רועי סימוני מארח את אלעד בראון: תחזית ליגה א׳ צפון מחזור 1

ליגה א׳ צפון חוזרת בסופ״ש הקרוב ורועי סימוני מסוכנות השחקנים ״נימ-גרופ״, מארח את אלעד בראון לתחזית השבועית. טבריה תפגוש את ״רובי״, מגדל העמק תארח את מכבי צור שלום, באקה תפגוש את טמרה, בני זלפה תשחק מול ערערה, הפועל הרצליה תארח את טירה, כאוכב תצא למשחק חוץ בכפר כנא ואיכסל תפגוש את מ.ס דבוריה. שווה לקרוא את התחזית השבועית

  • על ידי: מערכת גולר
  • 12-09-2019
  • 11:24

שלום לכולם!

ליגה א׳ צפון תיפתח רשמית ביום שישי כאשר לא מעט קבוצות בנו סגלים מרשימים מאוד, מ.ס טירה נראתה מצוין כבר במחזור הגביע, בזלפה עושה רושם שמוריס אוזן בשקט בשקט בנה קבוצה מצוינת להפליא, בבאקה בנו גלאקטיקוס מרובה כוכבים אך הפסידו בגביע והשאירו הרבה חומר למחשבה, כאוכב נראתה מצוין מול טבריה שנבנתה מחדש וצפויה להיות המרעננת הרשמית של הליגה וב'רובי' רוצים את הכרטיס לפלייאוף.

השבוע בחרתי לארח את אלעד בראון, מאמן מצוין וחבר טוב מאוד. יהיה מעניין לראות מי מאיתנו חזר מהפגרה חד יותר ובקיא יותר.

 

הפועל מגדל העמק - מכבי צור שלום 

רועי - שתי קבוצות שנבנו בקפידה רבה במהלך הקיץ וינסו לתפוס את הכרטיס לפלייאוף. מגדל מגיעה אחרי ניצחון באמצע השבוע בגביע המדינה שנותן לה הרבה ביטחון, בצור שלום לא שיחקו וירצו לרשום נקודות ראשונות העונה. ההימור שלי: תיקו. 

אלעד - מגדל העמק לטעמי התחזקה בעמדות הנכונות בנוסף למגרש הביתי, יהיה מאוד קשה לצור שלום לצאת עם הנקודות. ההימור שלי: ניצחון למגדל העמק.

 

אופק מלול ואביב כהן אחראיים לניצחון של מגדל העמק בגביע, ינצחו גם בליגה (דוברות מגדל העמק)

 

הפועל באקה אל גרבייה - מכבי טמרה 

רועי - דרבי המגזר. שתי הקבוצות מגיעות אחרי הפסד בגביע, אך יודעות שהליגה זה סיפור שונה. בבאקה ירצו לפתוח את הליגה ברגל ימין מול הקהל הביתי שיגיע בהמוניו, בטמרה חסרים מספר שחקנים ויעשו הכל בכדי לחזור עם נקודות מבאקה. ההימור שלי: ניצחון לבאקה. 

אלעד - אחד המשחקים המעניינים במחזור הנוכחי. באקה קבוצה שמתיימרת לעלות ליגה והתחזקה בכמה שחקני מפתח. טמרה העולה החדשה התחזקה בשחקנים מנוסים שיעשו חיים קשים לקבוצה היריבה. זה יהיה משחק עם קרב בין 2 מאמנים (אבי סבג, ברוך סהר) מאוד מנוסים ומוערכים בליגה א'. ההימור שלי: תיקו.

 

הפועל הרצליה - מ.ס טירה 

רועי - שידור חוזר למשחק הגביע בשבוע שעבר. הבדלי הכוחות ניראו בבירור על המגרש וטירה הביסו אחרי שהציגו כדורגל משובח, אבל בליגה זה סיפור שונה. מול הרצליה הצעירה המתחדשת קל זה לא יהיה, אבל סירוטקין ישאיר את הנקודות בבית. ההימור שלי: ניצחון לטירה.

אלעד - הרצליה נבנתה מחדש עם מאמן וותיק שהביא איתו שחקנים צעירים ומוכשרים, יהיה מעניין לראות איך הדברים יתחברו. טירה לטעמי קבוצה שהתחזקה בצורה טובה מאוד, קבוצה שיש לה פוטנציאל להתמקם במקומות הראשונים. ההימור שלי: ניצחון לטירה.

 

מ.ס 'רובי שפירא' חיפה - עירוני טבריה 

רועי - משחק מסקרן בין שתי קבוצות שנבנו העונה מחדש ואף אחת מהן לא תרצה להפסיד. שתיהן הודחו מהגביע וכרגע הראש כל כולו בליגה. כל תוצאה לא תפתיע. ההימור שלי: תיקו. 

אלעד - 'רובי' שינתה את פניה עם מאמן ותיק שמכיר טוב את ליגה א' צפון ועם עוד כמה שחקנים שהגיעו מהליגה הלאומית. טבריה מגיעה עם צמד מאמנים צעירים ומוכשרים ועם המון שחקנים צעירים ורעבים להצליח, אני בטוח שבהמשך טבריה תעשה הרבה עניין בליגה. להתחשב בכך שטבריה התחילה את האימונים מאוחר, ההימור שלי: ניצחון ל'רובי'.

 

עודד קוטר חוזר לעמדת המאמן הראשי ב'רובי' (עודד חסין)

 

הפועל כפר כנא - הפועל כאוכב 

רועי - עוד דרבי במגזר. שתי קבוצות שיחפשו להשיג את הכרטיס לפלייאוף העליון ושני מאמנים מצוינים כמו אדהם הדיה ואחמד סבע שלא ירצו להפסיד כבר במשחק הראשון. יהיה משחק מסקרן מאוד שכל תוצאה בו אפשרית. ההימור שלי: תיקו.

אלעד - קרב מסקרן בין שתי קבוצות ששואפות להיות בצמרת הגבוהה. כפר כנא בנויה מחומר שחקנים טוב, צעירים לצד ותיקים שלטעמי זה המתכון להצלחה. כאוכב מגיעה עם מאמן חדש שככל הנראה יביא איתו דברים חדשים והיא תהיה השנה קבוצה מעניינת שתעשה חיים קשים להמון קבוצות בליגה. ההימור שלי: תיקו.

 

כאוכב חוגגת במשחק הגביע, יחגגו גם בליגה? (אבי רביבו)

 

עירוני קרית אתא - הפועל אסי גלבוע 

רועי - קרית אתא רשמה ניצחון בגביע ותרצה להמשיך במומנטום החיובי. באסי אין רכש אלא רק שחקנים צעירים, בליגה זה לא ממש יעזור להם. ההימור שלי: ניצחון לקרית אתא.

אלעד - קרית אתא קבוצה צעירה ותוססת יחד עם שחקנים וותיקים מול אסי גלבוע, קבוצה שהתחילה את ההכנות מאוחר. ההימור שלי: ניצחון לקרית אתא.

 

מיכה כהן ושחקניו רוצים לפתוח את הליגה ברגל ימין (עודד חסין)

 

הפועל בני זלפה - הפועל ערערה 

רועי - הדרבי של ואדי ערה, מוריס אוזן בנה קבוצה חזקה מאוד שנתנה את אותותיה במשחק הגביע נגד טמרה, בערערה רוצים להישאר בליגה וינסו לקחת נקודות ראשונות. ההימור שלי: ניצחון לזלפה.  

אלעד - זלפה מגיעה מוכנה לליגה, לפחות על פי משחקי האימון ומשחק הגביע, זלפה עברה את עונת המבחן כעולה חדשה מליגה ב' בהצלחה. ערערה העולה החדשה מליגה ב' תנסה לשחזר את העונה הטובה של זלפה עם המאמן עיסא נוג'ידאת, אני בטוח שהקבוצה הזאת תביא נקודות אך ההימור שלי: ניצחון לזלפה.

 

הפועל איכסל - מ.ס דבוריה 

רועי - הקבוצות שנפגשו באמצע השבוע בגביע, תיפגשנה במחזור הראשון בליגה. אלירן חודדה יודע שהדרך לליגה הלאומית מתחילה עכשיו, בדבוריה ינסו להפתיע ולרשום נקודות ראשונות בליגה. ההימור שלי: ניצחון לדבוריה.

אלעד - מפגש פיקנטי בין שתי קבוצות, אחת ירדה מליגה לאומית ואחת עלתה מליגה ב'. המשחקים בין איכסל לדבוריה תמיד היו מסקרנים, משחק ששתי הקבוצות תבואנה עם המון התלהבות. ההימור שלי: תיקו.

רועי סימוני מארח את אלעד בראון: תחזית ליגה א׳ צפון מחזור 1

הוסף תגובה
תגובות
  1. הרצליה מנצת את טירה . 3 אפס . טירה קבוצה חלשה . (הוגה דעות 12-09-2019, 16:16)
  2. טירה מפרקת את הרצליה עוד פעם בשלישיה ולא יעזור לאף אחד רק טירה תעלה מהמקום הראשון (סמארה 12-09-2019, 19:39)
  3. תחזית השבוע. טירה מפסידה , כפר כנא תיקו, זלפה מנצחת ,באקה מנצחת. (אבי 12-09-2019, 21:03)
  4. לטירה יש את הסגל האיכותי ביותר (טירה עולה ליגה 12-09-2019, 21:09)
  5. טירה תקרע את הליגה ובאקה (אמיר 12-09-2019, 21:39)
  6. מחר טירה מפסידה להרצליה בע"ה קבוצה משחקת במזל (עבד 12-09-2019, 21:52)