נבחרת המחזור ה-1 בליגה א' צפון

המחזור הראשון בליגה א' צפון הסתיים, מחזור בו 'רובי' וצור שלום מנצחות את יריבותיהן ומרשימות כבר במחזור הפתיחה, באקה ואיכסל משיגות נקודה אחת בלבד מול שתי העולות החדשות... אך מי כוכב המחזור? מי מאמן המחזור? ומי בנבחרת הטובה של המחזור?

  • על ידי: אוהד רון
  • 17-09-2019
  • 13:01

שוער:

עומר קציר ('רובי שפירא' חיפה)

שוערה הצעיר והמוכשר של 'רובי' היה מצוין מול טבריה, שמר על רשת נקייה והגדיל לעשות לקראת סיום המשחק כשהדף פנדל לטבריה. 

 

עומר קציר מרובי חיפה, שמר על רשת נקיה והיה מהבולטים בניצחון על טבריה (עודד חסין)

 

הגנה:

מאור סיסו (הפועל כפר כנא)

בלמה הוותיק של הפועל כפר כנא יכול לזקוף לעצמו עוד 3 נקודות שהביא לקבוצתו. הבלם המנוסה היה בכל מקום בחלק האחורי ומנע מהיריבה להגיע למצבי הבקעה. סיסו מנהיג בכל קבוצה בה הוא משחק.

 

מאור סיסו, הביא עוד 3 נקודות לקבוצתו (חגאג רחאל)

 

עאטף מוסא (בני ערערה)

מגנה השמאלי הצעיר של ערערה, גדל במחלקת הנוער של המועדון, תמך רבות בהתקפה והיה פעיל מאוד במשחק. פעיל מאוד על הקו, יצר מצבי הבקעה לחבריו, וגם הוא בעצמו הגיע לכמה מצבי הבקעה כשכמובן בהגנה גם היה מצוין.

 

דויד קוטלייב (מכבי צור שלום)

הבלם הצעיר של שגדל במחלקת הנוער של צור שלום, שחקן כישרוני מאד. היה עם משחק מצוין, אפס טעויות ולמרות גילו הצעיר שיחק עם ביטחון רב. שאפו לשחקן הצעיר שגדל בצור שלום.

 

עילאי שוויקי ('רובי שפירא' חיפה)

בלמה של 'רובי' הגיע לקבוצה מהמכללות בארה"ב, שחקן פיזי שמשחק עם הרבה אחריות, היה התחנה האחרונה של 'רובי', נלחם על כל כדור והביא הרבה שקט בחלק האחורי של קבוצתו.

 

עילאי שוויקי מרובי בלבן, שמר חזק ועזר לקבוצתו לשמור על רשת נקייה (עודד חסין)

 

קישור:

ליאור דהן  קשר (עירוני קרית אתא)

קשרה הנהדר של קרית אתא, היה מצוין מול אסי גלבוע כאשר כבש שער וסחט פנדל שהביא 3 נקודות חשובות לקבוצתו. ליאור שחקן מוכשר מאד ורק נקווה שימשיך ביכולת הגבוהה.

 

איילון אלימלך (הפועל איכסל)

קשרה המצוין של איכסל, נחשב לקשר עם ניסיון רב בליגה למרות גילו הצעיר. מול דבוריה בעיקר במחצית הראשונה הוא היה מצוין, כבש שער והיה פעיל מאד בקבוצתו. איילון זה שחקן שמשדרג קבוצה שלמה.

 

יוחאי כהן (עירוני קריית אתא)

המנהיג הוותיק והבלתי מעורער של קריית אתא, עם משחק פתיחת עונה נהדר. הכין המון מצבים לחבריו, כבש שער והוביל את קבוצתו לניצחון יפה מול אסי גלבוע.

 

התקפה:

גיל חדד ('רובי שפירא' חיפה)

חלוצה הצעיר של רובי כבש צמד שערים מול טבריה והביא ניצחון גדול לקבוצתו, כבר במחזור הראשון. השער הראשון שלו הראה הרבה כישרון ויכולת גבוהה כשהקשית בצ'יפ מעל השוער של טבריה. אם ימשיך ביכולתו הגבוהה הוא ייתן עונה גדולה.

 

גיל חדד, כוכב המחזור של אתר גולר. צמד ראשון לחלוץ הצעיר והמוכשר. צילום: עודד חסין.

 

וליד דרוויש (מכבי צור שלום)

חלוצה הצעיר של צור שלום, כבש צמד שערים והביא 3 נקודות חשובות לקבוצתו. וליד שיחק אשתקד בליגה הלאומית, אך ירד לליגה א' על מנת לחזור טוב יותר ובשל יותר ועושה רושם שהמהלך לרדת לליגה א' מוכיח את עצמו.

 

אמיר אבו ניל (מ.ס. דבוריה)

חלוצה של דבוריה כבש שער שוויון והיה פעיל מאד במשחקה של קבוצות. הטריד את הבלמים של איכסל והביא נקודה לקבוצתו. 

 

קובי דנינו, פתיחת עונה נפלאה למאמן הצעיר והמוכשר של צור שלום (עודד חסין)

 

מאמן המחזור: קובי דנינו (מכבי צור שלום)

עודד קוטר בנה קבוצה מצויינת שתתמודד חזק על האליפות העונה וכבר הרשים בניצחון על טבריה שנראית כקבוצה חזקה. אבל מעל כולם הרשים השבוע קובי דנינו, מאמן מכבי צור שלום, כשלקח את שחקניו הצעירים וניצח את מגדל העמק במשחק חוץ. שאפו ענק למאמן הצעיר מהקריות!

נבחרת המחזור ה-1 בליגה א' צפון

הוסף תגובה
תגובות