"יצאנו עם הרגשה של פספוס גדול"

כך אמר מיקי קופל, מנהלה הספורטיבי של הפועל 'רובי שפירא' חיפה שמסיימת את חלקה במפעל גביע המדינה לאחר הפסד 0-2 לסקציה נס ציונה מהליגה הלאומית במסגרת סיבוב ז׳ של גביע המדינה, אך יוצאת עם המון מחמאות. סהר לוי וניר שרון כבשו עבור המקומיים. אלעד בראון: "חוויה ספורטיבית ומקצועית"

  • על ידי: מערכת גולר
  • 31-10-2018
  • 13:02

הפועל רובי חיפה אומנם הפסידה לנס ציונה במסגרת הסיבוב השביעי במשחקי גביע המדינה אך יוצאת עם מלוא המחמאות ועם תקווה בלב להמשך טוב בליגה. רובי שיחקה מצויין והוכיחה שהשחקנים הצעירים והמוכשרים שלה יכולים להתמודד עם כל קבוצה אפילו עם קבוצות מהליגה הלאומית. 

 

מיקי קופל מנהלה הספורטיבי של הקבוצה התייחס למשחק ואמר: ״הגרלה קשה, אם לא הכי קשה שיכולנו לקבל. נס ציונה הוא מועדון שהולך באותה דרך גם מקצועית וגם תקציבית במשך 4 שנים, ובעל מתקן ומגרש מצוינים". 

 

על המשחק עצמו אמר מיקי קופל: "יצאנו עם הרגשה של פספוס גדול, בדקה ה-12 יכולנו לעלות ליתרון מוצדק, אך לעיתים צריך גם טיפת מזל. יצרנו כ-6-7 מצבים בטוחים ובחלקים גדולים של המשחק ממש לא היה ברור מי הקבוצה בליגה הלאומית ומי מליגה א׳. גם בנתונים שהוצגו לנו בסוף המשחק ראינו שאין הבדלים משמעותיים בין הקבוצות בשום פרמטר. זה המחיר שאנו משלמים על הצערת הסגל, לעיתים הולך ולעיתים הנאיביות משלמת מחיר. גם בסוף המשחק היו לנו 3 מצבים נהדרים להיכנס חזרה למשחק אך החטאנו מול השער". 

עוד הוסיף מיקי: "הקבוצה עמדה מצוין על המגרש ונותרנו רק עם המחמאות מכל עבר. אנו מתמקדים כעת בהכנות למשחק נגד הפועל אום אל פחם ביום שישי באצטדיון עכו. זה הלחם והחמאה של הפועל 'רובי שפירא' חיפה". 

 

אלעד בראון, מאמן הקבוצה סיכם את המשחק ואמר: ״זו הייתה חוויה ספורטיבית ומקצועית אני רואה בזה הכנה מצוינת ליום שישי ל'המשחק' מול הפועל אום אל פאחם. אני רוצה להודות לאוהדים שהגיעו לנס ציונה ועודדו לאורך כל המשחק״.

הרכבה של 'רובי' במשחק אמש מוך נס ציונה

הוסף תגובה
תגובות
  1. פספוס בהחלט (רובי העונה 31-10-2018, 14:42)
    אם גל אלקנטי היה מחניס את הגול היו עולים. נס ציונה לא היו יותר טובים
  2. פספוס בהחלט (רובי העונה 31-10-2018, 14:42)
    אם גל אלקנטי היה מחניס את הגול היו עולים. נס ציונה לא היו יותר טובים
  3. השוער תומר (אורן 31-10-2018, 15:25)
    פשוט מצויין הוא בכמה רמות מעל הליגה הזו,רואים שעובדים איתו בצורה פנטסטית.כל הכבוד למאמן השוערים בנושא זה וכל הכבוד למאמן הראשי ועוזרו על ניהול משחק בצורה טובה
  4. אלוף (רונן קריית חיים 31-10-2018, 16:58)
    לצד משחק מעולה של הקבוצה בלט ביכולתו השוער ליטבינוב שאין ספק שהוא בכושר הטוב בליגה וצודק הכותב אורן שהוא מעל הליגה.לא יודע כמה אימוני שוערים יש ברובי שפירא אבל מה שבטוח שמאמן השוערים מאמן אותו ברמה גבוהה מאוד והתוצאות נראות ובענק כל המחמאות לשניים האלה השוער ומאמן השוערים ליטבינוב מנע אתמול 5 גולים בטוחים ושניים מהם בהתעפפויות מרהיבות פשוט ענק
  5. פרה קדושה (אדום בנשמה 01-11-2018, 11:09)
    לא יזיק קמת לגל אלקנתי לשבת בספסל .... לא מוסר ולא מפרגן לשאר חבריו , בועט מכל מצב למרות שחבריו לקבוצה נמצאים במצב הרבה יותר טוב .......חבל !!! וחבל שאנשי המקצוע בקבוצה לא רואים את זה .