'רובי שפירא' מנצחת את עירוני טבריה 0-2

אחרי ההפסד בשבוע שעבר במסגרת גביע המדינה, החבורה של עודד קוטר פותחת את הליגה ברגל ימין ורשמת ניצחון במחזור הראשון נגד עירוני טבריה מצמד שערים של גיל חדד. מיקי קופל: "משחק ראשון עם תוצאה טובה, השחקנים עבדו קשה ונתנו את הכל". עודד קוטר: "אני שמח מאוד על הניצחון ובטוח שהקבוצה יכולה להראות טוב יותר בעתיד"

  • על ידי: ‫לירן ביטון‬‎
  • 14-09-2019
  • 11:00

'רובי שפירא' חיפה אירחה במסגרת המחזור הראשון של ליגה א' צפון את עירוני טבריה. שתי הקבוצות מגיעות לליגה אחרי ניסוי כלים ראשון בגביע, בו שתיהן רשמו הפסד והגיעו למחזור הראשון אחרי הסקת מסקנות ועם רצון גדול לרשום ניצחון.

 

שחקני רובי שפירא בפתיחת המשחק מול טבריה (עודד חסין)

 

'רובי' לחצה כבר מתחילת המשחק ונראה כי ברובו הייתה רק קבוצה אחת על המגרש, לאורך כל המחצית הראשונה חניכיו של עודד קוטר הציגו יכולת טובה והגיעו לכמה מצבים.

 

רובי שפירא הציגה יכולת טובה מאוד במחצית הראשונה (עודד חסין)

 

מהלך מצוין של גיל חדד העלה את הקבוצה מעיר הפועלים ליתרון של 0-1 כבר בדקה ה-19, ורגע לפני שהשופט שרק לסיום המחצית, גיל חדד השלים צמד שערים והגדיל את היתרון של 'רובי' ל-0-2.

 

שחקני רובי שפירא חוגגים את הירידה למחצית ביתרון 2-0 (עודד חסין)

 

שחקני טבריה מנסים להגיע לשערה של 'רובי' שפירא (עודד חסין)

 

לאורך המחצית השנייה שחקני טבריה הגיעה לכמה מצבים, ואף קיבלה כדור עונשים מהנקודה הלבנה, אך טבריה לא הצליחה לתרגם זאת לשערים בכדי לחזור למשחק, כשגם שחקני 'רובי' לא הצליחו להגיע לשער היריבה על מנת להגדיל את התוצאה, וצמד השערים של גיל חדד עוד במחצית הראשונה, קבעו את תוצאה המשחק והעניקו ל'רובי שפירא' ניצחון במחזור הראשון.

 

גיל חדד, כובש צמד השערים ומצטיין המשחק (עודד חסין)

 

במחזור הבא 'רובי' שפירא תנסה להמשיך את המומנטום החיובי מול אסי גלבוע, ואילו טבריה תנסה להתעלות ולרשום ניצחון ראשון על בני זלפה.

 

גיל חדד חוגג צמד שערים עם חבריו לקבוצה (עודד חסין)

 

עודד קוטר מאמנה של רובי שפירא אמר לאחר הניצחון: "אני שמח מאוד על הניצחון ואני בטוח שהקבוצה יכולה להראות טוב יותר בעתיד. במחזור הבא יש לנו משחק קשה מאוד נגד אסי גלבוע ואני מקווה שנייצר המשכיות".

 

עודד קוטא מאמנה של רובי שפירא בסיום המשחק, מרוצה מהיכולת של שחקניו (עודד חסין)

 

מיקי קופל המנהל הספורטיבי של 'רובי' התייחס למשחק: ״ראשית נודה לאתו"ס על מגרש ביתי ברמה אירופאית, מתקן 'בית נגלר' הוא מתקן ברמה בינלאומית עם כל האמצעים. פתחנו את העונה בליגה עם משחק ראשון טוב, וכמובן עם תוצאה טובה. עדיין לא כל הסגל נמצא לרשות המאמן, ישנם פצועים והעברתו של אריק מגרמניה שעדיין לא הסתיימה. בקשר למשחק, כבשנו שני שערים המאפיינים את ניהול מערך המשחק. גיל חדד הבקיע צמד והוא ללא ספק חלוץ טבעי, וגם לא כל חלוץ מבקיע את הגולים האלו, וכמובן שכל השחקנים עבדו קשה ונתנו את הכל. עירוני טבריה קבוצה טובה וקשה שיכולה הייתה להבקיע ולהשוות, ואף החמיצה פנדל שעומר קציר לקח. תודה רבה לכל האוהדים שהגיעו ועודדו".

שחקני רובי שפירא חיפה חוגגים ניצחון במחזור הראשון (עודד חסין)

הוסף תגובה
תגובות
  1. על הפנים (אוהד 14-09-2019, 12:35)
    איין לטבריה שחקנים על הפנים מי נשאר כפיר בן דוד וגם הוא כבר מעבר לשיא הנהלה תתחילו להתעורר שלא יהיה מאוחר למה בזמנים יפים של טבריה היו עולים הנה בקלות
  2. על הפנים (אוהד 14-09-2019, 12:38)
    הנהלה תתחילו להתעורר שחקנים על הפנים כפיר בן דוד היחיד שנשער וגם הוא מעבר לשיא הם קבוצה שתמיד הייתיה לנו כול שנה בפלייאוף השנה הינו עולים בהליכה הליגה חלשה
  3. תודה אלוהים שאלעד בראון עזב אותנו (אבנר 14-09-2019, 20:00)
    קבוצה פחות טובה משנה שעברה אבל רואים שהיא מאומנת ויש תביעת יד של מאמן נורמלי
  4. למגיב אבנר כנס (נדב 14-09-2019, 21:30)
    אלעד מאמן ענק והביא את רובי להצלחה מסחררת בכלים שהיו לו. אז דיי לבלבל את השכל בדברי הבל
  5. אתם מדברים ברובי כאילו ניצחתם את ליברפול חחחח (יצחק 14-09-2019, 21:33)
    כולה עירוני טבריה בואו נירגע הליגה ארוכה.....ורובי איך נומר בעדינות חחח זו לא קבוצה לעלייה. מה שכן לעלות למרכז הכרמל אתם יכולים
  6. אלעד בראון בכלל מאמן?? (יוסי 14-09-2019, 21:35)
    אפס כזה לא היה ולא נברא
  7. רובי בשקט עולים ליגה (רוביניו 15-09-2019, 08:57)
    כל הכבוד
  8. כנראה לא היית במשחק הנכון ! (יגאל 15-09-2019, 11:16)
    טבריה שלטה באופן טוטאלי על המשחק שני התקפות של רובי הכריעו את המשחק ...טבריה עוד תדרוס את הליגה סבלנות ליטוש קטן
  9. היה לרובי הרבה מזל (הייתי במשחק 15-09-2019, 21:14)
    אבל זה גם חלק מהמשחק