"נלמד את הרצליה ונבוא מוכנים בכדי לעלות עוד שלב"

מחמוד עבאס, הוא קשרה המצוין של באקה אל גרבייה, שעשתה ניצחון גדול על הפועל הרצליה בגמר הפלייאוף. בריאיון לאתר 'גולר' הוא מספר על ההכנות של קבוצתו לקראת גמר המחוזות, בו יפגשו את מכבי הרצליה, בניסיון להשיג כרטיס עלייה לליגה הלאומית

  • על ידי: ‫לירן ביטון‬‎
  • 16-05-2019
  • 08:34

באקה עושה ריצה מדהימה ועונת כדורגל גדולה מה יש לך לומר על כך?

"זה נכון שאנחנו עושים עונה גדולה, המועדון הזה עבר שינוי גדול השנה והיום הוא בצמרת הגבוהה.יש חומר שחקנים מצוין וחדר הלבשה מהטובים שהייתי בהם, ועם הגעתו אבי סבג לתפקיד המאמן ישנה אווירה מדהימה ורוח חדשה במועדון".

 

הצלחתם לנצח את הרצליה בגמר הפלייאוף איך אתה מסכם את המשחק?

"התכוננו כמו שצריך להפועל הרצליה, למדנו את היתרונות והחסרונות שלהם, ידענו שהם קבוצה צעירה ונלהבת שמניעה כדור ויוצרת המון מצבים..והתכוננו ולחצנו אותם מהתחלה ואני שמח שגם התוצאה הייתה לטובתנו".

 

איך בכל זאת אתם מצליחים לשמור על אנרגיות בשלב הזה של העונה?

"שהסתיימה העונה הרגשנו תחושה של פספוס, למרות שהייתה עונה טובה ואמרנו שיש לנו הזדמנות לעשות את זה דרך הפלייאוף ואנחנו באים על מנת לנצח ושום דבר אחר לא מעניין אותנו".

 

 

מחמוד עבאס "אבי סבג הביא איתו רוח חדשה למועדון" (צילום: חגאג ראחל)

 

אתם צפויים לפגוש בגמר המחוזות את מכבי הרצליה, איך תתכוננו למשחק?

"נתכונן איך שהתכוננו לשאר הקבוצות. אנחנו נלמד את הרצליה ונבוא מוכנים בכדי לעלות עוד שלב. אנחנו מכבדים אותם מאוד על מה שעשו, זה מועדון עם מסורת ושם בכדורגל הישראלי אבל אנחנו רוצים להגיע הכי רחוק שיש".

 

אתה חושב שבאקה מסוגלת לעלות לליגה הלאומית?

"זה לא רק אני, כל אחד ששיך למערכת מאמין וחושב שאנחנו יכולים לעשות את זה. אנחנו רואים שקל זה לא, אנחנו סובלים ועוד נסבול עד שנשיג את המטרה שכולם רוצים, אבל אני מאמין בחברים שלי בצוות ובהנהלה ואני מקווה שנשמח את כולם".

מחמוד עבאס רוצה לעלות לליגה הלאומית עם באקה (צילום: חגאג ראחל)

הוסף תגובה
תגובות
  1. עלו על טיל הם יכולים לעלות, רק על טיל או לשמיים המאמן של נפועל הרצליה מכר להם את המשחק בגלל זה הם על (פיני בקעה אזבליה היא קבוצה לליגה. ג עכשיו נגמר נכסף והם חוזרים למקומם הטבעי ליגה. ג 17-05-2019, 17:26)
    בשעה אני כותב שורות אלו מכבי מובילה 2/0 על בקעה הזבליה לא שווים פרוטה שנה הבאה ירדים לליגה ב בטוח