קריית אונו מנצחת את עמישב פ"ת 2-0

במסגרת המחזור השני בליגה ב' דרום ב', אירחה עמישב פ"ת את קריית אונו אותה מאמן אודי כבודי. מאיר דרעי (פנדל) וננו ועקנין כבשו והעניקו לקריית אונו ניצחון חשוב להמשך הדרך. עמישב תחפש את הניצחון הראשון בליגה מול קבוצה אחרת. אודי כבודי: "עמדנו נכון לאורך כל המשחק, השגנו ניצחון חשוב מאוד להמשך הדרך"

  • על ידי: אבייתר ברק
  • 16-09-2019
  • 08:08

לאחר תוצאת התיקו במחזור הראשון מול שמשון ת"א, יצאה הפועל קריית אונו למשחק חוץ מול עמישב פ"ת במטרה להשיג ניצחון ראשון בליגה, אך בעשרים הדקות הראשונות ראינו דווקא שליטה מלאה של עמישב על המגרש, אך קו הגנה חזק של קריית אונו יחד עם שוערה גל פלמנבאום, גל מנעו את שער היתרון של עמישב. 

המשחק החל להתאזן ובדקה ה-45 הוצאת חוץ של מאור לנקרי אל תוך רחבת עמישב, מצאה נגיעת יד של אחד משחקני עמישב והשופט הורה על הנקודה הלבנה, פנדל לקריית אונו. מאיר דרעי לקח את האחריות והעלה את קריית אונו ל-1-0.

 

המחצית השנייה נפתחה עם משחק קצבי של שתי הקבוצות כשעמישב מנסה לאזן את התוצאה ואילו קריית אונו מנסה לכבוש את השני על מנת להבטיח את הניצחון הראשון. בדקה ה-75 מאיר דרעי עשה לחץ על בלמה של עמישב, חטף את הכדור שמגיע לננו ועקנין ובמצב של אחד על אחד מול דניאל מכלוף, שוערה של עמישב, הוא כובש את השני עבור קבוצתו וקובע 2-0 לקריית אונו בדרך לניצחון.

עם הכניסה לתוך תוספת הזמן, גל פלמנבאום הציל שער בטוח, שמר על שער נקי והשאיר את התוצאה בעינה. בסיום קריית אונו מנצחת 2-0.

 

אודי כבודי יכול לחייך והתכונן בשקט למשחק מול צעירי טייבה (אלי שמואלי)

 

תגובתו של אודי כבודי, מאמנה של קריית אונו לאחר המשחק: "היה משחק קשה מאוד, עמישב קבוצה מצוינת וראינו את זה על המגרש. עמדנו נכון לאורך כל המשחק ובכל פעם שלחצנו גבוה, זה הניב שער. השגנו ניצחון חשוב מאוד להמשך הדרך. חשוב לציין שהמחליפים נכנסו בצורה טובה מאוד להמשך המשחק וזה מראה על קבוצה בריאה. מצפה לנו כבר ביום שישי משחק קשה נגד צעירי טייבה, נעבוד קשה במהלך כל השבוע ונבוא מוכנים. שיהיה בהצלחה".

מאיר דרעי כובש ומוביל את קבוצתו לניצחון ראשון בליגה (איתן ידגר)

הוסף תגובה
תגובות
  1. ניטרלי (אוהד 16-09-2019, 16:56)
    עמישב היו הרבה יותר טובים שופט הזוי נתן פנדל שלא היה ונברא פשוט בושה
  2. ניטרלי (אוהד 16-09-2019, 16:56)
    עמישב היו הרבה יותר טובים שופט הזוי נתן פנדל שלא היה ונברא פשוט בושה