ליגה ג' תל אביב - סיכום המחזור השלישי בחסות מסעדת ה"SANSA" בטיילת ראשון לציון

בעקבות השינוי שהחל בשנה שעברה בתקנון ההתאחדות בנושא העולות מליגה ג' לליגה ב'' בחרנו לסכם את מחוז תל אביב בליגה ג', מחוז תל אביב הינו אחד המחוזות המעניינים בליגה ג' השנה' עם מספר קבוצות איכותיות. השינוי המהותי בתקנון הוא שהשנה בנוסף לעולה האוטומטית מהמקום הראשון, ישנם משחקי הצלבה בין מקומות 2 ו-3 בין המחוזות, והמנצחת תתמודד נגד מקום 14 מליגה ב' דרום א' על כרטיס העליה הנוסף לליגה ב'

  • על ידי: גיא צמח
  • 23-10-2018
  • 10:35

השקמה חן – בני יהוד : 4-1

משחק עונה ראשון בין שתי הקבוצות שילחמו עד הסוף על העליה לליגה ב' מהמקום הראשון ובמפגש הראשון דווקא כשהיא משחקת בחוץ בני יהוד מנצחת ללא תנאי ומביסה את השקמה בתוצאה 4-1 משערים של אלירן מגול עם שער מרהיב ביופיו בוולה מהאוויר מ-16 מטרים, נדב אשכנזי וצמד של המצטיין במגרש עדי שמאי, השקמה הצליחה רק לצמק זמנית משער של אופק הלל.

 

האחראים על הניצחון של בני יהוד: יוסי נקש השוער, אלירן מגול, עדי שמאי ועמית מגול.

 

צפרירים חולון – מכבי אור יהודה : 2-1

צפרירים חולון לאחר שני ניצחונות רצופים רצתה להמשיך את המומנטום החיובי נגד מכבי אור יהודה העיקשת וההתחלה הייתה מבטיחה, שליטה מלאה של חולון במגרש ושער יתרון של דין וייצן נתנו לחולון יתרון מוצדק אבל אור יהודה לא ויתרה ובדקה ה-40 השוותה מרגליו של מושיקו כץ. במחצית השנייה חולון שלטה ללא עוררין במגרש ורק יכולת מצוינת של שוערה של אור יהודה לירן חסון, מנעה מחולון את השערים שהגיעו לה, וכמאמר הקלישאה מי שלא כובש סופג אז בדקה ה-75 כדור ארוך תופס את הגנת חולון לא מוכנה וארמיאס אווקה מגיע למצב מול שוערה של חולון, נתנאל נונו, מקפיץ מעליו וקובע את תוצאת המשחק 2-1 לאור יהודה.
 

מכבי אור יהודה וצפרירים חולון לפני שריקת הפתיחה.

 

עוצמה חולון – בית"ר עזרא : 0-3

קבוצתו של הרצל בוסתנאי לא עוצרת ושומרת על מאזן מושלם בפתיחת העונה הנוכחית מולה התייצבה בית"ר עזרא הצנועה שעדיין לא השיגה נקודת זכות העונה. לאחר מחצית ראשונה שקולה ומאופסת עוצמה חולון עלתה למחצית השנייה בצורה שונה מאד וכבשה לא פחות משלושה שערים מרגליהם של יניב גרוטס וצמד של עידן אשכנזי הוותיק והטוב.

 

אינטר תל אביב. ניצחון קליל ומוצדק על ספרטק ר"ג. 

 

אינטר תל אביב - ספרטק רמת גן : 0-2

אינטר תל אביב קבוצתו של אלי משען הגיעה למשחק נגד האחרונה בטבלה ספרטק רמת גן והייתה טובה יותר ברוב שלבי המשחק מיריבתה הצנועה ספרטק רמת גן. צמד שערים של אביתר ארז הכריעו את גורל המשחק לטובתה של איטר תל אביב שמעלה את מאזנה ל-6 נקודות לעומת ספרטק שנותרה עדיין ללא נקודות.

 

שחקני 2 הקבוצות אינטר תל אביב בצהוב וספרטק בלבן. לפני המשחק.

 

יתר התוצאות:

רמת ישראל - שיכון ותיקים : 0-1

בית"ר יפו – א.ס חולון : 1-0

אליצור יהוד – אליצור יפו : 3-3

נוה גולן – מכבי פרדס כץ : 3-3

 

בהצלחה לכל הקבוצות , ניפגש בשבוע הבא !

ליגה ג' תל אביב - סיכום המחזור השלישי בחסות מסעדת ה"SANSA" בטיילת ראשון לציון

הוסף תגובה
תגובות