"תמיד טוב לפתוח עונה עם ניצחון שנותן ביטחון"

זו תהיה העונה השלישית של החלוץ רועי דיין בירמיהו "גריל טאון" חולון, עונה בה הוא יענוד את סרט הקפטן וימשיך להוות פרמטר חשוב בקבוצה שמכוונת גבוה העונה. בראיון לאתר 'גולר' הוא מספר על הקבוצה שנבנתה העונה בחולון וכמובן: מדבר על המטרות ועל ההכנות למחזור הראשון של העונה בו יפגשו את שמשון כפר קאסם.

  • על ידי: ‫לירן ביטון‬‎
  • 10-09-2019
  • 18:01

קבוצת ירמיהו "גריל טאון" חולון בנתה השנה קבוצה נהדרת לכל הדעות. קבוצה עם שאיפות, רצון עז להוכיח ומעל הכל: ציפיות. למרות זאת, אחד השחקנים המובילים של הקבוצה, רועי דיין, ימשיך להיות האיש שיוביל אותה גם העונה עם סרט הקפטן המחייב על הזרוע. בראיון לאתר גולר הוא מספר על המרקם החדש שנוצר ועל השאיפות המחודשות - שדווקא נותנות דרייב מחודש לכולם.

 

רועי, ספר לנו על הקבוצה שנבנתה העונה בחולון?

"העונה יש קבוצה חדשה לגמרי, פרט ל4-5 שחקנים, חושב שלוקח זמן לקבוצה להתחבר ובנתיים במשחקי אימון אנחנו משתפרים כל משחק והכיוון חיובי".

 

אתה צפוי לענוד את סרט הקפטן העונה איך התחושה?

"לגבי סרט הקפטן מרגיש כמובן מחוייבות ומודה למערכת על האמון וההערכה, מבחינתי האישית תמיד הרגשתי מחוייב לתרום מהניסיון שלי ולתת לקבוצה ערך מוסף גם כשלא הייתי קפטן".

 

רועי דיין, "אנחנו משתפרים במשחקי אימון לכיוון חיובי" (מני בן ארי)

 

מה המטרות העונה ברמה האישית והקבוצתית?

"מטרות הקבוצה בעיני קודם כל להתחבר כקבוצה וכמובן להשיג תוצאות טובות בתחילת העונה' ולהמנע מהסתבכויות. אני מאמין שיהיה אפשר להסתכל למעלה ולהדבק לצמרת".

 

איך העבודה מול ויקטור גניש?

"העבודה מול ויקטור מעולה, יש הבנה והערכה הדדית, אני יודע מה מצופה ממני ומאמין שאספק את הסחורה".

 

במחזור הראשון של העונה תפגשו את שמשון כפר קאסם, איך התחושה לפתוח עונה ?

"הרגשה של פתיחת עונה תמיד מרגשת וכיף להיות חלק ממועדון שהוא משפחה, לגבי המשחק הראשון תמיד טוב לפתוח עונה בניצחון שנותן ביטחון והרגשה טובה".

רועי דיין יענוד את סרט הקפטן בעונה הבאה (אבייתר ברק)

הוסף תגובה
תגובות
  1. לא מה שהיה (שחקן פצוע כל הזמן 11-09-2019, 09:18)