עוד לא ברמה: 0:2 למרמורק על מכבי יבנה

הקבוצה של ניב סידי ("מהרגע הראשון אמרנו שאנחנו רוצים לעלות ליגה") לא התקשתה מול החבורה של עידן בראון שתצטרך לעשות חושבים. עידו אקסברד כבש שני שערים של חלוץ גדול וגם סיפק החמצה גדולה בסיום. תום מדהלה במשחק מצוין גם סיפק מספר החמצות גדולות, אבל מרמורק נראית בדיוק כמו שחשבנו - המועמדת העיקרית לעלייה

  • על ידי: אוהד רון
  • 13-09-2019
  • 16:20
מכבי יבנה והפועל מרמורק נפגשו היום ב׳איצטוני׳ למשחק בין שני מועדונים שעד לא מזמן היו מועדוני ליגה לאומית לגיטימיים, שרוצים בתום העונה להעפיל בחזרה לליגה השנייה.
בדקה ה-10 הגיע השער הראשון של עידו אקסברד לאחר שאביעד בורלה נתן לו בישול גדול, כאשר החלוץ הגיח מזווית קשה והניף את הרגל מהאוויר ולרשת.
עשרים דקות חלפו והיתרון של מרמורק התבטא שוב כאשר אופיר חמו הגיש לאדלשטיין, האחרון פרץ באגף ומסר כדור ענק לעידו אקסברד, שחתך את כל רחבת ה-16 והניח את הכדור ברשת בקלילות.
 
 
עידו אקסברד מוביל את מרמורק לניצחון (איתן ידגר)
 
התוצאה נשמרה עד לתום 45 הדקות הראשונות, כאשר במחצית עידן בראון ניסה לעשות שינוי בגישה של קבוצתו, כאשר הכניס את רואי בן בסט ואכן, יבנה קצת התעוררה ואף הייתה קרובה לחזור למשחק.
 

בן בסט הצליח להגיע לשני מצבים מרשימים במהלך הדקות ה-64 ו-69, אבל בגלל חשש מאבי איבגי וניסיון אחד לא מוצלח, לא הצליח לצמק את התוצאה. שרון גורמזנו קיבל הזדמנות נהדרת לצמק את התוצאה בדקה ה-71 כאשר טל איילה מצא אותו בכדור נהדר ברחבה, אבל גורמזנו נגח את הכדור הזה למשקוף והחוצה. החלוץ גם נפגע במהלך והתאושש כמובן.

 
בדקות שחלפו יבנה קצת איבדה את הראש ואפשרה למרמורק להגיע להזדמנויות מצוינות כאשר עידו אקסברד נעצר רק אצל השוער בדקה ה-75, כשהגיע מולו לאחד על אחד ואילו אוהד אדלשטיין נגח את הכדור למשקוף בדקה ה-77 כאשר מצא את עצמו לבד ברחבת ה-5, באחת ההחמצות הגדולות שראינו בכודרגל.
 
הפעם הראשונה שבה אבי איבגי היה צריך למתוח את איבריו הגיעה בדקה ה-92 כאשר חן לויאן ניסה את כוחו מרחוק, אבל איבגי התעופף ושמר על שערו נקי.
 
המאמן עידן בראון אמר לאחר המשחק: "בתחילת המשחק נתנו להם יותר מדי כבוד, אבל התוצאה מאכזבת מאוד. המטרה שלנו זה להיצמד לצמרת ולהיות חלק מהפקטור בליגה הזו. הקבוצה הזו, הבסיס שלה הוא בסיס טוב והיא תהיה מצוינת השנה. המטרה היא לחזור כבר שבוע הבא ולהיות טובים יותר אבל צריך קודם לעכל את המשחק הזה".
 
המאמן המנצח, ניב סידי אמר: "הבאנו שחקנים טובים בשביל לעלות ליגה. אני שמח שפתחנו ברגל ימין למרות הגרלה קשה שקיבלנו, אני שמח מאוד שניצחנו ושמח שלא ספגנו, קצת לא ניצלנו את המצבים בסוף אבל זה בסדר. הניסיון שיש לנו זה חלק מאוד משמעותי, מעבר לכך אני אומר שהמעטפת שיש למועדון הזה זה לא ברמה של ליגה א' וככה זה נראה"
 
"זה היה חשוב לקבוצה לנצח היום", אמר עידו אקסברד, שכבש צמד: "זה בסך הכל משחק ראשון אבל חשוב לפתוח עם ניצחון. כל חיי הייתי צנוע ואמשיך, לא ציפיתי להיות בליגה א' אבל במועדון הזה אין הרגשה של ליגה א', משחק של הליגה הלאומית לכל דבר.המטרה היא כמובן לעלות לליגה הלאומית".

קהלה של מרמורק הגיע ותמך בקבוצה מהרגע הראשון (יוסי סוריק)

הוסף תגובה
תגובות
  1. אין מגרש יותר מסריח מהאיצטוני (הצודק 13-09-2019, 16:23)
    מגרש מגעיל אייל גולן תשפץ יא קמצן
  2. אנחנו נראינו רע כמו כל משחקי האימון (יבנה בנשמה 13-09-2019, 16:25)
    המאמן הזה בלי שיטה, בחר שחקנים גמורים איילה חושך, המלכות חלשים, רין בעל בית במגרש ואין בחוץ
  3. מה הוא הוציא את זוזוט-השחקן שהחזיק אתנו (ג'קי 13-09-2019, 16:48)
    חילופים מאוחרים וגרועים ולסמרטוט הזה יש תירוצים הכנה לא טובה, נתנו כבוד... יאללה על מי אתה עובד חכה באימון
  4. כל הכבוד מרמורק אהובתי (תותחים 13-09-2019, 17:09)
    כמה טוב לחזור הבייתה
  5. מוקדם מדי להתלהב (הוגה דעות 13-09-2019, 17:29)
    מרמורק לא היתה במיטבה ולא הרשימה במיוחד פרט לשני המהלכים שהביאו לכיבוש שערים כניסתו של מדהלה העירה את הקבוצה וצריך לשלבו בהרכב הפותח.אם כי אינני יודע במקום מי ....
  6. מדהלה (מה השאלה ? 13-09-2019, 18:35)
    חייב לשחק פשוט חייב לשחק לא מבין את ההתנהלות
  7. מגרש של עזים ופרות (ידע מה 14-09-2019, 01:01)
    גם אני בשביל 1000 ש"ח לגול הייתי נותן את נשמה. לגבי יבנה עגלות של סופר נראו גרוע פלוס
  8. יבנה אמרתם שתעשו משהו שבכלל אנחנו עשינו לכם (מרמורקי 14-09-2019, 04:12)
    פעם הבא קודם כל תדחקו לדבר זה הכי קל
  9. ניב סידי הצעיר עשה בי"ס לעידן בראון (צוללת צהובה 14-09-2019, 09:42)
    הרכב ומערך פחדני של "המאמן העלוב" עידן בראון גמר לנו את המשחק במחצית השניה כשמרמורק רצתה היא רצה ונתנה גולים ולמזלנו לא נגמר בתבוסה. והמאמן הפחדן שלנו בתירוצים ומאשים את השחקנים. עידן גרוע יש לנו ביבנה