כבודי הביא כבוד לקרית אונו

אודי כבודי מסכם את העונה הנהדרת של קרית אונו, לאחר שהביא את הקבוצה מהפלייאוף התחתון על הירידה אשתקד, לפלייאוף העליון השנה. כשהם משפיעים בצורה הכי ישירה על זהות העולה לליגה א'. בעקבות משחקיהם הדרמטיים מול אור יהודה ושמשון ת"א.

  • על ידי: דורון נגר
  • 13-05-2019
  • 18:27

לאחר ששנה שעברה, קרית אונו עם תקציב כפול מהשנה, שרדה רק במשחק המבחנים מול בני יהוד מליגה ג'. הגעת לקבוצה במטרה להעביר עונה שקטה ללא מאבקי תחתית, ועשיתם את הבלתי יאומן - הגעה לפלייאוף העליון בו הפסדתם לשמשון משופעת הכוכבים רק בתוספת הזמן. מה הסוד של ההישג המדהים הזה שלכם העונה?
"נכון המטרה העיקרית כשהגעתי לקרית אונו הייתה ברורה – הישארות בליגה ושום דבר מעבר. בהתאם לציפיות בניתי את הסגל שהיה מאוד מצומצם. לעומת השנה הקודמת, התבססנו על שחקניי בית של קרית אונו. בנוסף, צירפתי את מאיר דרעי, מור זאבי, אביעד זרביב, אביב אבו עזיז השוער ואת ינאי אלבז ואורן שירי שהם שחקני בית של קרית אונו. הסוד העיקרי של הקבוצה היה חדר הלבשה ברמה הכי גבוהה חברותית, זה נתן את העוצמות במגרש וגם מחוצה לו".

 

קרית אונו - עשו עונה נהדרת מעל ומעבר מעל למצופה (איתן ידגר)

 

כפי שציינת, השתמשת בלא מעט שחקני בית ושחקנים צעירים. זאת נקודה שהייתה חשובה לך ולמועדון?
"זאת הייתה המטרה העונה, לשתף כמה שיותר שחקניי בית ושחקנים צעירים. שנוכל באמת לעמוד בתקציב שלנו תוך כדי עמידה במטרה שהצבנו בפנינו".

 

הייתם הקבוצה שהשפיעה בצורה הכי ישירה על זהות העולה לליגה א'
"אור יהודה הגיעו אלינו במטרה אחת, לנצח את המשחק, מכוון שכל איבוד נקודות יכל לתת אפשרות לשמשון ת"א לעבור אותם בטבלה. השחקנים שלי באו גברים כמו תמיד, ועשינו תוצאת תיקו שאפשרה לשמשון לעבור אותם בטבלה. היו כל מיני דיבורים וגידופים נגדנו, שהתאמצנו נגדם ונגד שמשון במחזור האחרון ניתן להם את המשחק. חזרתי ואמרתי לאורך כל אותו החודש, עד המפגש מול שמשון, שהשחקנים שלי יבואו באותה הנחישות והרצון כמו נגד אור יהודה. וככה היה, שמשון היו צריכים ניצחון כדי לעלות ליגה, אבל אני ווינר בנשמה והצלחתי להקרין את זה לשחקנים שלי. בסופו של דבר, גם נגדם עשינו תיקו, שבסופו של דבר גרם למפגש ראש בראש ביניהן על העלייה. וכולם יודעים איך זה נגמר"

 

אודי כבודי מול יעקב טל מאמנה של אור יהודה - קרית אונו השפיעה בצורה הכי ישירה על זהות העולה (איתן ידגר)


בפעם האחרונה שקרית אונו הגיעה לפלייאוף העליון, זה היה איתך שנתיים ברציפות. מאז העפלת לפלייאוף גם עם עמישב פ"ת. אודי כבודי זה מתכון בטוח לפלייאוף עליון?
"כשאני מגיע לקבוצה ולא חשוב לאן, המטרה הראשונית שלי זה להחדיר בשחקנים שלי וויניריות על המגרש. הגישה לשחקנים והבנת השחקנים, בליגות האלה, היא מאוד חשובה. בכל קבוצה שאני נמצא השחקנים שלי זה מעל הכל".
אני יכול להגיד לך, שאין כמעט שחקן בקבוצה שהחסיר אימון השנה. כולם הגיעו לכל האימונים, כולם היו ביחד כל הזמן. גם מי שלא התלבש, היה תמיד חלק מהקבוצה בכל דבר. וראו את זה לאורך כל העונה.

 

אודי כבודי ויד ימינו עוזרו בר יולזרי - הצעידו את קרית אונו מהפלייאוף התחתון לפלייאוף העליון.

 

אני רוצה לפרגן לצוות ההנהלה, לשאול ברשן, יניב בוכניק ואלי חורש, שתמיד היו איתנו ונתנו מעצמם למען הקבוצה. תמיד עזרו בכל דבר שהשחקנים או אני היינו צריכים. כמו כן, אני רוצה לפרגן לעוזר שלי בר יולזרי, שהגיע באמצע העונה והיה ממש יד ימיני. ועזר לי בכל דבר, אם באימון ואם במשחק".

אודי כבודי מסכם עונה (איתן ידגר)

הוסף תגובה
תגובות
  1. מאמן מצויין שנתן במה גם לצעירים ויצר קבוצה קשוחה ולוחמת (דני 14-05-2019, 08:52)
    מתאים לאונו כמו כפפה ליד מראה רק שכסף לפעמים לא הדבר הכי חשוב בתלכיד
  2. מאמן מצויין שנתן במה גם לצעירים ויצר קבוצה קשוחה ולוחמת (דני 14-05-2019, 08:52)
    מתאים לאונו כמו כפפה ליד מראה רק שכסף לפעמים לא הדבר הכי חשוב בתלכיד
  3. אודי לקרוא לעונה זו טובה אם כמה שהושקע זה בןשה (אביחי 14-05-2019, 15:14)
  4. כבודי (אודי 14-05-2019, 16:19)
    חרטה
  5. אודי לפני שהגיע לקריה. הם תמיד בפליאוף התחתון ומטה (אור 14-05-2019, 22:12)
    כל הכבוד לאודי בנה קבוצה עם אופי עובדה נגד אור יהודה תיקו שמשון תיקו היגע לפלאוף העליון בזכות מאמן מעולה ציון 9 כל הכבוד ותודה לך והקבוצה מאוהדי אור יהודה
  6. מאמן מצויין (אברהם 14-05-2019, 23:27)
    שיגיע רחוק!!! כל הכבוד לאודי כבודי שלקח בחורים צעירים ובשילוב של כמה מבוגרים עשה עונה מצויינת!!!