"הבנתי שהרצליה טובים מאוד, אגיע ואתן הכל!"

ישראל דמקה נחשב לקשר צעיר ומוכשר מאוד, שרשם עלייה מרגשת בעונה הקודמת עם עירוני אשדוד. במהלך הקיץ הוא הרשים את הצוות המקצועי של העולה החדשה אור יהודה, ופתח את העונה במדי הקבוצה. דמקה, הוכיח את החתמתו שכבש שער יתרון מול מרמורק במחזור האחרון, וקבוצתו צפויה להיות לאחת מהמסקרנות בליגה. בראיון לאתר 'גולר' הוא מספר מה הוביל אותו לאור יהודה העונה, ועל ההכנות לקראת המשחק מול מכבי הרצליה

  • על ידי: ‫לירן ביטון‬‎
  • 27-09-2019
  • 08:47

הקשר ישראל דמקה, בן 23, גדל במחלקות הנוער מכבי תל אביב ומ.ס אשדוד. אחרי שהתגייס לצבא הוא עבר לשחק בליגות הנמוכות בקבוצות כמו שדרות, באקה אל גרבייה ועירוני אשדוד בעונה הקודמת. "כשחקן מאוד צעיר חיפשתי ללמוד, לשחק ולקבל ניסיון". אחרי שהגיע למבחנים והרשים את הצוות המקצועי הוא פתח את העונה הנוכחית במדי אור יהודה , ואף כבש שער יתרון במחזור הקודם מול מרמורק. קבוצתו שפתח את העונה בליגה א' אחרי שרשמה עלייה בעונה הקודמת צפויה להיות לאחת הקבוצות המסקרנות בליגה, ודמקה לאחד הבולטים בה.

 

ישראל מה הוביל אותך לקבוצה?

"הכרתי איש מדהים שהוא הסוכן שלי רונן אזולאי, שבעצם הביא אותי למבחנים באור יהודה ואמר לי שזו הקבוצה הכי מתאימה עבורי מהסיבה שיש המון שחקנים מנוסים בהגנה ומאמן שמבין כדורגל. מה שהוביל אותי למבחנים באור יהודה זה הידיעה הברורה שזה המקום הכי טוב עבורי. יש בקבוצה אוירה נהדרת צוות אימון מדהים שמכוון אותי וגורם לי להוציא מעצמי 100 אחוז ובונוס קטן שלא ידעתי עליו וזה האוהדים המדהימים של אור יהודה שנותנים הרגשה של בית".

 

המחזור האחרון כבשת שער שהעלה את קבוצתך ליתרון מול מרמורק איך התחושה? 

"התחושה לכבוש שער זו הרגשה מדהימה. שמח שיצא דווקא לי לכבוש אבל זה יכל להיות כל שחקן אחר. יש לנו קבוצה טובה שעובדת מאוד קשה וחבל שלא ניצחנו אבל הכי חשוב לי לשחק טוב ולהתקדם וזה מה שאעשה". 

 

מה המטרות העונה ברמה האישית והקבוצתית? 

"מטרות העונה ברמה האישית הן להתפתח, לשפר את התכונות שלי, למצות את מרבית היכולות שלי במגרש ולהיות תמיד ברמה המקצועית הגבוהה ביותר. מטרות הקבוצה הן להיות קבוצה חזקה ומגובשת, להמשיך למצות את יכולות המשחק שלנו ובעזרת השם להגיע לפלייאוף עליון".

 

דמקה ושחקני אור יהודה בפתיחת המשחק מול מרמורק (צילום: יוסי סוריק)

 

מה התכונה הכי דומיננטית שלך על המגרש?

"התכונה הכי דומיננטית שלי במגרש היא דינמיות, חילוצי כדור ושיחרור כדור מהיר ומדוייק . ואין לי בעיה גם לכבוש שערים ומקווה שזה יהיה גם האקס פקטור שלי".

 

איך העבודה מול יעקב טל?

"העבודה עם יעקב טל מאוד מעצימה מכיוון שהוא מסוג המאמנים שתמיד משדרים רוגע ונותנים לך תחושת ביטחון כזו שבאלך להתאבד על המגרש. 

הסוכן שלי רונן אזולאי בחר בקבוצה הזו מהמון קבוצות אך ורק בגלל יעקב טל הוא אמר לי שזה בנאדם שמבין כדורגל ויהיה לנו קל יותר להיתקדם.

 

איך התרשמת עד כה מליגה א׳?

ליגה א' דרום השנה מעניינת מאוד ושמח שניתנה לי הזדמנות לשחק בליגה הזו, אך הפנים שלי קדימה כמה שיותר גבוה יחד עם הקבוצה. ליגה א' דרום היא מבחינתי מדרגה הלאה".

 

היום, יום שישי, אתם פוגשים את מכבי הרצליה איך תתכוננו למשחק?
"את זה אני משאיר למאמן הבנתי שהרצליה טובים מאוד, אגיע ואתן הכל!"

ישראל דמקה, כובש שער יתרון במחזור הקודם (צילום: יוסי סוריק)

הוסף תגובה
תגובות
  1. ישראל אוהבים אותך שחקן נשמה (דודו 27-09-2019, 09:51)
    בהצלחה ישראל אוהדים איתך שמחים שהגעת לאור יהודה משפחה אוהבת מחבקת
  2. שחקן כישרוני (חיים 27-09-2019, 12:09)
    שחקן כישרוני ומשקיע את כולו במגרש. עשראל- שיהיה לך בהצלחה .ואל תתבייש לבעוט לשער רק כך יכנסו שערים
  3. שחקן כישרוני (חיים 27-09-2019, 12:09)
    שחקן כישרוני ומשקיע את כולו במגרש. עשראל- שיהיה לך בהצלחה .ואל תתבייש לבעוט לשער רק כך יכנסו שערים
  4. שחקן כישרוני (חיים 27-09-2019, 12:09)
    שחקן כישרוני ומשקיע את כולו במגרש. עשראל- שיהיה לך בהצלחה .ואל תתבייש לבעוט לשער רק כך יכנסו שערים
  5. שחקן כישרוני (חיים 27-09-2019, 12:09)
    שחקן כישרוני ומשקיע את כולו במגרש. עשראל- שיהיה לך בהצלחה .ואל תתבייש לבעוט לשער רק כך יכנסו שערים
  6. ישראל דמקה (רון 28-09-2019, 19:15)
    שחקן צעיר ויש לו עוד הרבה להוכיח . ישראל , שלא יעלה לך השתן לראש צריך להתאמץ ולעבוד קשה בשביל להיות כוכב. אל תסטה מדרכך תהייה חכם תעבוד קשה כדי לשמר את הזכות להיות ברכב הפותח והתוצאות יגיעו כמו גם התהילה .