משחקי גביע, מי תהיה ההפתעה של היום?

לאחר שאמש לא היו הפתעות וכל הקבוצות מהליגות שלנו הודחו, היום יש משחקים על טהרת הליגות שלנו כמו קרית גת נגד נורדיה, הוד השרון נגד דבוריה והכח ר"ג נגד הפועל הרצליה. אבל האם מעבר למשחקים הללו תהיה לנו הפתעה ועוד קבוצות מהליגות שלנו תעפילנה שלב? נמתין ונראה עד סוף היום..

  • על ידי: אוהד רון
  • 30-10-2018
  • 10:46

אמש החל הסיבוב השביעי במשחקי הגביע, וכל הקבוצות הבכירות הגיעו מוכנות ולא איפשרו לקבוצות הליגות הנמוכות לחגוג על חשבונן, וניצחו אותן ללא מאמץ מיוחד. היום יש משחקים על טהרת הליגות הנמוכות מה שמבטיח לנו נציגות גם בשלב הבא של המשחקים, שיכניס לתוכו גם את קבוצות ליגת העל.

 

ישנם מספר משחקים מעניינים היום כמו קריית גת מול נורדיה. קריית גת קבוצה חזקה בבית, קבוצה שמתבססת על הגנה חזקה ומהירות אדירה בחלק העליון, כאשר השחקנים הבולטים אצלם זה אדי אדרי הקשר המהיר וליאל ספורטס שרותח בשבועות האחרונים ויהיה מעניין לראות אותו כובש בעוד משחק. מנגד נורדיה שקצת מאכזבת בליגה, לא משחקת כדורגל גדול אבל צוברת את הנקודות שלה בעיקר בזכות אסף גובזה החלוץ שיכול לכבוש בכל משחק ולנצח כל קבוצה. קריית גת עדיפה ולכן אני חושב שהם ינצחו.

 

הכח ר"ג הלוהטת במחזורים האחרונים בליגה, ומשחקת את כדורגל אולי הכי יפה בליגה במשחקים האחרונים, עדיפה על הפועל הרצליה שאומנם יש לה קבוצה צעירה ומוכשרת אבל חסר לה בחלק ההתקפה את החלוץ היציב שכל משחק ייתן לה את הגולים. מומו ניסטל מאמן הרצליה הוא מאמן מוכשר והוא יידע להוביל את הקבוצה לצמרת בליגה. בליגה הקבוצה עדיין מתגבשת אבל במשחק הזה הכח ר"ג עדיפה והם ינצחו.

 

מומו ניסטל, יעבור את הכח? (מאור אלקסלסי)

 

הפועל מגדל העמק החלשה, מארחת את מוליכת ליגה ג׳מרכז, הפועל גדרה. מגדל העמק מארחת במגרשה הגרוע אבל הפעם הם מארחים קבוצה שסביר להניח שמשחקים ורגילים לשחק במגרשים כאלה לא טובים, ולכן היתרון פה הוא של גדרה. גדרה מוליכת ליגה ג׳ מרכז התחזקה מאד עם החתמתו של החלוץ אלעד אברמסון עם המבנה גוף הגדול. גדרה יכולה להפתיע את מגדל העמק החלשים או לפחות למשוך אותם לפנדלים. לדעתי  גדרה תנצח.  

 

משחק על טהרת ליגה ב׳ יתקיים בהוד השרון בין הוד השרון לדבוריה, הוד השרון עם סגל השחקנים המרשים שלה, בבית עדיפה על דבוריה שגם לה יש סגל שחקנים מרשים. יהיה מעניין לראות איזה קבוצה עדיפה. הוד השרון בבית עדיפה ותנצח.

 

הפועל כאוכב מליגה א׳ עם סגל השחקנים המרשים במונחים של ליגה א׳, מארחת את מכבי אחי נצרת. כאוכב עם איימן חליילה על הקווים, מי ששיחק בעבר והיה הסמל הגדול של אחי נצרת הרבה שנים כשחקן, חוזר למשחק מולם. ללא ספק יש לו מוטיבציה לנצח וקבוצתו יכולה להפתיע את אחי נצרת. הימור שלי: כאוכב תנצח.

 

איימן חלאילה חוזר לאחי נצרת (אביב עובדיה)

 

רובי שפיראה מצמרת ליגה א׳ צפון שמשחקת כדורגל נהדר בשבועות האחרונים מתארחת אצל נס ציונה ועופר טסלפפה. עופר מאמן בליגה שנים רבות ויודע שאסור לזלזל בקבוצות ליגה א׳ ולכן יעלה מוכן. רובי עם סגל שחקנים צעיר ומאד מוכשר יכול להראות לו את היכולות ולא נתפלא אם בסוף המשחק מספר שחקנים יקבלו הצעה מנס ציונה. נס ציונה עדיפה, היא קבוצה מהלאומית, ולכן תנצח את רובי. למרות שרובי עם הסגל שלה, יכולה להפתיע ובגדול גם את נס ציונה.

 

עופר מכיר את ליגה א׳ ולא יזלזל ב׳רובי׳ (מני בן ארי)

 

נצרת עלית מארחת את נשר שעדיין לא החליטה מה היא רוצה מעצמה, וממתינה לבחירות כדי לדעת מה הכיוון שלה העונה. נצרת עלית עדיפה והיא גם תנצח את נשר.

 

רמת השרון מארחת מכבי צור שלום, רמת השרון מהלאומית תארח את צור שלום שעשתה ניצחון גדול על באקה אל גרביה השבוע. רמת השרון משחקת בבית, ולא צפויה להיתקל בבעיה מול הקבוצה הנחמדה מהקריות. 

(ONE, איציק בלניצקי)

הוסף תגובה
תגובות
  1. גביע (גלזר א . 30-10-2018, 19:14)
    במשחקי הגביע מגיע שעת השועלים . הקבוצה הנחמדה מהקריות תנצח את הקבוצה מהלאומית .