מתנאל טדסה חתם בבאקה אל גרבייה

מתנאל טדסה הקשר שהיה בשנתיים האחרונות משחקני המפתח בליגה א' צפון, הן במדי הפועל הרצליה והן בטירה, חתם בבקה באמצעות סוכנות השחקנים D&A. לאחר שמתנאל לא חתם בהפועל חדרה לה הוא משתייך, חתם השחקן בבאקה ויחזק את קישור הקבוצה. טדסה:" שמח לחתום בבאקה, שיהיה לנו בהצלחה"

  • על ידי: אוהד רון בשיתוף סוכנות השחקנים D&A
  • 23-07-2019
  • 15:14

הפועל באקה אל גרבייה ממשיכה בהכנות שלה לקראת העונה הקרובה כשהודיעה על החתמתו של מתנאל טדסה באמצעות סוכנות D&A. טדסה שייך להפועל חדרה מליגת העל ולאחר שלא הגיע לסיכום עימם, עזב את המועדון וחתם בבאקה אל גרביה שהצהירה כי תתמודד על העליה העונה.

 

מתנאל טדסה אמר לאחר החתימה בבאקה:" אני שמח לחתום בבאקה אל גרבייה. בונים כאן קבוצה חזקה מאד שאני בטוח שתתמודד על העליה. מקווה שנעמוד במטרות שההנהלה הציבה".


מאמהנ של באקה, אבי סבג, בתגובה: "מתנאל הוא שחקן שסימנתי מהרגע הראשון. מדובר בקשר ברמות הגבוהות בליגה שיעזור לנו רבות לעמוד במטרות".

הוסף תגובה
תגובות
  1. הכל הזוי (אוהד מטירה 23-07-2019, 20:39)
    להנהלת טירה בושה וחרפה איך לא ממשיכים עם כוכבים שהובילו את טירה לפליאוף כמו:מתנאל טדסה.ניר עזריה.בר סברי. והענין הוא הפרש של 1000 ש אפילו 500 ש. ובמקומם הביאו שחקנים לא מוכרים ועגלות.בלאינד טירה תתמודד על ההשרדות ותהיה קבוצת תחתית.תזכרו התגובה. יכול להיות בקה תחתים את האפסנאי של טירנ