חלוקת נקודות: זלפה וערערה נפרדו בתיקו 1-1

העולה החדשה פתחה רשמית את העונה בליגה א' צפון במשחק מול זלפה. מוחמד עקל העלה את ערערה ליתרון במחצית השנייה, אך איציק דנן כבש מהנקודה הלבנה בתוך תוספת הזמן והמשחק הסתיים בתיקו 1-1. מוריס אוזן: משחק חלש מאוד שלנו, ערערה היו טובים יותר", עיסא נוג'ידאת: "מי שראה את המשחק ראה קבוצה אחת על המגרש, ספגנו שוויון מפנדל שלא היה ולא נברא"

  • על ידי: ‫לירן ביטון‬‎
  • 15-09-2019
  • 14:44

ערערה הגיעה בהתלהבות למחזור הפתיחה אחרי שרשמה עלייה בעונה הקודמת, לחצה על היריבה והציגה יכולת מצוינת מתחילת המשחק. מנגד זלפה שנראתה על המגרש לא מחוברת ולא מסודרת, אך הצליחה ליצור כמה מצבים בודדים.

 

ערערה יכולת טובה מתחילת המשחק, והגיעה לכמה מצבים מסוכנים (חגאג ראחל)

 

בדקה ה-30 איציק דנן בעט כדור חזק ממרחק ישירות לשער ערערה, אך הכדור הורחק ע"י השוער. בדקה ה-40 ווליד צ'ידאוי בעט כדור מתוך הרחבה אך הוא עבר את שער זלפה.

 

איציק דנן ניסה לעלות את קבוצתו ליתרון כבר במחצית הראשונה (חגאג ראחל)

 

רגע לפני סיום המחצית מוחמד נוג'ידאת ניסה לעלות את קבוצתו ליתרון עם כדור שטוח, שחלף ליד השער. במהלך המחצית הראשונה שתי הקבוצות לא השכילו להבקיע שערים והיא מסתיימת בתיקו מאופס.

 

שתי הקבוצות יצרו מצבים במהלך המחצית הראשונה, אך לא השכילו להבקיע שערים (חגאג ראחל)

 

המחצית השנייה נפתחה בשליטה מוחלטת של ערערה ובדקה ה-55 מוחמד עקל קיבל כדור מוליד צידאוי, יצא למתפרצת, בעט ישירות לשער זלפה והעלה את קבוצתו ליתרון 1-0 שנשמר כמעט את סיום המשחק. בדקה ה65 מוטי אוחיון הגביה כדור  מצוין שהגיע לחמאדה ג'ברין, אך נעצר בשער ערערה.

 

 

מוטי אוחיון מנסה להשוות עבור קבוצתו (חגאג ראחל)

עמוק בתוך תוספת הזמן עומר מחאג'נה הכשיל שחקן את אחד משחקני זלפה בתוך הרחבה, השופט שרק לפנדל אותו בעט איציק דנן שחתם את תוצאת המשחק ומנע הפסד ראשון של קבוצתו העונה. בני זלפה וערערה נפרדו בתיקו 1-1.

 

איציק דנן כובש מהנקודה הלבנה ורץ לחגוג (חגאג ראחל)

 

במחזור הבא ערערה תפגוש את מגדל העמק, ואילו זלפה תשחק מול עירוני טבריה.

 

מוטי אוחיון מאוכזב בסיום המשחק (חגאג ראחל)

 

עיסא נוג'ידאת מאמן ערערה: "היה משחק טוב, מאוד קשה התכונן בהתאם למשחק ועבדנו כל השבוע על הקבוצה זלפה שהיא קבוצה מצוינת, הצלחנו לנטרל אותם בנקודות החזקות שלהם. עבדו טקטית, שלטנו ברוב המשחק והגענו לאינספור מצבים מי שראה את המשחק ראה קבוצה אחת על המגרש. בכדורגל לפעמים לא הולך החוסר ריכוז של ההתקפה מנעה מאיתנו לסיים בניצחון גדול. אני גאה בשחקנים שנתנו משחק מצוין, ספגנו שער בדקה ה-92 פנדל שלא היה ולא נברא, אפילו זלפה הודו בטעות של השופט אבל זה חלק מהמשחק, נעבוד קשה ונתכונן למחזור הבא".

 

עיסא נוג'דיאת מרוצה מהיכולת של שחקניו, ומאוכזב מהשיפוט, "לא היה פנדל" (חגאג ראחל)

 

מוריס אוזן מאמן זלפה: "משחק חלש מאד שלנו. ערערה היו יותר טובים מאיתנו ופשוט לא נכנסו לקצב של המשחק שלנו, לא היינו חדים בהתקפה ומשחק ההגנה שלנו היה חלש. בסה"כ אני מאוכזב מאד מאיך ששיחקנו אבל יכול להיות מרוצה מהנקודה. לקחנו נקודה חשובה והפנים כבר לעירוני טבריה".

 

מוריס אוזן, "לא היינו חדים והצגנו משחק הגנה חלש" (חגאג ראחל)

שתי הקבוצות נפרדו בתיקו 1-1 במחזור הראשון (חגאג ראחל)

הוסף תגובה
תגובות