מרמורק זה לא ספורט - זו דרך חיים

קבוצת יעדים נדל״ן והפועל מרמורק מצטרפים לפרויקט ״מהמסך לכיתה״. מהרגע הראשון שמוטי אברג׳יל וקבוצת יעדים נדל״ן חברו להפועל מרמורק חיים, הצהיר אברג׳יל שהמטרה העליונה שלו היא טיפוח הקשר עם הקהילה, שיסופק כל אמצעי חינוך ומקצועי למחלקה הצעירה. כל נער ונערה שמשחקים במרמורק יזכו בתקופה הקרובה ל-12 הרצאות מדהימות בנושאים הכי חשובים היום בעולם של הצעירים. כמובן שגם ההורים יחברו לתהליך המדהים הזה

  • על ידי: מערכת גולר
  • 28-07-2019
  • 09:06

"מהמסך לכיתה" הוא פרויקט מניעתי שמטרתו לסייע לאנשי חינוך להיאבק בתופעות שליליות באינטרנט, בכביש ובתוך בית הספר וגם במגרש הכדורגל.
המשימה של הפועל מרמורק, שבה היא עומדת בהצלחה, היא תמיד להישאר עדכניים ולהציג לתלמידים-שחקנים תוכן רלוונטי המתעדכן בהתאם לאירועי השעה המופיעים בחדשות. כתבי החדשות המוזמנים לכיתות מעבירים את ההרצאה על בסיס סיפורים שהתרחשו באמת ומקרינים קטעים מתוך הכתבות שהם בעצמם הכינו בנושא. במרמורק מאמינים כי המסרים חייבים לעבור לתלמידים-שחקנים בשפה בהירה ופשוטה, באמצעות שילוב סרטונים רבים וקצרים.

 

לא פחות חשוב מכך, פרויקט "מהמסך לכיתה" חרט על דגלו לעורר השראה בתלמידים ולהעצים אותם גם הפועל מרמורק חיים וקבוצת יעדים נדל״ן מאמינות במסר, ומציע הרצאות העוסקות גם בהגשמת יעדים ובקידום עצמי.

 

שחקני מחלקת הנוער יזכו ל-12 הרצאות מדהימות

 

התכנים שמרמורק תביא למועדון נתפרים במיוחד עבור צרכי בית הספר ובמקרה הספציפי מועדון הפועל מרמורק בשיתוף פעולה עם הסגל החינוכי הצוות המקצועי והנהלת המועדון. הפרויקט משלב גם ימי הורים-שחקנים, הפקת כנסים חינוכיים והכשרות מאמנים. מאז קום הפרויקט הגיעו הכתבים למאות הרצאות בכל רחבי הארץ.

 

פרויקט "מהמסך לכיתה" הוקם בשנת 2018 ומנוהל על ידי הגב' דניאל מועלם, בוגרת ארגון המנהיגות LEAD, בוגרת שנת שירות בבתי הנוער 'קדימה' ומפקדת וקצינה בבסיס טירונים חוות השומר.

מרמורק זה לא ספורט זה דרך חיים

הוסף תגובה
תגובות
  1. מרמורק קבוצה מרגשת (ירון 28-07-2019, 09:19)
    אין סוף להפתעות שם. הדאגה לילדים מדהימה, כמו קבוצה בליגת העל.
  2. מרמורק- קבוצה מרגשת (נייטרלי 28-07-2019, 09:36)
    רק יכול להתבאס שגר רחוק אחרת מזמן הייתי מעביר את הילד שלי לשחק שם... ערכים לפני הכל.
  3. נשמע נהדר (הוגה דעות 28-07-2019, 10:50)
    אך כמה שחקני נוער יגיעו לקבוצה הבוגרת ..?
  4. קבוצה ארורה (אחד שרואה את הנולד 28-07-2019, 15:52)
    קשקושים,היינו בסרט הזה רק למוטי אברגיל אכפת מהקהילה ,עוד פרחח .תוך שנה רואה את ההכנסות העלובות לעומת ההוצאות שלו מקפל את הזנב ובורח.לועסי הגת הנואפים נהיו פתאום אריסטוקרטים ,מחפשים שיטות למשוך ילדים למועדון נידח ונכשל. זה לא יעבוד