בתום משחק חלש: 0-0 בין אסי גלבוע ועירוני טבריה

הפועל אסי גלבוע ועירוני טבריה נפגשו לפתיחת הסיבוב השני, כאשר שתי הקבוצות נמצאות בתחתית ורוצות לברוח לחוף מבטחים מהר ככל האפשר. אך בפועל, שתי הקבוצות לא הגיעו ליותר מדי מצבים מסוכנים והן נפרדו בתיקו מאופס שלא משרת את אף אחד משני המאמנים ובמיוחד לא את אילן סוויסה

  • על ידי: מערכת גולר
  • 19-01-2019
  • 11:01

הפועל אסי גלבוע ועירוני טבריה נפגשו לפתיחת הסיבוב השני, כאשר שתי הקבוצות נמצאות בתחתית ורוצות לברוח לחוף מבטחים מהר ככל האפשר.

לרשותו של אילן סוויסה שהתחזק ב-4 שחקני רכש, עמד סגל שחקנים מלא כאשר ניסן רביבו, עבאד גאברין, חן ידען ועדי תדמור פתחו את המשחק על הספסל.

 

ניסן רביבו, שחקן הרכש החדש של טבריה פתח את המשחק על הספסל (חגאג רחאל)

 

מאמנה של אסי גלבוע, אבי סבג, הגיע למשחק לאחר שרשם בשני המשחקים האחרונים תיקו וניצחון שנותנים לקבוצה מעט ביטחון להמשך העונה.

 

אבי סבג הגיע למשחק לאחר שתי תוצאות טובות (חגאג רחאל)

 

המשחק נפתח בגישושים מצד שתי הקבוצות בניסיון להשתלט על מרכז השדה. 3 דקות למן הפתיחה, חלוצה של לואיס זומא מוצא את עצמו לבד מול אלירן גבאי, שוערה של טבריה יוצא מולו נהדר וסוגר את הפינה, החלוץ בועט ברשלנות החוצה ומפספס הזדמנות גדולה למארחים לעלות ליתרון מוקדם.

 

הזדמנות נהדרת לזומא למצוא את הרשת (חגאג רחאל)

 

אלירן גבאי עוצר את זומא (חגאג רחאל)

 

בדקה ה-12 קיבלנו רגע מעורר מחלוקת, כפיר בן דוד הוכשל בבירור בתוך הרחבה מול עיניו של השופט שלא שרק לכדור עונשין מ-11 מטרים, והורה להמשיך במשחק.

 

כפיר בן דוד, מוכשל ברחבה אך לא קיבל את השריקה (חגאג רחאל)

 

בדקה ה-25 שאקר סאקר מקבל כדור ובועט מזוית קשה, אך הכדור חומק סנטימטרים מעל המשקוף. הזדמנות נהדרת לטבריה לעלות ליתרון. עד לסיום המחצית הראשונה שתי הקבוצות חיפשו בעיקר לא לספוג שער, והמשחק לא התעלה לרמה גבוהה במיוחד.

 

המחצית הראשונה לא התעלתה לרמה גבוהה (חגאג רחאל)

 

פתיחת המחצית השניה היתה דומה למחצית הראשונה, אך בדקה ה-55 כדור שהוגבה מהצד השמאלי מצא את הראש של עבאד גאברין שנגח מצוין, אך יקיר קראטה היה במקום כדי לקלוט את הכדור.

 

משחק טוב של יקיר קראטה (חגאג רחאל)

 

עד לדקה ה-85 ראינו מחצית חלשה מאוד של שתי הקבוצות. אך בדקה זו חן ידען עובר שלושה שחקני הגנה של אסי, אבל ידען משחרר בעיטה חלשה שיקיר קראטה קולט את הכדור.

 

בעיטה חלשה לאחר מבצע נהדר של חן ידען (חגאג רחאל)

 

קבוצתו של אילן סוויסה מסובכת בתחתית (חגאג רחאל)

 

המשחק מסתיים בתיקו ללא שערים. טבריה עוצרת את רצף ההפסדים, אך ניתן היה לראות את האכזבה על פניהם של שחקני הקבוצה והאוהדים, שבתום המחזור ה-16 נמצאים במקום המוביל למשחקי ההישרדות. באסי יכולים להיות מרוצים מהנקודה החשובה הזאת, בדרך להיחלץ מהתחתית הבוערת.

תיקו מאופס בין אסי גלבוע לעירוני טבריה (חגאג רחאל)

הוסף תגובה
תגובות
  1. אז מה ראינו (אוהד 19-01-2019, 12:58)
    משחק חלש מאוד של הקישור.מאמן שכל מישחק משנה את ההרכב.מה יהיה הנהלה בסוף נירד ליגה.צריך דיון דחוף עוד היום של ההנהלה וטוב שעה אחד קודם לפני שיהיה מאוחר
  2. צריך להחליף מאמן (טבריני 19-01-2019, 17:22)
    ניגמר לו הסוס מחליף הרכבים כמו גרבים מאמן לא יציב בעליל שמשדר את זה לשחקנים מוריד להם תביטחון ושלא יגיד אין לי שחקנים כי יש אחלה שחקנים שרק יאמצה כבר תהרכב וירוץ איתו במקום לשנות הרכב כול משחק שיגע את השחקנים אף אחד לא יודע מה המקום שלו אילן תיתעורר ומהר
  3. גלבוע פירקה את צור שלום 4:0 שפירקה את טבריה 3:0 שעשתה תיקו בגלבוע!!! (אוהד עירוני טבריה 19-01-2019, 18:23)
    מה אתם רוצים זה הישג התיקו. וגם עצר את רצף ההפסדים. ועוד בנוסף השופט התעלם מ2 פנדלים לטובת טבריה.
  4. אסי נגד טבריה (ע.ל 19-01-2019, 22:09)
    לא מבין את המאמן עדי תדמור חן ידען ניסן רביבו על הספסל . תגידו לי מישהו השתגע פה ? אם היה פותח איתם היו מכריעים את המשחק ברבע שעה ראשונה .
  5. אסי נגד טבריה (ע.ל 19-01-2019, 22:09)
    לא מבין את המאמן עדי תדמור חן ידען ניסן רביבו על הספסל . תגידו לי מישהו השתגע פה ? אם היה פותח איתם היו מכריעים את המשחק ברבע שעה ראשונה .
  6. ל4 הייתי במשחק ומישהו שמה אמר שעדי היה חולה (טבריני 19-01-2019, 22:41)
    בגלל זה הוא לא פתח בהרכב ,אבל לגבי חן ורביבו אני מסכים ,לא ברור!
  7. אין מיגרש אמונים לחורף (טברייני בנשמה 20-01-2019, 15:46)
    כל שנה אותה הבעיה אין מיגרש אימונים עקב שיזרוע.או המיגרש הנוכחי מוצף.ככה אי אפשר לבנות קבוצה לעליה.המיגרש בזורעים תקוע ולא ניראה לי שבזמן הקרוב יעבדו שם בקיצור הלך הכדור רגל בטבריה