הפועל מרמורק ערכה אימון פתיחת עונה

היורדת הטרייה לליגה א' בנתה במהלך הקיץ את אחת הקבוצות החזקות בליגה, אתמול החלה את אימוניה וערכה את אימון הפתיחה. השחקנים הביעו נחישות רבה על המגרש, כשהמטרה לעלות ליגה ברורה כבר בתחילת הדרך. מוטי אברג'ל: "היה אימון פתיחה מצוין, יש לנו שחקנים טובים ומקצועית הם נמצאים ברמה הכי טובה שאפשר לבקש בליגה א' ", ניב סידי: "פגשנו שחקנים מוכשרים עם רעב גדול להצליח וחומר אנושי מצוין"

  • על ידי: ‫לירן ביטון‬‎
  • 25-07-2019
  • 08:33

הפועל מרמורק ערכה את אימון הפתיחה של הקבוצה, זאת שלאחר שערכה קודם לכן ארוחת ערב עבור השחקנים על מנת לגבשם. לאורך הקיץ הפועל מרמורק עבדה על בניית הקבוצה במרץ, וערכה מס' החתמות מרשימות שהפכו אותה לאחת הקבוצות האטרקטיביות והבולטות של ליגה א' דרום 19/20, כשהמטרה היא ברורה מתחילת הדרך, במרמורק רוצים לרשום עלייה.

 

שחקני מרמורק בחדר הלבשה באימון הפתיחה (יוסי סוריק)

 

השחקנים הביעו נחישות על המגרש והראו חיבור כבר מהאימון הראשון. בין ההחתמות הבולטות ראינו את עידו אקסברד, שנחשב לחלוץ מצוין ורשם עליה עם נס ציונה אשתקד. אוהד אדלשטיין, שהיה לאחד השחקנים המבוקשים בקיץ האחרון אחרי שרשם עלייה עם כפר קאסם. תום מדהלה, השחקן מזוהה ביותר עם שעריים ומלך שערי הקבוצה שחצה את הכביש, השוער המצוין אבי איבגי , הקשר המצוין אלון סולטן, גיא עיני שנחשב לאחד הבלמים הטובים בליגה ושחקנים נוספים. 

 

אוהד אדלשטיין, בין ההחתמות הבולטות שנעשו במרמורק העונה (יוסי סוריק) 

 

ניב סידי מאמן הקבוצה בתגובה: "הרגשה מצוינת, לאחר שגיבשנו את הסגל רק חיכינו כבר שתתחיל העונה ונוכל לעבוד במגרש ולא במשרדים. פגשנו שחקנים מוכשרים עם רעב גדול להצליח וחומר אנושי מצויין שרק מחכים כבר למשחק אימון הראשון".

 

המאמן ניב סידי, "יש לנו שחקנים מוכשרים ורעבים" (יוסי סוריק)

 

מוטי אברג'ל מקבוצת יעדים יזמות ונדל"ן בתגובה: "היה אימון פתיחה מצוין תחושות טובות, יש חברה צעירים דינמיים אווירה טוב וכיפית וכולם נחושים לעשות עונה טובה. יש גם חיבור מצוין בין השחקנים, כולם באותו דנ"א זה דנ"א של שיטת , שחקנים טובים ואיכותיים ומקצועית נמצאים ברמה הכי טובה שאפשר לבקש בליגה א' ,גם אם אני אתן למאמן צ'ק פתוח לבנות קבוצה כל כך איכותית יהיה קשה לאגד סגל כזה מצוין לקבוצה אחת, אז גם המזל היה איתנו הלכנו בדרך שאנחנו מאמינים בה ורואים את הנחישות מהמאימון הראשון ובאים לעשות עונה טובה".

 

מוטי אברג'ל, "רואים את הנחישות מהאימון הראשון ובאים לעשות עונה טובה" (יוסי סוריק)

 

אוהד אדלשטיין בתגובה: "אני שמח לפתוח עונה עם מועדון חדש שנראה מועדון מדהים, היה אימון מעולה יש פה הנהלה שנותנת את כל התנאים להצליח צוות אימון במרה הגבוהה ביותר, ושחקנים מעולים שנבחרו בקפידה ויוצרים חדר הלבשה טוב ואופי טוב. אני מאמין שעם כל זה בע"ה נשיג את המטרה בסוף שנה ונעלה הליגה".

 

תום מהדלה בתגובה: "אז קודם כל הייתה אוירה ממש טובה, החיבור בין השחקנים לאט לאט קורה וזה דבר שייקח זמן מן הסתם, אבל באמת אפשר לראות חבורה של מקצוענים שלא מתפשרים על כלום, במיוחד הצוות המקצועי בראשותו של ניב סידי המאמן שכבר מהיום הראשון החדירו בנו את הדרך שלהם. תודה ענקית להנהלה ומצפה כבר לאימון הבא".

 

תום מדהלה, מלך השערים במכבי שעריים אשתקד, חצה את הכביש למרמורק (יוסי סוריק)

הפועל מרמורק פותחת עונה ועורכת אימון פתיחה (יוסי סוריק)

הוסף תגובה
תגובות
  1. רכש גדול לא הרובה להצלחה שעריים תסיים לפניכם (מתי 25-07-2019, 09:27)
    סוכם כסף גדול עם 11 שחקני רכש גורמת למלחמה לא בריאה בקבוצה
  2. רכש גדול לא הרובה להצלחה שעריים תסיים לפניכם (מתי 25-07-2019, 09:27)
    סוכם כסף גדול עם 11 שחקני רכש גורמת למלחמה לא בריאה בקבוצה
  3. בלוף (המוכתר משעריים 25-07-2019, 09:41)
    תום מדהלה מלך הפנדלים,הבקיע במהלך העונה הסדירה 5שערי שדה ,בפליי אוף עוד אחד,ועוד שתי פנדלים סך הכל 8פנדלים.נא להביא ביצים לדגירה בספסל של מרמורק
  4. בלוף (המוכתר משעריים 25-07-2019, 09:41)
    תום מדהלה מלך הפנדלים,הבקיע במהלך העונה הסדירה 5שערי שדה ,בפליי אוף עוד אחד,ועוד שתי פנדלים סך הכל 8פנדלים.נא להביא ביצים לדגירה בספסל של מרמורק
  5. לתום מדהלה (אוהדי שערים 25-07-2019, 10:28)
    שלא תתקרב לקבוצה שלנו יותר בוגד.איכססססס
  6. בהצלחה (הוגה דעות 25-07-2019, 10:57)
    לא יהיה קללזכות באליפות .זו ריצת מרתון לבעלי עצבים חזקים במיוחד
  7. החלטה נכונה (כל הכבוד 25-07-2019, 13:13)
    טום אתה גדול ככה זה בשעריים שאתה איתם אתה מלך שאתה נגדם כל הכביסה המלוכלכת יוצאת
  8. הכל נכון (הוגה דעות 25-07-2019, 13:34)
    אין כאן שחקני רכש לחיזוק הקבוצה.יש כאן אוסף של שחקנים מהם תיבנה קבוצ ה חדשה לגמרי.אגב זה בדיוק מה שעשו בשעריים רק עם שחקנ ים קצת פחות איכותיים שבהחלט יכולים להתגבש לקבוצה חזקה שתצליח להתמודד על מקום טוב באמצע
  9. רכש ענק. עולים בהליכה איטית (מרמורקי חכם 25-07-2019, 13:51)
    יאללה אליפות
  10. מאמן ובן אדם ענק (מעריץ וחבר 25-07-2019, 19:08)
    עוד הפסד ענק למועדון הפועל תא
  11. תגובה למרמורקי חכם (הוגה דעות 25-07-2019, 21:33)
    בהליכה תגיע בדיוק לליגה ב.כדי לעלות ליגה צריכים לרוץ מהר ובלי הפסקה.כמובן לכבוש בכל משחק לפחות שער אחד יותר מהירים.זו כל התורה כולה על רגל אחת