שאקר סאקר חתם בבאקה אל גרביה

חלוצה של עירוני טבריה אשתקד, שאקר סקר חתם בבאקה אל גרביה באמצעות סוכנות השחקנים D&A. שאקר בתגובה: "אני שמח לחתום בבאקה ועוד יותר שמח על המחשבה לכבוש שער ולרוץ אל הקהל הגדול שדוחף את המועדון הזה קדימה"

  • על ידי: אוהד רון בשיתוף סוכנות השחקניםD&A.
  • 05-07-2019
  • 08:39

באקה אל גרביה מתחזקת ומאותתת לכל ליגה א' צפון על כוונותיה לעלות ליגה העונה מהמקום הראשון, כאשר הודיעה הבוקר על החתמתו של החלוץ שאקר סקר שחתם באמצעות סוכנות השחקנים D&A. 


החלוץ המצוין בן ה-22 שגדל בהפועל עכו ואף היה שותף לעליית הקבוצה מהליגה הלאומית לליגת העל ובעונה שעברה הגיע בינואר לטבריה והיה אחד השחקנים הבולטים שהשאירו את טבריה בליגה, חתם באמצעות סוכנות השחקנים D&A ויחזק את ההתקפה של אבי סבג, 'קבוצתו כאמור מאותתת לליגה שהשנה הם הולכים על כל הקופה! 


נציגיו של השחקן מסוכנות השחקנים D&A: "שאקר סקר היה מחוזר על ידי מרבית הקבוצות בליגה וכן בליגה הלאומית, אך אבי סבג והנהלת באקה היו הראשונים והמהירים להחתימו ואנחנו מאמינים כי שאקר יהיה שחקן משמעותי העונה בקבוצה ובליגה". 


שאקר סקר בתגובה לאחר החתימה בבאקה: "אני שמח להצטרף לבאקה ולאבי סבג המאמן. אני כבר מחכה לרוץ לקהל הגדול שדוחף את הקבוצה הזו ומקווה שנדע לעמוד במטרות שהציבו לנו העונה".
 

הוסף תגובה
תגובות