אילן שאולסקי לאן?!

אילן שאולסקי שנחשב לכשרון גדול, היה על סף חתימה בהפועל עפולה מהליגה הלאומית, אך לבסוף הדבר לא הסתדר והשחקן לא יצא למחנה האימונים ולא חתם בעפולה על אף שהרשים את הצוות המקצועי. השחקן היה מועמד גם לרמת השרון מהלאומית, אך לבסוף בימים אלה עושה כנראה דרכו בחזרה לליגה א' לאחת מקבוצות הצמרת. נציגיו סוכנות השחקנים D&A בתגובה: "מכוונים לעשות עונה טובה, על מנת להגיע לליגות הבכירות דרך הדלת הראשית"

  • על ידי: אוהד רון בשיתוף עם סוכנות השחקנים D&A
  • 24-07-2019
  • 11:19

הבלם שנחשב לכשרון גדול והיה על סף חתימה בהפועל עפולה מהליגה הלאומית, אך לבסוף הדבר לא הסתדר והשחקן לא יצא למחנה האימונים ולא חתם בקבוצה וזאת על אף שהרשים את הצוות המקצועי. שאולסקי שגם היה מועמד להגיע לרמת השרון מהלאומית, עושה בימים אלה דרכו בחזרה לליגה א' לאחת מקבוצות הצמרת!

 

נציגיו של השחקן, סוכנות השחקנים D&A בתגובה: "אילן בלם צעיר ומוכשר מאוד, הוא התאמן עם רמת השרון ובעפולה הרשים את הצוות המקצועי ואף היה על סף סיכום. כרגע אנחנו מכוונים לעשות עונה טובה נוספת מקודמותיה, על מנת לקבל עוד דקות משחק וחשיפה על מנת באמת להגיע לליגות הבכירות דרך הדלת הראשית. אנחנו בהחלט מאמינים שאילן מסוגל להגיע לרמות הגבוהות. כרגע אנחנו בוחנים את ההצעות ובימים הקרובים נחתום בקבוצה חדשה".

אילן שאולסקי לאן?!

הוסף תגובה
תגובות
  1. שאלה טובה (הוגה דעות 24-07-2019, 11:30)
  2. מתאמן בהכח (סגול 24-07-2019, 12:57)
  3. ברינבויים (איתמר 24-07-2019, 18:00)
    מתאמן על הכח וכנראה ישחק שם בע"ה