"אנחנו במקום הראשון בטבלה וזה אומר הכל"

כך אמר מועמר קראקה, חלוצה המצוין של אום אל פאחם, מוליכת טבלת ליגה א' צפון. מועמר כובש צמד כבר מחזור שני ברציפות, ואף הספיק לרשום 13 שערים העונה. בראיון לאתר 'גולר' הוא מספר על הרצון של קבוצתו לעלות ליגה, ועל ההכנות לקראת המחזור הבא מול מגדל העמק שיתקיים הערב

  • על ידי: ‫לירן ביטון‬‎
  • 19-03-2019
  • 11:52

כבר מחזור שני ברציפות שאתה כובש צמד ומצטיין בשורות פאחם, איך התחושה?

"זה מחזור שני ברציפות שאני מבקיע צמד, אני מאוד שמח שהגולים שלי מביאים נקודות, זה התפקיד שלי . אני נמצא בכושר טוב בתקופה האחרונה, ומה שמשמח אותי באמת זה שאני עוזר לקבוצה שלי לקחת נקודות".

 

במחזור האחרון עשיתם ניצחון של 3-1 על כפר כנא , איך אתה מסכם את המשחק?

"אנחנו כבר במאני טיים, ומסתכלים ממשחק למשחק, והמטרה היא לאסוף נקודות. זה עבד טוב נגד כפר כנא, עלינו כמו גברים ועשינו ניצחון 3-1, והכי  חשוב לקחנו שלוש נקודות".

 

ההפרש ביניכם לבין באקה עומד על 7 נק', האם אום אל פאחם היא זו שתחגוג עליה בתום העונה?

"נכון, יש הפרש של שבע נקודות, ובאקה תופסת את המקום השני. אנחנו לא מסתכלים על קבוצות אחרות, אנחנו תלויים רק בעצמנו, ועולים ממשחק למשחק כמו גמר גביע. אנחנו נגיע לכל משחק כדי לקחת את הנקודות שלנו, ושמעון תמיד מכין אותנו בצורה הכי טובה". 

 

מועמר קראקה החלוץ המצוין רוצה לחגוג עלייה עם פאחם בתום העונה (צילום: גסאן אבו פנה)

 

מה הציפיות שלך לקראת תום העונה ברמה האישית והקבוצתית?

"ברמה האישית אני עושה את העבודה שלי במאה אחוז, אני עם 13 שערים מתוך 17 משחקים זה מספר טוב, ובע"ה אני אנשיך ככה עד סוף העונה. מבחינה קבוצתית גם אין מה לדבר אנחנו מקום ראשון בטבלה, וזה אומר הכל."

 

במחזור הבא תפגשו את מגדל העמק , איך תתכוננו למשחק?

"מגדל העמק קבוצה מאוד טובה, ובסיבוב הראשון עשינו תיקו נגדם. אין לנו מה לעשות, חוץ מלעשות את המקסימום שלנו, ולקחת נקודות במשחק. אסור לנו לאבד נקודות".

 

 כמה מילים לסיום..

"אני רוצה לפרגן לאוהדים, הם הקהל הכי טוב ובסוף העונה נשמח אותם כשנעלה לליגה הלאומית. הפועל אום אל פאחם, זו קבוצה שמתנהלת מצוין מכל הבחינות, הנהלה מצוינת ובע"ה אנחנו עולים ליגה בסוף העונה".

מועמר קראקה, כובש צמד כבר מחזור שני ברציפות (צילום: גסאן אבו פנה)

הוסף תגובה
תגובות
  1. אחלה מעמר עולים ליגה לא יעזור לאף אחד (פחמאוי 19-03-2019, 12:46)
  2. איזה מקום ראשון . אתם נוכלים בסוף אתם לא תעלו קונים משחקים כמה שילמתם לכפר כנא רוצים לעלות בכל מחיר (הוגה דעות 19-03-2019, 17:33)
  3. כפר כנא (כפר כנא 20-03-2019, 10:59)
    למס 2 רואים שאתה מבאקה מסריח רק שתדע אנחנו לא קונים אותנו זבל כמוך . אתם תראו מה נעשה לכם יזבלים .אל תדאג כולם כאן מספרים כי אתם זה שקניתם את המשחק מכאוכב לכו תעשו חמוצים אכסססססס
  4. לאומית (בקה בלב 26-03-2019, 13:49)
    בקשה לא קונה משחקים פאייק מכר לפחם כנא לפחם פאייק על הזיין אל תאיים נקרע אותכם בבית יא מושחטים גם פחם מנציח בבית בקשה עולה ממקום ראשון תמתין עד הסוף יא עגלות קורסי בדרך הההההה