האם מכבי שעריים יפגשו את באקה בגמר?

גמר המחוזות בצפון ובדרום צפוי להתקיים מחר, וניסינו לתת את חוות הדעת שלנו לקראת אותם משחקים. האם הרצליה פחדנים? האם הם יפסידו נקודות כבר בנתניה? האם מכבי שעריים ראויים לעלות לליגה הלאומית? שווה לקרוא...

  • על ידי: אוהד רון
  • 09-05-2019
  • 17:20

מחר, יום שישי, צפויים משחקי הפלייאוף המכריעים בצפון ובדרום, בצפון תארח הפועל באקה אל גרביה את הפועל הרצליה. באקה גברה על הרצליה בביתה בסיבוב הראשון 4-1 והרצליה ניצחה אותה 2-0 בהרצליה. באקה ידועה כקבוצה ביתית חזקה מאד ואיו הרצליה ידועה כקבוצה "שמפחדת" לשחק בחוץ בטח בכפרים. למה? כי תמיד אומרים ששחקני הרצליה מפונקים ויש אפילו טוענים שהם "פחדנים".

 

גיא סלם, מוכיח אופי ענק (חגאג רחאל)

 

אומנם יהיה הרבה קהל בבאקה כי להערכתי יגיעו כמה אלפים לצפות במשחק המסקרן אבל אין לשחקני הרצליה לחשוש מקצת צעקות במגרש. מומו ניסטל מאמן מצוין מהטובים בליגה זה ברור, אבל פה הוא חייב לעבוד עם שחקניו על הראש ושיבואו כמו גברים וישחקו את המשחק שלהם.

על כר הדשא אומנם אורי כהן המגן המצוין הורחק ולא יוכל ליטול חלק במשחק, ולמרות שמדובר באבידה גדולה לבאקה, מכיוון שזה מגן שמעבר להגנה עושה התקפה ואם קדוסי לא בקבוצה הוא שחקן העונה שם יחד עם גיא סלם השוער שעושה עונה אדירה. סלם שמעבר היותו שוער ענק הוא מוכיח הרבה אופי והכח של באקה מגיע גם מהחלוץ אוהד קדוסי ששווה כל משחק לפחות שער אחד. 

 

אוהד קדוסי שווה שער בכל משחק (חגאג רחאל)

 

הרצליה מנגד יכולה מבחינת כישרון ויכולת להפתיע את באקה אבל בגלל שזה משחק חוץ, הם יפסידו את המשחק כבר באזור נתניה כשיראו את גגות הבתים של באקה אל גרביה ואולי קצת דגלים והם כבר יוותרו על המשחק. 

 

הימור שלי: באקה בגמר מול נציגת הדרום. 

 

בדרום המשחק נראה יותר שקול. מכבי שעריים עשתה עונה מעל ומעבר למה שציפו וכל הכבוד להם. יש להם הרבה קהל וטוב יעשו אם ימשיכו כל הדרך עד המפגש מול הלאומית, כי בכל משחק יגיעו עוד ועוד אוהדים כי לשעריים יש הרבה קהל, רק חבל שאין מגרש ברחובות שיכול להכיל את כל הקהל הזה.

בשעריים החוליה החזקה זה כמובן ההגנה והשוער, וטוב לראות את דורון רוזנקוביץ אחרי האכזבה שחווה עונה לפני כן בהפועל הרצליה. יפה שהוא מוכיח שהוא עדיין שוער מצוין ולמרות הכישלון שהיה לו בהרצליה הוא חזר ליכולתו הגבוהה. יהיה מעניין לראות האם הוא יכול לסחוב קבוצה לעליה כמו בעבר, או רק קבוצות מרכז טבלה ללא מטרות לצמרת כפי שעשה עם שעריים.

 

דורון רוזנקוביץ, האם יצליח לסחוב את שעריים לגמר (איתן ידגר)

 

רן בן שמעון חזר להפציץ ורק לראות את החלוץ לאחר 2-3 עונות מאכזבות, חוזר לחורר רשתות זה נחמד, יש לו את כל היכולת והניסיון להוביל את שעריים לניצחון על הרצליה ולא לשכוח את אושרי טוויל שהוביל את טבריה אשתקד צעד לפני הלאומית כשהוא כובש את מירב הגולים. 

 

דור מוסקוביץ, כוכב כדורגל! (מני בן ארי)

 

להרצליה מנגד יש הגנה חזקה מאד, לא פחות ממכבי שעריים ויפה עשו בהרצליה שהתחזקו בינואר עם חלק התקפי מרשים ורואים את התוצאות בסיבוב השני ובמשחקי הפלייאוף. דור מוסקוביץ זה כוכב כדורגל, ואם נוסיף את דור הלוי, ברק לביא ואת עידן בראון המאמן המצוין על הקווים, זה כבר מראה שיש פה קבוצה שלדעתי איכותית יותר משעריים ועדיפה יותר, אבל לדעתי מכבי הרצליה קבוצה אפורה, קבוצה שלא מעניינת הרבה אנשים ואני מקווה שמכבי שעריים תעבור את הרצליה ותמשיך כמה שיותר קדימה, כי כיף לרואת את הקהל של שעריים ביציעים שר ומעודד.

 

אני חושב שלמען הכדורגל עדיף ששעריים ינצחו למרות שלדעתי על המגרש יש עדיפות להרצליה, אבל בכדורגל הכל יכול להיות בייחוד כשיש קהל גדול שמעודד אותך ושר. 

 

ההימור שלי: מכבי שעריים ינצחו ויפגשו את באקה.

קהלה של שעריים, יפגשו את באקה בגמר ליגה א׳? (מני בן ארי)

הוסף תגובה
תגובות
  1. בדיחה (המוכתר משעריים 09-05-2019, 20:40)
    תגידו קבוצות כמו הרצליה לא מיותר שעם שלושים אוהדים מקבלות תקציב?
  2. אתה חי בסרט (מוטי 09-05-2019, 20:59)
    הפועל הרצליה מנצחת בבקה מומו הכין תוכנית כמו שהוא יודע יאלה הרצליה תעלו כמו גברים ותנצחו בע״ה
  3. כדורגל (ימין 09-05-2019, 21:02)
    מכבי הרצליה מנצחת ועולה לגמר יהיה קשה מאוד כי שעריים מצוינת
  4. הניחוש/ ההימור נכון. (אוהד 09-05-2019, 21:18)
    כך גם לי נראה באקה מול שעריים!!!
  5. אוהד רון יצאת חלש (כחול 10-05-2019, 07:02)
    כתבת שאשדוד ינצחו אמרת שאנחנו קבוצה משעממת אז מה אתה פתאום מפרגן לא צריך תודה ימנחוס
  6. תגובה ל2. הרצליה היום תקבל בראש היא תחטוף 4 אפס בע"ה . קדימה באקה ללאומית אינשאללה בע"ה. (הוגה דעות 10-05-2019, 08:32)
  7. עידן בראון מאמן מצויין יידע להוביל את הקבוצה לנצחון (אשר 10-05-2019, 08:37)
  8. סכנת השאננות (הוגה דעות 10-05-2019, 09:52)
    אין לשעריים שום יתרון על מכבי הרצליה.להיפך.מאז שהגיע בראון להרצליה הם רצים בקצב מטורף ונמצאים במומנטום נהדר.לכן גם העיפו את הכח..צריך לשחק בחוכמה ובזהירות .בן שמעון עדיין רחוק מלהיות מפציץ וטוויל עם כל הכבוד הוא חלוץ מחליף.צריך תרומה משמעותית מגיא אבן.וכמובן מלחמה של כ ל שחקני ההרכב .יאללה שעריים
  9. האוהד שחי באשליות מבקעה כל פעם אתה מדבר שלוש אפס ארבע אפס. אפילו לאוטובוס לא תעלורק הרצליה ותוכל את (פיני מהרצליה 10-05-2019, 14:13)
    חקי נראה אחרי המשחק מי זו בקעה רק לפני שנתיים היתם בליגה ז. ועכשיו מרמים את הראש תעלו רק לאוטובוס לא
  10. ל9 . פיני מהרצליה אני מציע לך לעשות שקשוקה יותר טוב אתה חי באשליות . שבוע הבא גם נקרע מכבי הרצליה בע (בקאוי 11-05-2019, 16:38)