ירמיהו חולון מנצחת את נורדיה ירושלים 1-0 בחוץ

ירמיהו חולון יצאה למשחק חוץ קשה בירושלים נגד נורדיה, במסגרת המחזור העשירי של ליגה א' דרום. החולונים היו עדיפים ברוב שלבי המשחק, וניצחו משער בודד של חן לויאן ישירות מהקרן בדקה ה-34, יתרון שנשמר עד לסיום

  • על ידי: גיא צמח
  • 19-11-2018
  • 08:37

במסגרת המחזור ה-10 בליגה א׳ דרום? ירמיהו חולון הממוקמת במקום השביעי יצאה למשחק חוץ קשה בירושלים נגד נורדיה הממוקמת עשירית.

פתיחת המשחק הייתה של האורחים מחולון שהגיעו במטרה אחת, לחזור עם כל שלוש הנקודות.

 

כבר בדקות הפתיחה מצב מצוין של יוסף טוואבה המהיר מחולון, אך הוא אינו מצליח למצוא את הרשת.

 

גד עובדיה השחקן הכי מסוכן של ירמיהו חולון (גיא צמח)

 

בדקה ה-33 התקפה מצויינת של חולון בסיומה גד עובדיה עם בעיטה אדירה לחיבורים, אך שוערה של נורדיה אמיל חייק הודף מצוין לקרן, את בעיטת הקרן לוקח חן לויאן ומסובב היישר לשערו של חייק שלא מצליח לקלוט את הכדור והקוון סימן שהכדור עבר את הקו, 1-0 לחולון. עד לסיום המחצית נורדיה ניסתה לצאת קדימה אבל לא הצליחה למצוא את השוויון וחולון יורדת למחצית ביתרון 1-0.

 

ניל אברבנל שומר על שער נקי ובעיקר על יציבות בשערה של חולון (גיא צמח)

 

המחצית השנייה נפתחה בצורה שקולה ונורדיה מנסה לצאת להתקפות על מנת להבקיע, אך לא מצליחה לנצל את ההזדמנויות שהיו לה, ודווקא מי שהייתה קרובה להבקיע הייתה חולון עם מצבים קורצים של יוסף טוואבה וחן לויאן שלא הצליחו למצוא את הרשת. לקראת הסיום נורדיה הרימה את קצב המשחק שלה, ושלחה הרבה שחקנים קדימה על מנת לצאת עם נקודה לפחות, אפ חניכיו של שלומי שלמה עמדו מצוין בעיקר בקו האחורי והדפו את התקפות הירושלמים. בסיום 1-0 מוצדק לירמיהו חולון.

 

שלומי שלמה בנה קבוצה מצויינת בתקציב נמוך מאד (גיא צמח)

 

תגובתו של המאמן המנצח שלומי שלמה: "גאה בשחקנים שלי על משחק הקרבה. השכנו ניצחון חשוב מאוד להמשך הדרך ואנחנו מקווים להתחיל לשמור על יציבות״.

ירמיהו חולון מנצחת 1-0 את נורדיה ירושלים (אביתר ברק)

הוסף תגובה
תגובות
  1. קבוצה מיותרת נורדיה (חחח 19-11-2018, 09:50)
    חושבים שהם בייתר לכו לעשות חמוצים