אוהד רון מארח את דורון אוחיון: תחזית ליגה א' דרום מחזור 3

השבוע החלטתי לארח את דורון אוחיון, מנהל העולה החדשה לליגה א' דרום, עירוני אשדוד. דורון הוא כוכב הסדרה "ליגה ג" ומלווה את הקבוצה מהיום שהיא קמה ונראה האם הוא יצליח לנצח בתחזית השבועית. האם שעריים תשיג נקודה ראשונה? האם נורדיה תשיג ניצחון ראשון מול יבנה ללא עידן בראון? אדומים אשדוד תארת את יפו למשחק מסקרן... וכפר שלם תרצה להשיג ניצחון שלישי מול קבוצתו של שי מאור. שווה לקרוא את התחזית השבועית

  • על ידי: אוהד רון
  • 26-09-2019
  • 14:05

מכבי שעריים - שמשון כפר קאסם

אוהד: מה יהיה עם מכבי שעריים? איזה הבדל בין שעריים של אשתקד לשעריים של העונה. ההבדל הבולט הוא מוסא בן חיים שעבר משעריים לאחר שבנה קבוצה מהטובות שנראו שם, בתקציב לא גבוה ורואים את העבודה הנפלאה שלו העונה בחולון, ואולי זאת הבעיה של שעריים, שמי שבנה את הקבוצה אולי לא מתאים לתפקיד וזה קצת גדול עליו. שתי הקבוצות צריכות נקודות ולכן תילחמנה כדי להוציא נקודה ראשונה. ההימור שלי: תיקו.

דורון: שתי קבוצות בינוניות, אני נותן את היתרון לשעריים כי הם משחקים בבית. ההימור שלי: ניצחון לשעריים.

 

עירוני קריית גת - הפועל מרמורק

אוהד: קריית גת אומנם הפתיעו בשבוע שעבר מול יבנה והפסידו רק 1-0, אבל עדיין בושה שקבוצה מתחילה את האימונים בשבוע של הליגה או קצת לפני... מנגד אני מקווה שמרמורק תעשה סדר ותראה לקריית גת מה זה קבוצה מסודרת, קבוצה מאורגנת שיש לה מאמן מצוין וסגל שחקנים שמוכן לליגה. ואני מקווה מאד שהתוצאה תהיה בהתאם. למען הצדק של הכדורגל מקווה להרבה שערים. ההימור שלי: ניצחון קל למרמורק. 

דורון: מרמורק זה מועדון מעל הליגה, מבחינת סגל שחקנים, ניהול מצוין, מאמן לא מוכר אבל צעיר ומצליח בינתיים. אין מה להגיד על קריית גת, מתאמנים שבוע בלבד וכבר יש לנו יורדת בטוחה ליגה. ההימור שלי: ניצחון למרמורק.

 

נורדיה ירושלים - מכבי יבנה

אוהד: נורדיה עדיין ללא ניצחון העונה והיא פוגשת עוד שכונה - מכבי יבנה. יבנה תמיד הייתה ידועה כקבוצה לא מאורגנת ולא מסודרת ומגיע להם שבראון ברח להם, כי לא מגיע להם מאמן ברמה של בראון. יבנה זאת שכונה בכל הנעשה בניהול ואני מקווה שנורדיה תנצח אותם למרות הלחץ ואי ההצלחה שיש במועדון מפתחית העונה הלא טובה. ההימור שלי: ניצחון לנורדיה.

דורון: ראיתי שני משחקים של נורדיה, התאכזבתי מאד מהקבוצה ואני חושב שצריך שם זעזוע בקבוצה, היא לא טוב, היא נראית כבויה ובטח לא נראית כמו אחת משלוש הקבוצות החזקות בליגה. יבנה אותו דבר, לא רואים מהם כלום, לא דומים לקבוצה, ניצחו בקושי את קרית גת 1-0 וזה אומר הכל. שתי קבוצות שהשקיעו בהן הרבה כסף ולא רואים מהן כלום. ההימור שלי: תיקו.

 

ארז בנודיס רוצה להשיג ניצחון ראשון בליגה (גיא צמח)

 

הפועל אדומים אשדוד - מכבי קביליו יפו

אוהד: האדומים עשו ניצחון גדול בשבוע שעבר בבקעת הירדן. יפו עשו תוצאה נהדרת מול נורדיה אבל בעיקר הוכיחו שהם קבוצה טובה, אומנם צעירה אבל מוכשרת מאד ויעשו צרות לכל קבוצות הליגה. מדובר בשתי קבוצות עם קהל ולמרות שהמאמנים ירצו לראות כדורגל ובעיקר 3 נקודות, לדעתי לא תהיה הכרעה. ההימור שלי: תיקו.

דורון: אדומים אשדוד השקיעו הרבה כסף, ציפיתי מהם יותר ואתה לא רואה מהם כלום. שני שחקנים בכירים שלהם לא משחקים, אדי אדרי ולישי ביטון שהוא המנוע והקבוצה לא נראית טוב. יש תחושה שהחלק הקדמי של אשדוד נראה כבוי. ההימור שלי: ניצחון לאשדוד רק בגלל שהם משחקים בבית.

 

האם ברוכיאן וחבריו יחגגו גם מול יפו (דף הפייסבוק של אדומים אשדוד)

 

הפועל כפר שלם - עירוני אשדוד

אוהד: כפר שלם נראים הכי טוב מפתיחת העונה. אוהד קדוסי מוכיח את עצמו בכל משחק והחלק הקדמי של כפר שלם משחק מצוין. עושה רושם שכל התקפה הם יכולים לכבוש שער. שי מאור מנגד מגיע למשחק מול כפר שלם, מול קבוצה שאימן בעבר והיה שמח לנצח ולהוכיח שהם טעו לגביו. אשדוד ניצחו את הכפר בגביע והדיחו אותם מהמשך המשחקים וזה מראה שהם יכולים לעצור את הכפר גם בליגה. ההימור שלי: תיקו.

דורון: כפר שלם זאת קבוצה שמועמדת חזקה להיות במקומות 1-3, אבל אני מאמין ששי מאור ידע להכין את הקבוצה כי הוא מאמן מעל הליגה. ההימור שלי: תיקו. 

 

מ.כ. אור יהודה - מכבי הרצליה

אוהד: אור יהודה זו ההפתעה הנעימה של ליגה א' עד כה, קבוצה מסודרת ומאורגנת, יעקב טל בנה קבוצה עם הרבה אופי ולמרות ההפסד הכואב בשבוע שעבר מול מרמורק, הם יצאו עם הרבה מחמאות גם במשחק וגם מסביב למשחק, והוכיחו שאור יהודה זאת עיר של כדורגל. מכבי הרצליה אומנם ניצחה את שעריים החלשה בשבוע שעבר, אבל הם לא מרשימים עדיין ומול אור יהודה יש להם הזדמנות להראות מה הם שווים. דורון רוזנקוביץ נפצע אבל אופיר קרצו הצעיר כבר הוכיח את יכולותיו ויכול לעצור את התקפת הרצליה. ההימור שלי: תיקו.

דורון: אור יהודה קבוצה מצויינת עם סגל שחקנים מצוין, אבל לדעתי יש להם מאמן הגנתי שעושה חילופים לא נכונים. ההימור שלי: תיקו.

 

דורון רוזנקוביץ, ייחסר לאור יהודה? (מני בן ארי)

 

הפועל אזור - הפועל בקעת הירדן

אוהד: אזור הפסידו להכח ר"ג אבל היו מצוינים. יש להם חלק קדמי שיודע לשחק כדורגל ורק נקווה שהחלק האחורי יפסיק לחלק מתנות ליריב והקבוצה הסימפטית מאזור תנצח. בקעת הירדן מסוגלים לנצח כל קבוצה והוכיחו את זה מול נורדיה בחוץ. באזור יהיה להם קשה לשחק את הכדורגל שלהם ולכן הנקודות ישארו בבית באזור. ההימור שלי: ניצחון לאזור.

דורון: משחק קשה בין שתי קבוצות במגרש קשה מאד. לבקעה יש מאמן טוב כמו אורי קרגולה וסגל שחקנים טוב לליגה, ולדעתי הם ייקחו הרבה נקודות בליגה. ההימור שלי: ניצחון לבקעת הירדן.

 

החבורה הצעירה של הכח יוצאת למשחק מול חולון (איתן ידגר)

 

ירמיהו "גריל טאון" חולון - הכח ר"ג

אוהד: הפתעת העונה עד כה מחולון נראית מצוין, ניצחה שתי קבוצות שנחשבות טובות מאד ועושה רושם שמוסא בן חיים וויקטור גניש בנו קבוצה נהדרת בחולון, שתתמודד בחלק העליון של הטבלה. מנגד הכח היו מצוינים מול אזור, כבשו 4 שערים ויכלו לכבוש עוד הרבה... אדג'יי הייפורד המצוין יחסר להם בעקבות הכרטיס האדום. לדעתי חולון קבוצה חזקה ואגרסיבית שלא תאפשר לשחקני הכח הצעירים לפתח את המשחק שלהם. ההימור שלי: חולון ינצחו וימשיכו להסתכל לצמרת.

דורון: הכח קבוצה נחמדה שחסר לה שחקנים מנוסים לליגה. יש לה הרבה שחקנים צעירם ומוכשרים אבל חסר להם ניסיון וכאלה שמכירים את הליגה. חולון קבוצה גדולה, קבוצה שיודעת להעביר את הזמן ולעקוץ כשאפשר כפי שעקצו אותנו שבוע שעבר ומשכו את הזמן. ההימור שלי: תיקו.

 

מילה לסיום: "מאחל בהצלחה לכל הקבוצות ושיהיה לנו מחזור פורה בהרבה שערים".

אוהד רון מארח את דורון אוחיון: תחזית ליגה א' דרום מחזור 3

הוסף תגובה
תגובות
  1. דורון אוחיון (חולוני 26-09-2019, 14:43)
    דורון היקר כנראה שנרדמת במשחק מול חולון במחצית הראשונה חולון עשו לכם בית ספר בשניה התאזן אז אל תגיד גנבו נצחון לקחו ניצחון כמו שצריך תתחיל לפרגן אתה בחור טוב תיהיה ער במשחקים בהצלחה בהמשך
  2. קשקושים (המוכתר משעריים 26-09-2019, 16:03)
    מוסא לא בנה את הסגל של שעריים,אחרי שמוסא הלך הוחלפה חצי קבוצה,היילה שוחרר אסמרה שוחרר שי דויד שוחרר ,השחקן שהגיע מגבעת זאב והיה מלך השערים שם שוחרר ועוד כמה .הוחתמו שחקנים כמו רן בן שמעון ,אושר טוויל, אלמו ,.
  3. קשקושים (המוכתר משעריים 26-09-2019, 16:05)
    עין מוסא שעריים היא על הפנים והפסידו,רק כשהגיע מני סוויסה עלו על דרך המלך
  4. רון צודק (שערוקי 26-09-2019, 17:32)
    אני רואה השנה מני סוסיה בנה את הקבוצה אני רואה מה הוא בנה קבוצה של ביטוח לאומי שעריים בדרך לליגה ב
  5. אוהד עוד פעם אתה מתחיל (קרית גתי 26-09-2019, 18:55)
    שבוע שעבר אמרת שנפסיד דו סיפרתי השבוע אתה רוצה שמר ורק תעשה לנו סדר,אז אדון פרשן מתי תבין שזו רק ליגה א וגם עם 11 שחקנים מהשכונה קשה לנצח אותנו
  6. נצחון קל (אדום לוהט 26-09-2019, 19:17)
    מרמורק נגד קרית גת. עוד ניצחון ואלי נשפר הפרש שערים
  7. דורון (אשדודי צהוב 26-09-2019, 19:31)
    דורון אין לך מושג תעבור לקריקט .. את אישתך כבר העיפו מהכדורגל עכשיו תורך בושה שנותנים לבן אדם שלא גמר כיתה ב' במה נתת תחזית של התחת שלי יא בן אדם אנאלפבית! לך תרקוד בחמישי בדאנג'ן עם אישתך ראינו אותך שם איתה !
  8. אחלה דורון (חולוני שרוף 26-09-2019, 19:48)
    אחלה תחזית רואים שאתה מבין כדורגל.תודה על האירוח שבוע שעבר.אתה אחלה בן אדם נשמה טובה.
  9. מגיב 7 (צהוב 26-09-2019, 20:28)
    ‏תמשיך ‏לאכול את הלב דורון אוחיון מספר אחד תתפוצץ
  10. דורון אתה ‏בנאדם זהב (עירוני אשדוד 26-09-2019, 20:29)
    ‏בלעדיך אין לי עירוני אתה ‏הכל בשביל המועדון תותח-על
  11. מילה לאוהד רון (מאיר 26-09-2019, 20:53)
    אני עוקב כבר שנים אחרי התחזיות. נניח לזה שרוב התחזיות רחוקות מהתוצאות אבל זו ליגה א'. רק לא מבין את הסיגנון שלך. תחזית אינה ביקורת הכוללת כניספח גם שמחה לאיד. תקרא שוב מה כתבת לגבי מכבי יבנה(שאין דבר איתה) לגבי המאמן ותבין שזה לא יאה ולא נאה. שנה טובה לכולם
  12. מגיב מספר 7 (עירוניה 26-09-2019, 21:08)
    יא אדום יא שלוכי, למה יש לך ביצים להגיד לו את זה בפנים? תמיד הייתם קנאים וצרי עין שלוכים
  13. מגיב 12 (עירוני אשדוד 26-09-2019, 22:41)
    ‏לא להתייחס לאנשים ממורמרים עירוני אשדוד ‏מעל הכל ודורון מיספר 1 ‏בלעדיך אין קבוצה אוהבים אותך
  14. דורון ‏אתה אוהד ‏ (‏אוהד יבנה 26-09-2019, 22:43)
    ‏זוכר אותך עוד מהתקופה של פעם אוהד אורגנל תצליך ‏אין הרבה אנשים כמוך
  15. Hakoach (Eli chakimi.ny.usa 27-09-2019, 00:12)
    Hach,hach hakoach.behtzlaca!!!
  16. הובלות אזור ב (ממפיס 27-09-2019, 00:40)
    שבוע הבא נביא את זיקה לתת תוצאות
  17. תגובה ל 7 (דניאל 27-09-2019, 08:15)
    ניצחון קל והפרש שערים אתה רוצה נשמה אנחנו נעשה לכם שבת שחורה ,רק ניצחון לקרית גת אבל 1 קטן צריך ללמד אותך שזה ליגה א יחמור !!!
  18. כמה שדורון צודק (גרין דרים 27-09-2019, 10:16)
    דורון כמה שאתה צודק לגבי המאמן של אור יהודה, הוא עושה חילופים שגויים
  19. סרדינים קנאים (שי 27-09-2019, 12:26)
    דורון יקירי היית מת שתהייה לכם קבוצה כמו הפועל. אבל אני לא מודאג על מה שאמרת שאנחנו לא משחקים טוב כי אתה בעצם פוזל אולי התבלבלת אם הקבוצה המגעילה שלך. יש לכם עוד הרבה כדי להגיע לרמה שלנו. יעלללללה אדומים אשדוד ודורון הפוזל תתעסק בקבוצה שלך עדיף כי אין לך מושג בכדורגל. אולי בסמים יש לך מושג
  20. מכבי יפו אין התקפה אין כלום (די נמאסתם 27-09-2019, 15:26)
    תביאו לעזאזל רוכש כבר שיעשו קבוצה גדולה .נמאס כבר מליגה א ויכולת כלכך חלשה
  21. תגובה ל 3 (אדום לוהט 27-09-2019, 15:26)
    3:0 ועוד לא מחצית ..קרית גת מתחרה עם שעריים מי ירד ראשון לליגה ב'
  22. ילא מרמורק (אדום לוהט 27-09-2019, 17:17)
    מרמורק שיגעת אותי ...קרית גת ליגה ב קוראת לכם יחד עם שעריים..הלהיט ששורף את הליגה הפועל מרמורק חיים.
  23. עירוני פח אשדוד (אדום לעד 27-09-2019, 22:27)
    דורון זה מה שאתם מסוגלים בפעם הבאה של נעליך מעל רגליך כשאתה מדבר על הפועל אשדוד ליגה א זה סיפור אחר