הקרב על הליגה הלאומית: עכו מנצחת את הרצליה 4-3

המשחק הראשון מבין השניים במסגרת משחקי המבחן, הפגיש את מכבי הרצליה והפועל עכו. עכו הצליחה לחזור פעמיים מפיגור בזכות שלושער ענק של אליאור סיידר ושער נוסף של יובל טיטלמן. עבור הרצליה כבשו יוסי שבחון ואסף לוי שרשם צמד. הקבוצות תיפגשנה ביום רביעי למשחק הגומלין שיכריע איזה קבוצה תשחק בעונה הבאה בליגה הלאומית

  • על ידי: ‫לירן ביטון‬‎
  • 26-05-2019
  • 22:07

עכו מגיעה למשחקי המבחן, לאחר עונה לא מוצלחת בליגה הלאומית, ולאחר שלא הצליחה לנצח את בני לוד במחזור שנעל את משחקי הפלייאוף התחתון. עכו סיימה במקום ה-14 טבלה ונשלחה למשחקי המבחן.

 

מנגד מכבי הרצליה סיימה במקום החמישי בטבלה ועשתה ריצה מדהימה מרגע ההעפלה לפלייאוף. מניצחון בחצי הגמר על הכח רמת גן, והדחת מכבי שעריים בגמר ולבסוף ניצחון בגמר המחוזות על באקה אל גרבייה, במטרה להשיג כרטיס עלייה לליגה הלאומית. הרצליה ללא הבלם המצוין דור הלוי שהורחק בגמר המחוזות, ולא ישחק בשני המפגשים.

 

חניכיו של עידן בראון, שעושים ריצה מדהימה והעפילו למשחקי המבחן (צילום: איתן ידגר)

 

כבר בדקה ה-3 למשחק אמיר לביא הגביה כדור מהקרן שמצא את ראשו של יוסי שבחון שנגח והעלה את קבוצתו ליתרון 1-0.

 

יוסי שבחון מעלה את הרצליה ליתרון (צילום: איתן ידגר)

 

בדקה ה-10 נאור עבודי קיבל כדור גובה , וניסה במספרת להגיע לשער היריבה אך הכדור הלך מעל המסגרת. בדקה ה-14 יוסי שבחון בהתקפה מתפרצת מוסר כדור ללביא, שבועט כדור לנור ביסאן שנמצא מול השער אך השופט שורק לנבדל. בדקה ה-20 ינון אליהו מגביה כדור שמוצא את ראשו של יובל טיטלמן, שנוגח ישירות לשער מכבי הרצליה ומשיג שוויון עבור קבוצתו ורושם עבורו שער בכורה.

 

בדקה ה-28 דור מוסקוביץ מקבל כדור עומק ויוצא למתפרצת, עובר את שחקני עכו  ומגיע מול השוער, אך הוא בועט כדור חלש שנעצר ע"י אילוז. בדקה ה-41  מכבי הרצליה חוזרת להוביל, יוסי שבחון מקבל כדור בהתקפה מתפרצת, ומגביה כדור לאסף לוי שבועט לשער, הכדור קופץ ולאחר מכן פוגע בקורה ונכנס פנימה. שתי דקות לאחר מכן, אליאור סיידר מאזן עבור עכו בחצי מספרת, אחרי בישול מצוין של רועי שוקרני. הקבוצות ירדו להפסקת המחצית בתיקו 2-2. 

 

אליאור סיידר מאזן עבור קבוצתו וחוגג (צילום: עמית מצפה באדיבות אתר one)

 

במחצית השנייה שתי הקבוצות המשיכו ללחוץ. בדקה ה-56 מוסקוביץ מסר כדור לנור ביסאן, שהגיע אחד על אחד מול אילוז שהרחיק. בדקה ה-60 אליאור סיידר מחזיר את היתרון לעכו ומשלים צמד עם וולה מהאוויר. בדקה ה-72 אליאור סיידר מקבל ריבואנד מהדיפה של השוער בר מנקר, כובש שלושער ענק ומגדיל את היתרון ל-4-2 עבור קבוצתו.

 

אליאור סיידר, כוכב המשחק משלים שלושער ענק (צילום: עמית מצפה, באדיבות אתר one)

 

בדקה ה-84 פנדל לזכותה של מכבי הרצליה, אסף לוי כובש משלים צמד ומצמק ל-4-3. לא נרשמו אירועים נוספים עד תום תוספת הזמן, והפועל עכו מנצחת את הרצליה 4-3. 

הקבוצות תתכוננה למשחק הגומלין שיערך ביום רביעי והוא שיכריע מי תשחק בעונה הבאה בליגה הלאומית.

שחקני הפועל עכו חוגגים (צילום: עמית מצפה באדיבות אתר one)

הוסף תגובה
תגובות
  1. חיים לוי (אוהד 26-05-2019, 22:31)
    חילוף של לקקן
  2. בזיון (צפוני 27-05-2019, 08:06)
    הלואי עכו תרד הכל מושחת גם שוער גרוע אין מי שיכוון אותו המקום שלהם ליגה א
  3. חח (עכו 27-05-2019, 08:12)
    מה זה המאמן הזה איפה תום אלמדון עדר ללא רועה