ללא שערים: בית"ר נורדיה ומכבי קריית גת נפרדו בתיקו 0-0

במסגרת המחזור ה-16 בליגה א' דרום, מכבי קריית גת אירחה את בית"ר נורדיה, המשחק הסתיים בתיקו מאופס ומאכזב. מאמנה של נורדיה, ציון זקן: "אני מרוצה מזה שלא ספגנו, אנחנו עם הפנים למשחק הבא". שלומי משה: "אנחנו קצת מאוכזבים, רצינו והיינו צריכים לנצח"

  • על ידי: לירן ביטון
  • 19-01-2019
  • 08:38

עירוני קריית גת שתופסת את המקום ה-10 בטבלה מגיעה למשחק לאחר תיקו במחזור הקודם מול האדומים אשדוד, ואילו נורדיה שתופסת את המקום ה-12 מגיעה אחרי שני ניצחונות רצופים, ועם רצון גדול להמשיך את המומנטום הטוב, כשרק נקודה אחת מפרידה בין הקבוצות.

 

המשחק לא התעלה לרמות גבוהות, עם מעט מאוד מצבים להבקיע שערים. במחצית הראשונה קריית גת הציגה יכולת טובה יותר משל נורדיה, ואף טענה כי הגיע להם פנדל אחרי שאדי אדרי הוכשל. 

המחצית השנייה הייתה חלשה מאוד עבור שתי הקבוצות שלא השכילו להבקיע שערים, והמשחק הסתיים בתיקו 0-0 שהשאיר שני מאמנים מאוכזבים.

 

בית"ר נורדיה רצתה להמשיך את המומנום מסוף הסיבוב הקודם. (צילום: יח"צ)

 

שלומי משה מאמנה של קריית גת בתגובה: "אנחנו קצת מאוכזבים, רצינו והיינו צריכים לנצח והגיע לנו פנדל של 100% במחצית הראשונה. שיחקנו מול קבוצה טובה שעמדה טוב, בעזרת השם נעבוד טוב וננצח שבוע הבא".

 

 

 

 אבירם ברוכיאן מנורדיה. משחק חלש "מנומנם" של שתי הקבוצות.  (צילום: יח"צ)

 

ציון זקן מאמנה של בית"ר נורדיה בתגובה: "היה משחק מנומנם של שתי הקבוצות. עמדנו די טוב בהגנה והייתה חסר לנו יצירתיות בהתקפה, צריך לדעת גם לא להפסיד משחקים כאלו. אני מרוצה מזה שלא ספגנו ואנחנו עם הפנים למשחק הבא".

 

במחזור הבא בית"ר נורדיה תארח את האדומים אשדוד, ומכבי קריית גת תצא למשחק חוץ מול כפר שלם.

אדי אדרי עם הכדור.. משחק מאכזב עבור הקבוצות (צילום: יח"צ)

הוסף תגובה
תגובות
  1. נורדיה (אוהד יבנה , אבל 19-01-2019, 15:10)
    אהבתי נורדיה , איזה תיאום וביטחון במיוחד טולדנו