שחקני ליגות הנמוכות יוצאים לאירופה דרך אליפות COPA6

קטרגל השישיות תופס תאוצה והשנה לראשונה ייערך טורניר 6x6 כלל ארצי שבסופו הזוכה בו תצא השתתף באליפות אירופה. יש לציין שהטורנירים בהרצליה וקריית ביאליק מלאים ונותרו מספר מקומות בטורניר בראשון לציון ובטורניר בירושלים...מהרו להירשם לפני שגם המקום הזה יגמר...

  • על ידי: מערכת גולר, בשיתוף: מדינת הכדורגל
  • 03-07-2019
  • 10:59

פגרת הקיץ בליגות היא שעתם היפה של טורנירי קטרגל שונים בכל הארץ. השנה אליפות ה-COPA6 של ארגון מדינת הכדורגל ועיריית קריית ביאליק, לוקחת את העניין לשלב הבא עם פרס חסר תקדים: טיסה לאיטליה, מלון 4 לילות והשתתפות בליגת האלופות 6x6 לקבוצה של 10 שחקנים.

 

האליפות שתתחיל בעוד שבועיים תתחיל עם משחקי מוקדמות איזוריים בירושלים, ראשון-לציון, הרצליה וקריית ביאליק, כאשר הגמר הגדול יערך במגרש צור שלום בקריית ביאליק ביום ב' 5.8. האלופה תזכה כאמור לנסוע לרימיני איטליה ב-5 בספטמבר, שם יערך טורניר ליגת האלופות של איגוד הקטרגל האירופי European Minifootball Federation , בהשתתפות 32 אלופות לאומיות מכל אירופה. כל משחקי האליפות יועברו בשידור ישיר והפרס לזוכת האליפות באיטליה הוא 5,000 יורו.

 

משחקי האליפות ישוחקו לפי חוקת הקטרגל האירופי – חמישה שחקנים ושוער במגרש שגודלו 46x24 מטר. שופטים מוסמכים ינהלו את המשחקים שיצולמו ויסוקרו באופן שוטף כולל תקצירי וידאו ושידורים חיים משלב הגמר.

 

שרון עדני ממכבי קריית מלאכי ינסה להגיע שוב לאירופה

 

אחת המועמדות העיקריות לאליפות השנה היא קבוצת המקסיקני מבאר-שבע, אלופת ה-COPA6 משנה שעברה, שזכתה גם באליפות ישראל בחובבים 7x7 ובאליפות ה-Soccer5 בשנה האחרונה. בשורות הקבוצה משחק דודו כהן מלך שערי ליגה ב' דרום מהפועל דימונה. שחקנים בולטים נוספים שישתתפו באליפות הם עדין וייצמן שישחק עם קבוצת בן-דור מנשר, עדין סרור שישחק במכבי Zetz, אלירן אלקובי ממכבי צור-שלום שישחק באון-גל ושרון עדני ממכבי קריית מלאכי שישחק במדי רומא ירושלים.

 

קבוצת הקטרגל בן-דור מנשר יחד עם עידן וייצמן

 

מורן גרא, מנכ"ל מדינת הכדורגל מסר: "השנה ביחד עם עיריית קריית ביאליק החלטנו לערוך את המוקדמות לאליפות אירופה בחודשי הפגרה על מנת לתת הזדמנות לשחקני ליגות להתנסות ב-6x6 מה שמן הסתם יעלה את הרמה של האליפות ושל הפורמט המתפתח הזה".

ליאור טרגן, מנכ"ל עיריית קריית ביאליק המארחת את המוקדמות הצפוניים ואת גמר של האליפות: "קריית ביאליק היא עיר שחיה ונושמת ספורט, כדורגל ובשנים האחרונות גם את הקטרגל. אנחנו שמחים לארח קבוצות ושחקנים מכל הצפון ומכל הארץ אצלנו ולהיות למעשה שער היציאה לאירופה עבור הטופ של שחקני הקטרגל בישראל".

 

ההרשמה לאליפות בעיצומה כאשר נשארו מספר מקומות בראשון לציון וירושלים.

לפרטים נוספים: http://bit.ly/COPA6Bialik

הוסף תגובה
תגובות