השמיים הם הגבול: מכבי הרצליה מנצחת את באקה בגמר המחוזות

גמר המחוזות סידר לנו מפגש בין באקה אל גרבייה מהמקום השני בצפון, למכבי הרצליה שמגיעה מהמקום החמישי בדרום. לא הרבה אנשים נתנו להרצליה סיכוי לפני המשחק, אך חניכיו של עידן בראון הוכיחו אחרת. יוסי שבחון עם משחק נהדר ונור ביסאן כבשו עבור הרצליה והעלו אותם למשחקי המבחן מול הפועל עכו מהליגה הלאומית. דור הלוי הורחק בדקה ה-25

  • על ידי: אבייתר ברק
  • 18-05-2019
  • 12:07

קהלי שתי הקבוצות לפני פתיחת המשחק (איתן ידגר)

 

גמר המחוזות הפגיש שתי את הפועל באקה אל גרבייה שסיימה את העונה הסדירה במקום השני וללא ספק הייתה הפייבוריטית של הפלייאוף להגיע עד למשחקי המבחן מול הקבוצה שתגיע מהליגה הלאומית, מנגד הגיעה מכבי הרצליה שנכנסה לפלייאוף ברגע האחרון, ומשם כל ניצחון של הרצליה יהווה בונוס אדיר והפתעה גדולה. אך הרצליה עשתה את הבלתי יאומן והגיעה עד לגמר המחוזות אמש וגם שם הוכיחה שמבחינתה השמיים הם הגבול. 

 

שחקני שתי הקבוצות לפני פתיחת המשחק (איתן ידגר)


אלי חכמון הוציא לדרך את גמר המחוזות בנערך באצטדיון ר"ג לעיני כ-2300 צופים, עם רוב מוחלט לאוהדי באקה שהגיעו לתמוך ולדחוף את הקבוצה לניצחון. באקה פתחה את המשחק בצורה מהירה בכדי להעלות ליתרון מוקדם. כבר לאחר 2 דקות הכנסת כדור נהדרת למרכז הרחבה מוצאת נהדר את אוהד קדוסי שממרחק של 6 מטרים בועט החוצה. הזדמנות אדירה לבאקה!

 

הזדמנות גדולה לאוהד קדוסי (איתן ידגר)

 

לאחר 6 דקות של כדורגל יצאה הרצליה להתקפה מתפרצת אותה הוביל יוסי שבחון, שבחון מסר שמאלה ונכנס לרחבה, ולאחר הגבהה טובה של בר איבגי, שבחון מסיים את ההתקפה בצורה אדירה ומעלה את הרצליה ליתרון לאחר נגיחה מדויקת. לגיא סלם אין שום סיכוי, 1-0 מהיר להרצליה!

 

שער נהדר של יוסי שבחון (איתן ידגר)

 

בדקה ה-25 הגיע הרגע הקריטי של המשחק לאחר החזרת כדור לא טובה של דור הלוי לשוערו, קדוסי מסתער על ההזדמנות ודור הלוי מפיל אותו ורואה כרטיס אדום ישיר! בעקבות ההרחקה, הבעלים של מכבי הרצליה, אריאל שיימן, יורד במהירות מהיציע וניתן לראות את כעסו גם על דור הלוי וגם על עידן בראון על המסירות המיותרות ששחקני הרצליה עושים באזור המסוכן. 

 

דור הלוי מורחק, ואלעד בראון מסדר את המערך מחדש יחד עם שניר דורי (איתן ידגר)

 

למרות האדום, המצב המסוכן במחצית היה דווקא של הרצליה שבדקה ה-36 לאחר נחישות גדולה של נור ביסאן ודור מוסקוביץ שנלחמים נהדר על הכדור כשבסיום המהלך הכדור מגיע לשבחון שבועט גבוה!

דקה לאחר מכן הגיעה באקה להזדמנות גדולה לאחר משחק מסירותך נהדר בין קדוסי לאודי כהן כשהאחרון בועט נהדר ומפספס במעט את המסגרת. עד לסיום המשחק לא ראינו מצבים מסוכנים ליד שני השערים והמחצית מסתיימת ביתרון של 1-0 להרצליה. 

 

אבי סבג ואוהד קדוסי יורדים להפסקה מאוכזבים (איתן ידגר)

 

עם פתיחת המחצית השנייה עורך אבי סבג חילוף התקפי, מוציא את דוד מנשרוב ומכניס במקומו את גיא כהן, אך גם החילוף לא הצליח לשנות את המשחק עבור באקה שלא הצליחה לפתח את משחקה ולא הצליחה לסכן את שערו של בר מנקר.

 

בר מנקר, בטוח מאוד בשערו (איתן ידגר)

 

בדקה ה-75 הגיעה ההזדמנות הטובה של באקה, הגבהה טובה של אודי כהן מוצאת את ניר אברגל שהיה חייב לכבוש, אך ברגע האחרון הסטה של מגן הרצליה לקרן מונעת שער בטוח! 

 

שלוש דקות מאוחר יותר, הרצליה עושה צעד משמעותי בדרך לניצחון. כדור קרן מצוין של דור מוסקוביץ חותך את כל הגנת באקה עד שמגיע לנור ביסאן שמעלה את הרצליה ליתרון ענק. 2-0 אדיר להרצליה!

 

נור ביסאן כובש את השני ומבטיח את הניצחון להרצליה (איתן ידגר)

 

5 דקות עוברות ובאקה עוד מנסה לחזור למשחק, מבצע נהדר של אוהד קדוסי באגף שמאל שמעביר כדור רוחב מצוין למחמוד עבאס שבועט, אך מנקר במקום ומציל שער בטוח למרות בעיטה לא טובה של עבאס.

 

בר מנקר קולט את הכדור של מחמוד עבאס (איתן ידגר)

 

עמוק בתוך התוספת באקה מגיעה לעוד מצב נהדר, אך גם הפעם בעיטה אדירה של גיא כהן נעצרת במשקוף והתוצאה נשארת בעינה. הרצליה מנצחת 2-0 למרות שאף אחד לא נתן לה סיכוי ממשי לכך בפתיחת הפלייאוף וגם לפני גמר המחוזות מול באקה.

 

המשחק מסתיים והחגיגות מתחילות (איתן ידגר)

 

מכבי הרצליה תפגוש את הפועל עכו למפגש כפול כשבסיומו תיקבע הקבוצה שתשחק בליגה הלאומית ומי מבין השתיים תשחקנה בליגה א' בעונה הבאה.

 

עידן בראון ושחקני הרצליה מאושרים בסיום (איתן ידגר)

יוסי שבחון חוגג שער נהדר בדרך למשחקי המבחן (איתן ידגר)

הוסף תגובה
תגובות
  1. עונה הבאה אותו דבר (הכל בלוף 18-05-2019, 13:53)
    שום שמיים ושום גבול קבוצה מליגה א לא תוכל לעבור קבוצה מהלאומית בשני משחקים היתרון לקבוצה מהלאומית הוא אדיר חיבים להחיליף.את השיטה הרצליה עם כל הכבוד לכם עונה הבאה שוב תגיעו ליפו שעריים מרמורק ואשדוד
  2. שבחון ונור ביסאו, המפתח לעליה! (יאללה הרצלחה 18-05-2019, 19:19)
    שני שחקנים נהדרים, נור קטלני בהתקפה ומסיבי מאוד ושבחון המנוסה שפשוט תאווה לעיניים !! תענוגגגגג יאלללה עליה
  3. 3 מיליון שקל הלכו לפח על משכורות לשחקנים (בקה 18-05-2019, 21:15)
    נפלנו בגדול
  4. בדיחה (המוכתר משעריים 18-05-2019, 21:20)
    הרצליה קבוצה עם שלושים אוהדים אין לה מקום בלי בליגה לאומית
  5. באקה נתנו להרצליה לשחק הרצליה חלשה תפסו יום היא לא תחזיק מעמד מול עכו .היא תחטוף 4-1. (משה 19-05-2019, 09:03)
  6. משום מקום להגיע מול הנבחנת מהלאומית (הרצלייני 19-05-2019, 11:41)
    כל הכבוד למאמן עידן בר און שהביא את קבוצתו ממקום 5 ליג א שחט את כל מתמודדי הפליי אוף כולל ממחוז צפון להתמודדות מול הלאומית הפועל עכו זה לא דבר של מה בכך כל הכבוד מאמן סופר סטאר .
  7. ההגנה החוליה החלשה בבקה קדוסי נעלם וההחמצות של בקה איומות חוסר מזל נסיון ראשון לא נורא (ראמי 19-05-2019, 11:42)
    ההגנה החוליה החלשה בבקה חוץ מהשוער. קדוסי נעלם בזמן אמת. וההחמצות של בקה איומות. חוסר מזל.אין עומק בספסל של בקה שיכול לשנות מהלך משחק חוץ מגיא כהן. חסרון ראול גושמרוב ואורי כהן היה בולט . נסיון ראשון לא נורא
  8. לבריאות הרצליה (אדומים 20-05-2019, 07:55)
    כל הכבוד