"העונה בכסייפה יראו קבוצה שתעבוד קשה על המגרש"

אופיר נסימי נחשב לאחד החלוצים הטובים בליגות הנמוכות כששיחק אשתקד במדי במכבי עירוני שדרות. בקיץ נסימי כבר היה סגור בהפועל אשקלון מהליגה הלאומית, אבל בסופו של דבר דברים לא הסתדרו והוא החליט לחזור לליגה ב' ולחתום בעירוני כסייפה. בראיון לאתר 'גולר' הוא מספר מה הוביל אותו לכסייפה, ומה דעתו על ליגה ב'?

  • על ידי: ‫לירן ביטון‬‎
  • 18-08-2019
  • 09:38

אופיר נסימי (27), שיחק בעבר בקבוצות כמו מכבי עירוני נתניבות, מ.ס ב"ש, מרחבים ועוד. את העונה אשתקד הוא פתח במדי עירוני שדרות, ולמרות שהיו עליות ומורדות הוא לא נתן לזה להשפיע עליו. הוא עבד קשה, כבש שישה שערים, בישל שער שהכריע את גמר מחוז דרום מול בית"ר רמת גן ורשם עונת כדורגל טובה ברמה האישית. "אני שחקן מקצוען, נתתי את כל כולי על המגרש".

 

במהלך הקיץ התאמן החלוץ המצוין עם הפועל אשקלון מהליגה הלאומית, ובמקביל קיבל לא מעט הצעות מקבוצות בליגות הנמוכות, אך לבסוף החליט לחתום בכסייפה. "לאחר שאמיר כהן שאני מאוד מעריך פנה אלי לא היה לי ספק שאחתום בכסייפה." נסימי מספר על הקבוצה שנבנתה העונה בכסייפה "שילוב של שחקנים צעירים וצוות מקצועי מעולה", ומדבר על הרצון להוביל את כסייפה לצמרת הטבלה "נעשה הכל כדי לעמוד במטרות שהוצבו בפנינו".

 

אופיר, איך אתה מסכם אתה העונה הקודמת בשדרות? 

"הייתה לי באופן אישי עונה טובה, היו עליות ומורדות אבל לא נתתי לזה להשפיע עלי. אני שחקן מקצוען שמקבל שכר מהמועדון, ונתתי את כל כולי על המגרש למען הצלחת הקבוצה בכל משחק שהופעתי בו. אני מאחל מכאן לשדרות בהצלחה בעונה הקרובה".

 

אופיר נסימי, ״התאמנתי בקיץ עם הפועל אשקלון מהליגה הלאומית אבל הדברים לא הסתדרו" (צילום: אורי גבאי)

 

מה הוביל אותך לעזוב את שדרות ולחתום בכסייפה?
"היו מורדות במהלך העונה שלי בפן אישי, היה לי קשה לראות את עצמי ממשיך בקבוצה והחלטתי לעזוב. בסוף העונה קיבלתי הרבה הצעות מכל מיני קבוצות, אבל לאחר שאמיר כהן שהוא מאמן שאני מאוד מעריך פנה אליי לא היה לי ספק שאחתום בכסייפה. אני חייב לציין גם את היו''ר עדנאן שהוא בן אדם מדהים שעושה המון למען הצלחת המועדון ונתן לי תחושה של בית החלטתי להגיע״.

 

איך התרשמת מהקבוצה עד כה?

"ההתרשמות שלי מהקבוצה שהיא כרגע בתהליך של בנייה עם שחקנים מצוינים, שילוב של שחקנים מנוסים ושחקנים צעירים יחד עם צוות מקצועי מעולה ואני מאמין שאם הכל יתחבר נוכל לעמוד במטרות שהצבנו לעצמנו".

 

איזה קבוצה אנחנו הולכים לראות בכסייפה העונה?

"העונה הולכים לראות קבוצה שתעבוד קשה מאוד על המגרש, תשחק כדורגל טוב ותוסס, ובעיקר שתשמח את האוהדים הנהדרים שיש לקבוצה הזו".

 

אופיר נסימי, ״בכסייפה יש שילוב של שחקנים צעירים, וצוות מקצועי מצוין" (אורי גבאי)

 

האם לדעתך כסייפה תתמודד בצמרת הטבלה?

"אני סמוך ובטוח שהשחקנים העונה יעשו הכל לעמוד במטרות שהוצבו בפנינו. אני לא יכול להבטיח מה יהיה, אבל אני יכול להבטיח שנעשה הכל בשביל שזה יקרה".

 

מה דעתך על ליגה ב׳ שהולכת ומתחזקת בשנים האחרונות?

"ליגה ב' בשנים האחרונות הפכה כבר מזמן לסוג של ליגה מקצוענית עם שחקנים מצוינים וכדורגל ברמה גבוהה. משנה לשנה קבוצות משקיעות המון כסף על מנת לעלות ליגה, ולכן כל משחק מתעלה לרמה גבוהה של כדורגל ואין הפרשי רמה גדולים במיוחד בין הקבוצות הקטנות והגדולות".
 

אופיר נסימי, ״לא נתתי לדברים שקרו בשדרות להשפיע עלי " (צילום: אורי גבאי לעמוד הפייסבוק של עירוני שדרות)

הוסף תגובה
תגובות
  1. חבל על הזמן (שחקן תותח 18-08-2019, 22:43)
    כשרון ענק שחקן של ליגת העל