החלוץ שאקר שאקר שוחרר מבאקה אל גרביה

החלוץ המוביל שהגיע לבאקה מהפועל עכו ושיחק בחצי העונה האחרונה בעירוני טבריה והיה אחד מהשחקים הבולטים, שוחרר מהקבוצה. השחקן בתגובה: "הדברים לא תואמים את הציפיות שלי ושל המאמן אבי סבג". סוכנות השחקנים D&A המייצגים את השחקן אמרו: "שאקר יהיה אחד החלוצים המובילים בליגה העונה באחריות מלאה"

  • על ידי: אבייתר ברק
  • 25-08-2019
  • 12:35

לפני כחודשיים שאקר שאקר, שחקנה של הפועל עכו חתם בבאקה אל גרבייה לאחר שעשה חצי עונה נהדרת בעירוני בטבריה והיה לאחד מהגורמים הבולטים בהישארותה של טבריה בליגה. היום, כשבועיים לפתיחת העונה, שאקר שוחרר מבאקה ואמר: "הדברים לא תואמים את הציפיות שלי ושל המאמן אבי סבג".

 

עוד הוסיף שאקר: "אלו דברים שקורים בכדורגל, מאחר וגם לי וגם לקבוצה יש ציפיות גבוהות השנה ונראה שהדברים לא מסתדרים כמו שציפינו  - אני מחפש להיות שחקן מוביל ולעשות את עונת הפריצה שלי בחזרה לליגות הגבוהות. אני מאחל לבאקה אל גרביה בהצלחה בהמשך".

 

סוכנות השחקנים D&A המייצגים את השחקן אמרו לאתר גולר: "לצערנו החיבור בין שני הצדדים לא צלח וזה קורה. אין לנו ספק ששאקר שאקר יחתום בקבוצה טובה חדשה בימים הקרובים - שאקר יהיה אחד החלוצים המובילים בליגה העונה באחריות מלאה".

שאקר שאקר לאחר החתימה בבאקה. כעת הוא מחפש אתגר חדש

הוסף תגובה
תגובות
  1. סגור באדומים אשדוד (גיא 25-08-2019, 16:07)
    הוא היה מבוקש אצל חיים לוי כבר מזמן. חיים הוא מרמן עכו בעונה שעברה מה שקושר אותו לחתימה ברדומים אשדוד. בקיצור סגור האדומים אשדוד
  2. אור יהודה ליגה א (יוסי 25-08-2019, 16:24)
    בוא לאור יהודה חסר חלוץ מקום מסודר בית חם באהבה נקבל אותך הרבה אההה תקבל מאוהדי אור יהודה
  3. שאקר שאקר (מוחמד 25-08-2019, 20:27)
    שחקן חלש !!!