"באים מאהבה לכדורגל"

כך אמרו אדיר נמרוד כץ ואייל לוי, שארגנו טורניר חובבים בקיבוץ החותרים עם לא מעט פינוקים ופרסים למנצחים. שמענו שהחבר׳ה מהשכונה באים לטורניר כדורגל, אז החלטנו ללכת ולבדוק על מה כל הרעש. גילינו טורניר כדורגל חובבני משובח, עם שחקני ליגות, שחקנים חובבנים ושלל צבעים במגרש דשא, 11 על 11, ממש כמו הכדורגל שאנחנו אוהבים

  • על ידי: אוהד רון
  • 03-06-2019
  • 08:39

באמצע השבוע אני מקבל הודעה מחבר קרוב שמזמין אותי לצפות בטורניר חובבנים 11X11 בקיבוץ החותרים, עוד נאמר "פינוקים כיד המלך". שאני שומע "פינוקים" אני מיד מגיע לראות על מה מדובר. אנחנו מגיעים בשעה שכתבו לנו, 16:30, השמש החמה על ראשנו ומארגני הטורניר, שעוד נדבר עליהם, מושיבים אותנו מתחת לסככה עם עוד אורחים (ככל הנראה ילדים ובנות זוג של השחקנים), עם שני שולחנות מלאים בחטיפים ובפירות. ברקע, על הדשא, שתי קבוצות עם גופיות כתומות ואדומות שכבר התחילו את הטורניר בעוד שתי קבוצות אחרות, עם גופיות חולצות כחולות וצהובות, נהנות מהטוב שהשולחן מציע. שתייה קלה קרה, חטיפים מלוחים, בננות, תפוחים ועוד... והתיישבנו לראות כדורגל.

 

שולחן בריאות ופינוקים גם לאורחים (צילום: אבי רביבו)

 

אז כדורגל, אכן היה, משחקים קצביים של שחקנים (שחלקם עלו ליגה השנה וכאלו שהם חובבנים) עם המון הגינות וספורט שכולנו מייחלים לו אצלנו בליגות, ובסך הכול כל משחק שוחק כ-25 דקות. במשחק הראשון, הקבוצה הכתומה של ערן שרון, ניצחו את האדומים של יקי אלימלך, בתוצאה 1-0 ועם החמצות שהצלחנו לתפוס את הראש. במשחק השני, עלו הצהובים של אלי דלאל, נגד הכחולים מטירת כרמל, החברה של בן ונוצחו 4-0. במשחק השלישי, הצהובים המשיכו נגד הכתומים ושם הובסו 5-0 עם שער הטורניר של איתי מגל בנגיעה על סף הרחבה מעל השוער.

 

איתי מגל עם שער הטורניר, רגע לפני שהכדור נכנס (צילום: אבי רביבו)

 

בין לבין שהשחקנים נחים, ממשחק למשחק הוצאו גם שולחנות בריאות הכוללים ירקות מכל טוב ואבקת חלבון לסיום. במשחק הרביעי, החבר׳ה מטירה שיחקו נגד קבוצתו של יקי שגם שם ידה של החבורה של בן הייתה על העליונה בניצחון 4-0. המשחק החמישי נעל את המקום שלישי והרביעי, כשהחבורה של דלאל השכילו לסיים במקום השלישי עם ניצחון 4-2 על החבורה של יקי. במשחק השישי והאחרון, משחק הגמר, ששוחק 25 דקות לכל מחצית, החבורה בכתום השכילה לנצח 4-2 את הכחולים מטירה ובכך זכו בגביע הקבוצה.

 

(צילום: אבי רביבו)

 

בסוף הטורניר שהסתיים בערך בשעה 20:15, הונח שולחן עם הגביעים לקבוצה המנצחת, לשחקן ההוגן ולמלך השערים ושם נערך הטקס לשחקנים ולקבוצה.

הקבוצה המנצחת: קבוצת הכתומים של ערן שרון שזכו בגביע הקבוצה לטורניר.

השחקן המצטיין: תומר דמירוב, מהקבוצה הכתומה, שזכה אף הוא בגביע ובכרטיס זוגי לסרט.

 

תומר דמירוב, שחקן מצטיין הוגן (צילום: אבי רביבו)

 

מלך השערים: משה גולן, מהקבוצה הכחולה, שזכה בגביע ובחולצה מתנה בחסות החנות PALACIO.

 

משה גולן, מלך השערים (צילום: אבי רביבו)

 

לאחר כל התצוגה שאלנו את מארגני הטורניר, אייל לוי ואדיר נמרוד כץ מה זה נותן להם, מה הם מרוויחים מזה ומה המטרה. התשובה הייתה ברורה: ״אנחנו באים מאהבה לכדורגל ונהנים לראות עוד שחקנים כמונו באים ומזיעים, נהנים, שומרים על כושר, ומשחקים כמו קבוצה בליגה. מבחינתנו, זוהי ההצלחה שלנו".

 

אז ללא ספק ששני החבר׳ה האלו הרימו לפגרת הקיץ טורניר שלא מבייש קבוצות בליגה. מעוניינים גם לשחק? תוכלו לצור איתם קשר בפייסבוק 11x11 או בוואטאספ - 0537577022

הוסף תגובה
תגובות