הפועל כאוכב מנצחת את הפועל הרצליה 2-3

הפועל הרצליה וכאוכב נפגשו במסגרת המחזור השני. הרצליה עלתה ליתרון משער של אור וקנין, אך כאוכב שלא באה לשמש תפאורה סיימה את המחצית הראשונה עם שלישייה נהדרת של קאסם נאגר, ייזן נאסר ועבאד מורג'ן. איתי פבניק צימק אך זה לא הספיק עבור קבוצתו וכאוכב רשמה ניצחון 3-2. אדהם אדיה: "שלוש נקודות חשובות מאוד אחרי המעידה במחזור הראשון"

  • על ידי: ‫לירן ביטון‬‎
  • 22-09-2019
  • 16:04

הפועל הרצליה וכאוכב נפגשו במסגרת המחזור השני בליגה א' צפון. הרצליה הגיעה למשחק אחרי תיקו מול טירה , מנגד כאוכב רשמה הפסד במחזור הראשון לכפר כנא.

המשחק נפתח בצורה שקולה מצד שתי הקבוצות שהציגו יכולת טובה, אך כבר בדקה ה-16 אור וקנין העלה את הרצליה ליתרון 1-0. השער של וקנין גרם לחניכיו של אדהם אדיה להתעורר ובדקה ה-26 קאסם נאגר השווה. שחקני כאוכב המשיכו להציג יכולת מצוינת לאורך כל המחצית ושלטו במשחק, ובדקה ה-35 ייזן נאסר קבע מהפך 2-1. רגע לפני סיום המחצית עבד מורגאן הגדיל את היתרון עבור קבוצתו אך מיד אחריו אור וקנין איזן עבור הרצליה והקבוצות ירדו להפסקת המחצית בתוצאה 3-2.

 

כאוכב עשתה מהפך וירדה להפקת המחצית ביתרון 3-1 (אבי רביבו)

 

במחצית השנייה כאוכב המשיכה להציג יכולת טובה, ואילו הרצליה התעוררה עם כמה ניסיונות להגיע לשער כאוכב. אך תוצאת המשחק נקבעה כבר בתום המחצית הראשונה כי הקבוצות לא השכילו להבקיע שערים נוספים. 

במחזור הבא כאוכב תנסה להמשיך את המומנטום החיובי מול קריית אתא, ואילו הפועל הרצליה תנסה לרשום ניצחון מול כפר כנא.   

 

אדהם אדיה מרוצה מהיכולת של חניכיו (איתי כהן באדיבות אתר one)

 

אדהם אדיה מאנה של כואכב בתגובה למשחק: "פתחנו טוב את המשחק, הגענו למצבים של הבקעה מתפרצת, אבל הם עלו ליתרון מוקדם. אחרי השער הייתה שליטה מוחלטת שלנו, לחץ לאורך כל המשחק כולל המחצית השנייה שבה עלינו בצורה הגנתית".

איך אתה מסכם את המשחק?

"קודם כל שלוש נקודות מאוד חשובות בבית אחרי המעידה מול כפר כנא, הקבוצה התעלתה והייתה מצוינת, מחצית ראשונה טובה מאוד. הם הבקיעו ראשונים ואז הגיעו השערים שלנו. אני מרוצה מהיכולת גם מהמשחק שעבר כי היינו עדיפים השבוע".

האם הסקתם מסקנות מהמחזורים הראשונים לקראת המחזור הבא מול קריית אתא?

"כן הסקנו מסקנות טובות, הניצחון הזה מראה על אופי של הקבוצה. בשבוע הבא אנחנו נשחק נגד קריית אתא, נתכונן למשחק חוץ ונביא את  הניצחון שיוביל לביטחון של מערכת כולה".

שחקני כאוכב חוגגים (צילום: אבי רביבו)

הוסף תגובה
תגובות
  1. זה הזמן לפרק את הפועל הרצליה . (מבולבלי הפועל הרצליה 22-09-2019, 20:33)
    כשלון מספיק קבוצה אחת בהרצליה מכבי הרצליה קבוצה אם מסורת
  2. אלי חיו חמו (מתן כהן 23-09-2019, 23:04)
    יאללה תתלה תמפתחות יש קבוצה אחת הרצליה וזה מכבי רק מכבי הרצליה! לך תלמד בבית ספר של אריאל שיימן אולי תלמד משו קטן בניהול כי לך אין מושג