"תמיד מרגש לפתוח עונה, מקווים לעלות שלב בגביע"

אחרי שהיה מחוזר ע"י מס' קבוצות, בן בן שושן בחר להגיע העונה לרובי שפירא חיפה, להשתלב עם סגל השחקנים הצעיר ולתרום מניסיונו. בן שושן, שנחשב לאחד הקשרים הטובים בליגה הצפונית, צפוי להיות לאחד השחקנים המובילים בקבוצה שמכוונת גבוה העונה. בריאיון לאתר 'גולר' הוא מספר על תלכיד השחקנים שנבנה ברובי ועל ההכנות לפתיחת העונה ומשחק הגביע הראשון.

  • על ידי: ‫לירן ביטון‬‎
  • 01-09-2019
  • 18:36

בן בן שושן (29) נחשב לאחד הקשרים הטובים בליגה הצפונית, והספיק לרשום במהלך הקריירה חמש עליות ליגה עם רמת השרון, עפולה פעמיים עם כפר סבא ועלייה נוספת עם עירוני נשר. אחרי שסבל מפציעה לא פשוטה הקשר חזר לעצמו ובעונה הקודמת הוא עבר משפרעם לצור שלום. אחרי שהיה מחוזר ע"י מס' קבוצות במהלך הקיץ, הקשר החליט לחתום ברובי שפירא חיפה " היה חסר לי בשנתיים האחרונות להיות חלק מקבוצה עם יומרות", שבנויה ברובה העונה על שחקנים צעירים , בשילוב כמה שחקנים מנוסים ובן שושן הוא אחד מהם, " המטרה היא להיות כמה שיותר למעלה בטבלה" מספר הקשר שצפוי להיות לאחד השחקנים המובילים בקבוצה שרוצה להוות פקטור משמעותי בליגה העונה.

 

בן, מה הוביל אותך לרובי שפירא העונה? 

"תמיד קרץ לי לבוא לרובי שפירא מקום עם קהל שמנוהל על הצד הטוב ביותר, והכי חשוב עם יומרות להיות למעלה בטבלה משהו שהיה חסר לי בשנתיים האחרונות".

 

ספר לנו על הקבוצה שנבנתה? 

"נבנתה קבוצה צעירה מאוד ותוססת שמשולבת ב4-5 שחקנים מנוסים, מה גם שהשחקנים הם קודם כל אנשים חיוביים מאוד שזה משהו שלא פחות חשוב".

 

בן בן שושן " התחושות לפתיחת הליגה הן חיוביות מאוד" (צילום: דוברות עיר הפועלים)

 

מה המטרות של רובי שפירא?

"המטרות העונה הם להיות כמה שיותר למעלה, לבוא לכל משחק כאילו זה גמר גביע והכי חשוב תמיד להישאר צנועים".

 

איך העבודה מול עודד קוטר?

"עודד זה מאמן שנותן לך חופש במגרש והרגשה שהוא תמיד מאחורייך, דבר שמוסיף המון לביטחון של כל שחקן וזה גורם לך רק לרצות להחזיר לו במגרש".

 

איזה מסר היית רוצה להעביר לאוהדים לקראת העונה הבאה?

"המסר היחיד שאני יכול להעביר ולהבטיח לאוהדים, זה הם תמיד יבואו ויראו קבוצה מחוייבת שנותנת הכל על המגרש!".

 

איך התחושה לקראת המשחק הגביע הראשון מול קריית אתא?

"תמיד מרגש לפתוח עונה, נכון שזה לא משחק ליגה אבל עדיין זה משחק רשמי בגביע המדינה אז ככה שהתחושות הן חיוביות מאוד. אנחנו מקווים לעלות שלב ולהתקדם כמה שיותר בגביע, זאת חוויה מדהימה לכל שחקן לשחק בשלבים מתקדמים נגד קבוצות מליגה גבוהה יותר".

 

בן בן שושן חיזוק מצוין עבור רובי שפירא (צילום: מאור אלקסלסי)

הוסף תגובה
תגובות
  1. כבר סוס מת (אדום עולה עולה 01-09-2019, 20:01)
  2. אחלה שחקן-קבוצה פח (נשרקה 01-09-2019, 23:25)
  3. בהצלחה גבר (הרצלייני 02-09-2019, 14:10)