שלומי משה חוזר למגרש וחותם בבית"ר קריית גת כשחקן פעיל

אחרי ששיחק במכבי קריית גת במשך שמונה שנים והיה לאחד השחקנים הבולטים בקבוצה ומלך השערים, עבר שלומי משה לעמדת המאמן לפני כשנתיים ובעונה הקודמת למרות הבעיות הכלכליות והקשיים מסביב, הוא הצליח להשאיר את הקבוצה בליגה כנגד כל הסיכויים. אחרי כל הסאגה סביב המשך קיומה של קבוצתו, החליט המאמן/שחקן לחזור למגרשים ולהצטרף לבית"ר קריית גת מליגה ב'. שלומי משה: "אחרי מה שקורה במכבי חשוב שבית"ר תעמוד במטרות שלה"

  • על ידי: ‫לירן ביטון‬‎
  • 12-09-2019
  • 17:56

שלומי משה הוא אחד השחקנים המזוהים ביותר עם המועדון מכבי קריית גת, ואחרי שעבר לעמדת המאמן בשנתיים האחרונות קבוצתו היה מועמדת מובהקת לירידה עקב לא מעט בעיות שהצטברו בקבוצה, וכנגד כל התחזיות המאמן המוכשר הצליח להשאיר את הקבוצה בליגה.

 

כזכור הבעיות סביב מכבי קריית גת המשיכו גם בעונה הנוכחית, ובמהלך הקיץ כשכל הקבוצות היו עסוקות בנייה לא היה ידוע כלל אם קריית גת תמשיך להתקיים. אחרי סאגה ממושכת שבסופה הקבוצה הספיקה להירשם בהתאחדות ברגע האחרון, היא לא התייצבה למשחק הגביע הראשון ודיון בעניינה התקיים אמש כשעל הפרק פירוקה ומכבי עירוני שדרות הייתה אמורה להיות זו שתחליף אותה בליגה א'. בזמן שנותר מימון לסרי יו"ר הקבוצה גייס שחקנים, והמועדון מליגה א' ינסה להמשיך ולהתקיים.

 

שלומי משה, חוזר למגרשים ומצטרף לבית"ר קריית גת מליגה ב' דרום ב' (צילום: עידן נדב)

 

משה, המאמן/ שחקן המנוסה שמזוהה עם המועדון מליגה א' החליט בסופו של דבר להצטרף לקבוצה נוספת שמייצגת את העיר, בית"ר קריית גת מליגה ב' דרום ב' ולהמשיך להוביל את הכדורגל בעיר בקריית גת להצלחה. שלומי משה נחשב לחלוץ מצוין שיוסיף הרבה צבע לליגה ויתרום רבות לקבוצה. 

 

שלומי משה בתגובה: " אשר אלפסי ביקש ממני לבוא ולעזור לביתר קרית גת, ובאתי בשמחה  לתרום מהנסיון שלי קרית גת זה הבית שלי. אחרי מה שקורה במכבי חשוב שביתר תעמוד במטרות שלה, ואם תגיע הצעה טובה לאימון אני אשקול אותה. בקיץ היו לי מספר הצעות לאימון בקבוצות בליגה א' והעדפתי לחכות למכבי קרית גת אבל הכל לטובה ובעזרת השם יהיה לנו בהצלחה".

שלומי משה המאמן/ שחקן המזוהה ביותר עם מכבי קריית גת (צילום: איתן ידגר)

הוסף תגובה
תגובות
  1. וואו איזה דרמה !! (אליקו 12-09-2019, 19:19)
    ככה ניראה הכדורגל בארץ
  2. שחקן ענק ומאמן גדול (יוסי לב ירוק 12-09-2019, 23:19)
    בלי שלומי צשה מכבי קרית גת תתרסק
  3. אבידה גדולה למכבי קרית גת (הפנתר הכחול 12-09-2019, 23:22)
    הסמל הכי גדול של מכבי קרית גת בלי ספק.. שיהיה בהצלחה רבה.
  4. תמיד היה קשה נגדך מקווים שתגיע אלינו (יפו 12-09-2019, 23:29)
    מתאים לנו כמו כפפה ליד
  5. חבל שלא ממשיך כמאמן מסתמן שיהיה מאמן גדול (יוני 13-09-2019, 07:16)
    מאמין שיקבל הצעה לאימון ויחזור. הכדורגל צריך מאמנים. מוכשרים. וצעירעם כמוהו.
  6. הייתי במשחק הבנאדם חייב לשחק פשוט כוכב (דני אוחיון 13-09-2019, 17:28)
    נתן גול ועשה מה שהוא רוצה על המגרש. תענוגגגגג
  7. תחזור למכבי דחוף (אור 14-09-2019, 21:13)
    תחזור מהר אלינו זה הבית שלך