"ניצחון במשחק הזה יקרב אותנו רשמית לפלייאוף העליון"

כך אמר מתן אפריאט, קשרה של הפועל ירוחם מליגה ב' דרום ב', לקראת המחזור מחר בו יפגשו את שיכון המזרח. אפריאט נחשב לקשר מצוין, והוא אחד הפרמטרים החשובים להצלחת ירוחם העונה. בראיון לאתר 'גולר' הוא מספר על המרקם החברתי שמביא להצלחת הקבוצה ועל הציפיות שלו ושל קבוצתו מהסיבוב השני

  • על ידי: לירן ביטון
  • 07-02-2019
  • 08:16

מתן, ספר לנו על הקבוצה שנבנתה העונה בירוחם?

"הקבוצה שנבנתה השנה מתבססת על השלד מהשנה שעברה, עם חיזוק של כמה שחקנים שהתאימו לקבוצה ברמה המקצועית, וגם ברמה החברתית שזה לא פחות חשוב".

 

מה הסוד של קבוצה שנבנתה בתקציב מועט, עם משחקנים מקומיים, ועדין מצליחה להיות אחת מהקבוצות הבולטות בליגה העונה?

"הסוד שלנו הוא המרקם החברתי, האנשים שיש בקבוצה הם קודם כל אנשים טובים לפני הפן המקצועי. אנחנו משחקים אחד בשביל השני, ואני חושב שרואים את זה בכל משחק שלנו".

 

מתן אפריאט "הסוד שלנו הוא המרקם החברתי" (צילום: שי נגאוקר)

 

איך אתה מסכם את היכולת שלכם עד כה?

"עד כה העונה לפי דעתי מצוינת, כמובן שתמיד יש לאן לשאוף ולהשתפר. אנחנו נמצאים במקום אליו כיוונו וזה הפלייאוף העליון. אני מקווה שנמשיך ביכולת הזאת עד תום העונה, ונעלה עוד כמה מקומות בטבלה".

 

מה הציפיות מהסיבוב השני בפן האישי והקבוצתי?

"הסיבוב השני תמיד יותר קשה כי קבוצות מתחזקות ולומדות אותך. הציפייה היא להמשיך להציג כדורגל טוב, ולפחות להישאר במקום שאנחנו נמצאים ויחד עם זאת לשאוף לעלות למעלה בטבלה כמה שיותר. בפן האישי אני מקווה לתרום לקבוצה כמה שיותר בישולים ושערים, ויכולת טובה שתעזור לקבוצה לנצח שזוהי המטרה הכי חשובה של הקבוצה, הצלחה של הקבוצה זו הצלחה שלי ושל כל שחקן".

 

מתן אפריאט " אנחנו מכוונים לפלייאוף העליון" (צילום: שי נגאוקר)

 

לפחות חמש קבוצות התחזקו העונה במטרה לעלות ליגה, האם לדעתך ירוחם יכולה להיות זו שתרשום עליה?

"הלוואי! זה חלום בשבילנו! אבל צריך לזכור שהמטרה שלנו מעולם לא הייתה לעלות ליגה, אלא קודם כל להיות בפלייאוף העליון ומשם השמיים הם הגבול".

 

במחזור הבא אתם צפויים לפגוש את שיכון המזרח , איך התחושה לקראת המשחק?

"זה משחק עם משמעות חשובה עבורנו, כי ניצחון במשחק הזה יקרב אותנו רשמית לפלייאוף העליון. אני בטוח שאבי וצ'רלי יכינו אותנו על הצד הטוב ביותר, ובע"ה נבוא הכי מוכנים שיש".

מתן אפריאט נחשב לקשר מצוין (צילום: שי נגאוקר)

הוסף תגובה
תגובות