"היה לנו חשוב לפתוח את העונה ברגל ימין"

כך אמר אבישי גטה שהצטרף העונה לקריית אתא, וכבר במשחק הרשמי הראשון שלו במדי הקבוצה, גטה בישל את שער הניצחון של קריית אתא והעלה אותה לשלב הבא בגביע המדינה על חשבונה של 'רובי'. ביום שישי תיפתח ליגה א' צפון ואבישי לא חושב יותר מדי רחוק: "חושבים ממשחק למשחק"

  • על ידי: מערכת גולר
  • 09-09-2019
  • 18:57

אבישי גטה, היה אחת מההפתעות במחזור הגביע שהיה בסוף השבוע. המגן הימני המצוין של קרית אתא ערך הופעת בכורה בליגה א' צפון, לאחר שסיים גיל נוער בהפועל נצרת עילית והצטיין במשחק הגביע בו ניצחה קרית את את רובי שפירא מבישול שלו בדקה ה-90.

 

אבישי, איך היה המעבר לקרית אתא?

"קרית אתא היו צריכים מגן ימני והתעניינו בי. הסוכן שלי, שי אבני, המליץ לי לעבור לשם ולקבל במה טובה בתחילת קריירת הבוגרים שלי ואני שמח על ההחלטה הזו".

נחזור לבישול השער בדקה ה-90. איך היה לך כושר לעלות עד למעלה בדקה האחרונה של המשחק? 

"אני עובד קשה כדי להגיע לכושר כזה, האמנתי והרגשתי שיש משהו בהתקפה הזאת מהרגע שיצאתי ‏וחטפתי את הכדור, הייתה לי הרגשה טובה ואני שמח שזה הצליח ועשינו את זה. היה לנו חשוב לפתוח את העונה ברגל ימין".

מה המטרות של קרית אתא העונה ושלך אישית?

"אנחנו עובדים קשה מאוד כל הקבוצה, אני גאה בחברים שלי. הכרתי באמת משפחה ואנשים טובים. אני עדיין רחוק מלחשוב על מטרות, אנחנו מתרכזים כל שבוע משחק למשחק. מאמין בחברים שלי ובמאמן מיכה שאנחנו נעשה עונה טובה, אני מצפה מעצמי לתת בישולים כמה שיותר וכמובן לכבוש שערים".

מכנים אותך דסה החדש. איזה שחקן אתה הכי אוהב בארץ?

"כמובן שאת אלי דסה".

ובעולם?

"כריסטיאנו רונאלדו".‏

איפה נראה אותך בעוד שנתיים? 

"בע״ה בליגה העל. אני עובד קשה מאוד ובע״ה אני אשיג את המטרה שלי ואת החלומות שלי".

אבישי גטה מבשל השער של קריית אתא מול 'רובי' (עודד חסין)

הוסף תגובה
תגובות
  1. הליגה חלשה חייבים לעלות (רם מגבעת רם 09-09-2019, 22:32)
    לדרוך על כל הקבוצות
  2. סוויד צריך לפתוח (למאמן 10-09-2019, 07:02)