידן אשכנזי, עידן ביטון, נתנאל כהן וברקט אקלה, בסיום 4-0 חלק לעוצמה חולון.

 

אליצור יהוד – השקמה חן : 6-2

השקמה חן המועמדת העיקרית לעלות ליגה עם סגל שחקנים מצוין יצאה למשחק חוץ ביהוד נגד אליצור ולמרות התוצאה בסיום תחילת המשחק הייתה קשה להשקמה כאשר יהוד עלתה ליתרון משער של ניר יהב, השקמה הפכה את התוצאה תוך 11 דקות מרגליהם של אריאל מעבי ואביתר נדלר אבל  אליצור יהוד לא נבהלה ובדקה ה-25 ניר יהב משלים צמד ומשווה את התוצאה. 4 דקות לסיום המחצית אביתר נדלר משלים צמד ומעלה את השקמה ליתרון 3-2. המחצית השנייה הייתה סיפור שונה כאשר העומק של השקמה ניצח את ההתמודדות ובמחצית זו השקמה הוסיפו עוד שלושה שערים מרגליהם של דור אבינו, חזי טורס ועוד שער של אביתר נדלר שהשלים שלושער.

 

הכובשים לצפרירים דין וייצן, גדי סולומוביץ וגיא צמח (בת חן וובגין)

 

אליצור יפו – צפרירים חולון : 3-0

תוצאה שעושה חסד עם צפרירים כי על כר הדשא ראינו משחק שקול ולראיה השחקן המצטיין במשחק היה שוערה של צפרירים חולון נונו נתנאל . צפרירים עלתה ליתרון בדקה ה-30 מבעיטה חופשית מ-17 מטרים של גיא צמח וצפרירים יורדת למחצית ביתרון 1-0. במחצית השנייה צפרירים היה טובה יותר ובדקה ה-55 דין וייצן המצוין שעלה כמחליף 5 דקות קודם ואת אקורד הסיום נתן גדי סולומוביץ' עם שער בדקה ה-85 וכיפר על החמצת הפנדל שתי דקות קודם לכן. שתי הקבוצות סיימו את המשחק בעשרה שחקנים לאחר שעמיר סבן מצפרירים ואלי טראב מאליצור יפו הורחקו בדקות הסיום של המשחק.

 

נתנאל נונו שוערה של צפרירים עם יכולת מצויינת (בת חן וובגין)

 

יתר התוצאות:

 

 שיכון ותיקים -  נווה גולן : 1-2

בית"ר עזרא - אינטר תל אביב : 3-0

 א.ס חולון - רמת ישראל : 2-0

 

בהצלחה לכל הקבוצות, ניפגש בשבוע הבא !

 

ליגה ג' תל אביב - סיכום המחזור השלישי בחסות מסעדת ה"SANSA" בטיילת ראשון לציון

הוסף תגובה
תגובות
  1. עדי דקל בושה (משה 17-10-2018, 11:29)
    לו היו מצלמים אותך משחק כדורגל והיית רואה את הסרט של המשחק היית רואה כמה אתה מגוחך על כר הדשא, זמנך הגיע מזמן הקבוצה שלך משחקת בגללך בכל משחק בשחקן פחות.
  2. לפרק את פרדס כץ (יהודניק 17-10-2018, 21:24)
    לא באים לשחק כדורגל באים לעשות רק בלאגן חבורת חובבים שבאים לקבל עשיריות וללכת הביתה לא יודע איך יהוד הגיעו למצב של שיויון, בכל אופן לאותו אוהד פרדס כץ מחכים לך ביהוד