"אני מקווה לשחק בליגה בכירה יותר, זה החלום שלי"

זו הייתה עונה כדורגל מוצלחת עבור גמליאל פרץ, שהיה השחקן הבולט במסע העלייה של אור יהודה ואף סיים את העונה כמלך השערים של הקבוצה. כעת הוא מסכם עונת כדורגל מוצלחת ופונה לאתגר הבא בקריירה: "אין תחושה יותר משמחת מעלייה. אסגור בקבוצה שמתאימה לי"

  • על ידי: ‫לירן ביטון‬‎
  • 12-07-2019
  • 17:09

גמליאל פרץ (27), הוא סיפור סינדרלה במונחים של הכדורגל. הקשר המצוין החל את הקריירה שלו כילד במכבי תל אביב, אך בשלב מסוים בחר להפסיק לשחק. "לא היה מי שיתמוך בי, התקשתי לעשות את הנסיעות והחלטתי לעזוב את הכדורגל". אחרי כמה שנים הוא חזר להגשים את החלום, הפעם בקבוצה של עיר הולדתו בבת ים, בה שיחק גם בקבוצת הבוגרים. לאחר מכן, הספיק לעלות ליגה עם הפועל אזור, לעשות עונה גדולה בגבעת אולגה, לשחק במרמורק, בקעת הירדן, ירמיהו חולון, אום אל פאחם וגם לעלות ליגה עם הפועל חדרה.

 

את העונה הקודמת הקשר המוכשר פתח במדי אור יהודה, העולה הטרייה לליגה א', אחרי שקיבל לא מעט הצעות. אחרי מאבק ממושך מול שמשון תל אביב קבוצתו רשמה עלייה מרגשת, השלישית במספר עבורו. זו הייתה עונה גדולה עבור פרץ, שתרם רבות לעליית המועדון עם 19 שערי ליגה ולא מעט בישולים: "כמה השקענו בזה, כמה רצינו - ואני חושב שמגיע לנו", התייחס פרץ להישג המרשים.

 

גמליאל הוא ללא ספק אחד השחקנים הבולטים בליגות הנמוכות ולא פעם הוא גרם לאנשים לתהות מדוע אחד הקשרים המוכשרים ביותר לא משחק בליגה בכירה יותר. פרץ שומר על צניעות ("עשיתי הרבה טעויות והחלטות לא נכונות") ורק מקווה שיבוא הרגע שבו סיפור הסינדרלה שלו יתגשם והוא יקבל הזדמנות להגשים את החלום ולהוכיח כמה כישרון יש לו ברגליים בליגות הגבוהות יותר.

 

גמליאל פרץ, הוביל את אור יהודה לעלייה (מני בן ארי)

 

גמליאל, איך התחושה לעלות ליגה?

"אין תחושה יותר משמחת מלעלות ליגה כי זה היה קשה עד השנייה האחרונה, כמה השקענו בזה כמה רצינו ואני חושב שמגיע לנו, למועדון ולקהל שלנו בסופו של דבר זה היה הכי מתוק שיש".

 

היית אחד השחקנים הבולטים בעונה הקודמת וסיימת כמלך השערים של הקבוצה.

"נכון, הייתי בן השחקנים הבולטים שם ואני שמח שעזרתי באופן אישי לקבוצה, וגם עשיתי עונה טובה עם טעם טוב כמלך השערים. כיף ומרגש".

 

גמליאל פרץ, חולם לשחק בליגה בכירה יותר (יאיר שמואל)

 

מה היה סוד ההצלחה של אור יהודה העונה?

"סוד ההצלחה שלנו זה חדר ההלבשה, שקט שההנהלה והצוות נותנים לך כדי להצליח. היינו קבוצה בלי אגו ואני שמח שזה בא לידי ביטוי במגרש".

 

למה אנחנו לא רואים אותך בליגה בכירה יותר?

 "עשיתי כמה טעיות בחיים וגם בחירות לא נכונות, אבל עכשיו זה מאחורי כבר שנתיים ואני מקווה שבעזרת השם אני אהיה בליגה בכירה יותר זה החלום שלי".

 

מה המטרות לעונה הבאה? היכן אתה צפוי לחתום?

"האמת שאני עוד לא יודע. יש לי כמה הצעות, אני מחכה עוד טיפה ואז אני אסגור בקבוצה שמתאימה לי".

גמליאל פרץ, רשם עונת כדורגל גדולה (אורי רחביה)

הוסף תגובה
תגובות
  1. חלומות באספמיה (הוגה דעות 12-07-2019, 18:18)
    מי שיורד מליגה א לליגה ב לא יגיע לליגה בכירה יותר.
  2. תגיע ליפו (לפרץ 12-07-2019, 18:18)
    רק מיפו מגיעים לליגות גבוהות יותר .ראה בוזגלו.ראה ארצי.ראה אולסק.ועוד הרבה .יפו זו משפחה תגיע
  3. אור יהודה ליגה א (אור יהודה בלב ובנשמה 12-07-2019, 20:56)
    גמליאל שחקן טוב כל קבוצה תיקח אתו תצליח יש לא שליטה בכדור בן הטובים בליגה א יכול לשחק בלאומית גמליאל אוהבים אותך אל אל גמליאל בהצלחה תמיד תהיה בלב שלנו
  4. גמליאל פרץ (חזי אוהד אור יהודה 12-07-2019, 21:30)
    שחקן נשמה שחקן מוכשר שחקן מהיר , לא רואה מגנים , שיהיה לך בהצלחה הכן שתשחק , אוהבים אותך באור יהודה .
  5. תחזור להפועל הרצליה (אוהד שרוף 12-07-2019, 22:41)
    גמליאל תחזור להפועל הרצליה תעשה עונה גדולה ותתקדם משם לליגה בכירה
  6. אפשר לחשוב (אורן 13-07-2019, 08:06)
    שחקן טוב הבעיה שבמשחקים החשובים הוא לא היה לא נתן תפוקה רוב הגולים היו נגד קבוצות חלשות
  7. מוח (עומר דוד 14-07-2019, 22:31)
    חלוץ מעולה אבל חלוץ שנוטה לקלל לריב עם חברי הקבוצה שלו אם היה סיכרון עם המוח היה יהלום מקווה בשבילו שישתפר נשמה טובה שנוטה להשתגע