ליעד מרדכי חתם בהפועל אום אל פאחם

בפאחם ממשיכים לעבוד בבניית סגל השחקנים לעונה הבאה והחתימו את ליעד מרדכי באמצעות סוכנו רועי סימוני מסוכנות השחקנים ״נימ-גרופ״, השחקן שגדל במחלקת הנוער של מכבי חיפה שיחק בעונה שעברה במדי ״רובי שפירא״ חיפה והיה לאחד השחקנים הבולטים בקבוצה כשכבש 8 שערים. ליעד אמר:״אני שמח להצטרף למועדון גדול כמו פאחם מודה לכולם על האמון בי מקווה להחזיר על המגרש״.

  • על ידי: אוהד רון בשיתוף סוכנות השחקנים "נים גרופ"
  • 23-05-2019
  • 11:52

באום אל פאחם ממשיכים לעבוד בבניית סגל השחקנים לעונה הבאה והחתימו את ליעד מרדכי באמצעות סוכנו רועי סימוני מסוכנות השחקנים ״נימ-גרופ״, השחקן שגדל במחלקת הנוער של מכבי חיפה שיחק בעונה שעברה במדי ״רובי שפירא״ חיפה והיה לאחד השחקנים הבולטים בקבוצה וכבש 8 שערים.

 

אלעד בראון שמכיר את מרדכי היטב ואימן אותו בעונה שעברה סימן את החלוץ הצעיר כאחד משחקני הרכש שאותם ירצה לראות, לאחר עונה מצויינת ב״רובי שפירא״ הפך לאחד המלפפונים החמים של הקיץ הקרוב ולבסוף החליט להצטרף למאמנו לשעבר השחקן חתם לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת.

 

ליעד מרדכי אמר לאחר החתימה: ״אני שמח להצטרף למועדון כה גדול כמו אום אל פאחם מהרגע הראשון כולם נתנו לי להרגיש שהם רוצים אותי וזה גרם לי להחליט שכאן אני רוצה לשחק מודה לשמעון ואלעד על האמון בי מקווה להחזיר להם על המגרש״.

 

סוכנו רועי סימוני אמר:״ליעד הוא כישרון ענק והוכיח זאת בעונה שעברה במדי ״רובי שפירא״ מספר קבוצות בליגה הלאומית הביעו בו עניין אך החלטנו לחתום באום אל פאחם כי זהו המקום הטוב ביותר עבורו בו הוא יצליח להתקדם ולהביא את הכישרון הטמון בו בהצלחה״.

 

באום אל פאחם אמרו: ״מדובר באחד השחקנים הכישרוניים אנחנו שמחים שהצלחנו לצרף אותו אלינו מאחלים לו בהצלחה״. 

 

בפאחם החתימו את אחד הכישרונות הגדולים (מאור אלקסלסי)

ליעד מרדכי עם סוכנו רועי סימוני לאחר החתימה

הוסף תגובה
תגובות
  1. ליעד מרדכי (מרים אברהם 23-05-2019, 12:17)
    יופי יופי עלה ו הצלח כל הכבוד.מאמינים בך וצופים להצלחתך מכל הלב.אהבים משפחת אברהם ראובן יחאזקל אלישע דביר טומסון מדנמרק ו אחרונים חביבים פנקר.
  2. תפסיקו להחתים שחקנים מליגה א שנה ראשונה חייבים שחקנים עם נסיון.. (עותמאן 23-05-2019, 16:03)
  3. אתה צודק (למגיב 2 23-05-2019, 21:39)
    לפי ההחתמות עד עכשיו אום אל פחם מעומדת לירידה
  4. פחם יא נוכלים עוד מעט אתם מתפרקים תלכו לעזאזל . אתם נזק גדול יא מושחתים בסוף תרדו ליגה בע"ה . (הוגה דעות 24-05-2019, 17:37)
  5. ליעד השתגעת (אבנר 25-05-2019, 19:22)
    ליעד לא מספיק מה שאלעד עשה לך ברובי ? הביא לך על הראש בסיבוב השני את דור ואבי מלכה ( לא הבקעת בגלל זה גול אחד סיבוב שני , סיבוב ראשון לפני שהם הגיעו 8 גולים כבשת ) , ןעד כמה שאני יודע הם כבר החתימו 3 חלוצים ויש להם 2 בסגל , מקווה מאד שאני לא טועה !!!