ליגה ג' תל אביב - סיכום המחזור ה-24 בחסות מסעדת ה"SANSA" בטיילת ראשון לציון

בעקבות השינוי שהחל בשנה שעברה בתקנון ההתאחדות בנושא העולות מליגה ג' לליגה ב' בחרנו לסכם את מחוז תל אביב בליגה ג', מחוז תל אביב הינו אחד המחוזות המעניינים בליגה ג' השנה עם מספר קבוצות איכותיות, השינוי המהותי בתקנון הוא שהשנה בנוסף לעולה האוטומטית מהמקום הראשון, ישנם משחקי הצלבה בין מקומות 2 ו-3 בין המחוזות והמנצחת תתמודד נגד מקום 14 מליגה ב' דרום א' על כרטיס העליה הנוסף לליגה ב'.

  • על ידי: מערכת גולר
  • 06-03-2019
  • 09:19

ליגה ג' מחוז תל אביב

אליצור יפו - א.ס חולון : 4-3

אליצור יפו וא.ס חולון נפגשו למשחק בין שתי קבוצות שבאו להנות ולכן קיבלנו משחק עם אין ספור מצבים ולא פחות מ-7 שערים. חולון פתחה נהדר ובמחצית הובילה 3-1 משערים של אדיר בלו, חיים ברמי ועצמי. אדיר שמש הישווה זמנית לאליצור יפו. המחצית השנייה היתה בשליטה של יפו שהצליחה להשוות עד הדקה ה-63 משערים של אייל זדה ואדיר שמש שהשלים צמד אבל המילה האחרונה היתה של אדיר בלו שהשלים צמד וקבע את תוצאת המשחק 4-3 לא.ס חולון.

 

אליצור יפו נגד א.ס חולון 

 

דוד קרמו משיג ניצחון על אליצור יפו 

 

צפרירים חולון - פרדס כץ : 1-10

צפרירים חולון, אכזבת העונה אירחה במגרשה את פרדס כץ האחרונה. צפרירים נהנתה מיום נהדר של מלך השערים שלה גדי סולומוביץ' שכבש לא פחות מ-5 שערים. עוד כבשו לצפרירים שי שמלי  ועמיר סבן בשערי בכורה העונה, יניב רואש וצמד של גיא צמח. פרדס כץ הצליחה רק לצמק משער של צחי דוד.

 

גדי סולומוביץ עם חמישייה לרשתה של פרדס כץ (איתן ידגר)

 

השקמה חן - בית"ר עזרא : 0-2

השניה בטבלה השיקמה חן אירחה את בית"ר עזרא הלפני אחרונה אבל בית''ר עזרא לא עשתה חיים קלים לשיקמה. שער בכל מחצית הספיק להשיקמה לשמור על המקום השני . עומרי כהן במחצית הראשונה ואיתי בוקסנבאום בשניה היקנו להשיקמה את הניצחון ולצמק את הפער מהמוליכה עוצמה ל-8 נקודות.

 

עוצמה חולון - בני יהוד : 1-0

עוצמה חולון המוליכה אירחה במגרשה את הרביעית בני יהוד . לפי דעת רבים זה היה המשחק שאמור היה לקבוע את זהות העולה מהמקום הראשון אבל איבוד רב מדיי של נקודות מצד בני יהוד הביא אותם למצב שכרגע הם נלחמים על מקומות 2-3 על מנת להיכנס לפלייאוף. במשחק עצמו יהוד פתחה היטב וכבר בדקה השביעית יכלה לעלות ליתרון מפנדל שנפסק לזכות אבל עדי שמאי החמיץ מול אבי ביטון שוערה של עוצמה חולון. בדקה ה-41 עדי שמאי כיפר על החמצת הפנדל וכבש  את שערו ה-15 העונה והעלה את בני יהוד ליתרון 1-0 . במחצית השניה עוצמה ניסתה להשיג את השיוויון אבל ללא הצלחה ובסיום ניצחון 1-0 לבני יהוד שקוטע רצף של 16 ניצחונות ברציפות של עוצמה.

 

עד שמאי מימין ניצח ליהוד את המשחק לצידו של מבשל השער אלירן מגול ועמית מגול (ליעוז צמח)

 

יתר התוצאות :

 

אינטר עלייה - נווה גולן : 1-6

 

אליצור יהוד - שיכון ותיקים : 2-1

 

מכבי אור יהודה - ספרטק ר"ג : 0-1

 

בית"ר יפו - רמת ישראל : 3-0

 

בהצלחה לכל הקבוצות , ניפגש בשבוע הבא !

הוסף תגובה
תגובות
  1. עוצמה חולון הקבוצה שלי (ברק 06-03-2019, 11:17)
    מקווה שתגשים את עלייתה לליגה ב' ולא תתחיל לאבד נקודות ...
  2. ליגה פח (שחקן 07-03-2019, 03:40)
    מחוז חלש מאד,מחוז שרון הרבה יותר חזק וגם מרכז לא רע,כל השאר רמה נמוכה מאד. לראייה המשחקי אימון שהיו בין הקבוצות מהמחוזות השונים.