"זו גאווה בשבילי לאמן את 'רובי שפירא' חיפה"

כך אמר עודד קוטר, מאמנה של בני סכנין אשתקד, שחוזר לקדנציה נוספת ב'רובי שפירא'. קוטר, נחשב למאמן מנוסה שמאמין בשחקנים צעירים, כש'רובי' צפויה לבנות גם העונה תלכיד צעיר עם חיזוק של שחקנים מנוסים. בראיון לאתר 'גולר' הוא מספר מה הוביל אותו לחזור לקבוצה...? מה הוא חושב על ליגה א'...? ומה המטרות של המועדון בעונה הבאה...?

  • על ידי: ‫לירן ביטון‬‎
  • 14-07-2019
  • 09:05

מועדון הפועל רובי שפירא חיפה והמאמן עודד קוטר חוזרים לשתף פעולה בעונת המשחקים 19/20. קוטר נחשב למאמן מצוין, והוא חוזר לליגה א' אחרי שאימן אשתקד את בני סכנין היורדת הטרייה.  קוטר דוגל בשיתוף שחקנים צעירים, שואף לבנות קבוצה שמייצרת ניצחונות ומאמין בליגה א' שהולכת ומתחזקת בשנים האחרונות. 

 

עודד, מה הוביל אותך לחתום ברובי שפירא?

"אני מכיר את ליגה א' טוב, אימנתי בעבר את רובי שפירא, וכבר אז היה לי ממש טוב בקבוצה. שמחתי מאוד לחזור לקדנציה נוספת העונה, זו גאווה בשבילי לאמן את רובי שפירא". 

בעונה הקודמת נבנה ברובי תלכיד שמבוסס על שחקנים צעירים, איזה קבוצה נראה השנה?

"אני גם מאמין בשחקנים צעירים, ואני מקווה שאני אמצא שחקנים מנוסים שיתנו את האיזון. בכל קבוצה שרוצה להצליח חייב שחקנים עם ניסיון וצעירים שיכולים להתקדם הלאה".

מה האג'נדה שלך כמאמן?

"בסופו של דבר  אני מכוון לבנות קבוצה שתשחק כדורגל טוב, שתלחץ על היריבה ושתהיה לה הגנה חזקה. בנוסף, ברור שהדבר החשוב הוא לבנות קבוצה שמייצרת ניצחונות".

 

עודד קוטר, "אני חושב שבליגה א' יש הרבה שחקנים ומאמנים טובים" (מאור אלקסלסי)

 

מה המטרות שלך עם הקבוצה בעונה הבאה?

"עוד מוקדם מדי לדבר על מטרות אבל השאיפה לבנות קבוצה טובה שתשחק טוב, ושתהיה פקטור משמעותי בליגה".

מה יש לך לומר על ליגה א' שהולכת ומתחזקת?

"אני חושב שיש בליגה הרבה שחקנים טובים והרבה מאמנים טובים, ובסופו של דבר בגלל שגם הפער בשכר לא כזה גבוה מהלאומית מגיעים לליגה א' הרבה שחקנים טובים. כמו כן, יש הרבה שחקנים צעירים שיכולים לבוא לידי ביטוי ולהתקדם הלאה בגלל שיש לליגה יותר חשיפה, דבר שלפני שנים היה יותר קשה".

האם יש כרגע שחקנים שעומדים על הפרק?

"אין כרגע שחקנים לפני סגירה, אבל ברור שיש מחשבות את מי להביא. חשוב להבין, צריך סבלנות גם בדברים האלה כי הרבה שחקנים מחפש את מזלו בליגה לאומית בשלב הזה, אז צריך לחכות לראות מי השחקנים שיישארו". 

עודד קוטר יבנה קבוצה צעירה בשילוב שחקנים עם ניסיון (צילום: דוברות עיר הפועלים)

הוסף תגובה
תגובות
  1. חח (צפוני 14-07-2019, 14:22)
    גאה לאמן מדובר במאמן חנון
  2. קאקה (ששון 15-07-2019, 19:13)
    זה מאמן זה...?זה קקה ולא מאמן... מי החליט שהקקה הזה מאמן?אתם באמת חושבים שזה מאמן...?איפה ואת מי אימן?