טירוף: 2:3 ענק לנורדיה על מכבי יבנה עם מהפך בתוספת הזמן

שיגעון בטדי: מכבי יבנה חזרה מפיגור ל-1:2 בעשרה שחקנים לאחר הרחקתו של גורמזנו, אך לא חלמה בחלומות השחורים ביותר שלה שדווקא האקס נבו מזרחי (94) ובר אלסברי (95) ינצחו את המשחק הזה הזה ויחזירו את בית"ר נורדיה לעניינים בליגה

  • על ידי: אוהד רון
  • 27-09-2019
  • 16:10

מכבי יבנה יצאה היום (שישי) לטדי למשחק מול בית"ר נורדיה ירושלים, אולי אחד המשחקים הקשים ביותר בליגה, כשהיא עם עוזר המאמן יוגב בן סימון על הקווים, זאת כזכור בעקבות התפטרותו של עידן בראון במהלך השבוע האחרון. מן העבר השני ארז בנודיס היגע מוכן מאוד למשחק, על סוללת כוכביו, וקיווה לנצח את המחשק החשוב. ו-וואו, איזה משחק זה היה - ואיזה ניצחון מתוק לבית"ר נורדיה ירושלים, שפשוט הצליחה לכבוש שני שערים בתוספת הזמן ולנצח את המשחק הזה לאחר שהייתה בפיגור כשיריבתה בעשרה שחקנים.

 

בדקה ה-12 הגיע המצב הראשון במשחק, כאשר יוסי אסייג קיבל כדור נהדר בתוך הרחבה ובמקום לבעוט חזק ולפינה, ניסה למסור כדור רוחב לרן רול, אך הכדור ברח החוצה.

 

8 דקות לאחר מכן, יוסי אסייג כבר לא התבלבל כאשר הפעם היה זה רן רול שניצל טעות קשה בהגנה של מכבי יבנה, פרץ באגף והרים כדור טוב שהוסט מרגלו של אורי פסו, שם ארב אסייג שמקרוב דחק את הכדור לרשת וזה 0:1 לנורדיה ירושלים.

 

דקה 23 - איזה גול מטורף! התקפה אשונה של מכבי יבנה במשחק, מור שקד הוציא כדור רוחב, גורמזנו פתח את הרגליים והכדור הגיע לאור זוזוט שמ-16 מטרים הדביק כדור אדיר לבין החיבורים, ללא ספק אחד השערים היפים שראינו השנה וזה 1:1.

 

התקפה מצויינת של מכבי יבנה איפשרה לרועי בן בסט לאזן את התוצאה (צילום: גלעד אימס)

 

בדקה ה-30 מכבי יבנה קיבלה הזדמנות נוספת אולי אפילו לעלות ליתרון, כאשר אביחי ממן פרץ יפה לכיוון הרחבה ושלח בעיטה חלשה מ-18 מטרים, עמית שמש ליווה את הכדור החוצה. נורדיה פתחה טובה והשתלטה על המשחק, אבל יבנה שינתה את המומנטום ומהשער של נורדיה הקבוצה של בנודיס פשוט נעלמה.

 

בדקה ה-45 שרון גורמזנו ראה את הכרטיס האדום לאחר שביצע עבירה ללא כדור ברחבה של נורדיה ירושלים. למרות התחנונים לשופטי המשחק, ההרחקה נותרה בעינה ויבנה נשארה בעשרה שחקנים רגע לפני הירידה להפסקה.

 

כצפוי, נורדיה פתחה טוב את המחצית השנייה כאשר בדקה ה-53 חן ראובן הגיע למצב נהדר, חדר לרחבה ובעט פצצה אדירה, אך הכדור חמק ליד שערו של ניזרי.

 

בדקה ה-58, כשהיא בעשרה שחקנים, טל איילה עם פעולה אישית נהדרת לקח עליו 4 שחקנים, שלח כדור נהדר לרועי בן בסט שעצר את הכדור פעם אחת, חלף על פני אבי יוסף ובעט נהדר לחיבורים, 1:2 מפתיע מאוד למכבי יבנה!

 

בית"ר נורדיה החלה להשתלט על המשחק וטיווחה מכל מצב. חן ראובן שנכנס כמחליף ניסה את כוחו בדקה ה-63 ממרחק של 22 מטרים אבל הכדור שלו חמק החוצה.

 

נבו מזרחי אקס מכבי יבנה מאזן את התוצאה (צילום: גלעד אימס)

 

לנורדיה הגיע לאזן את התוצאה ובדקה ה-94, עמוק בתוך תוספת הזמן, נבו מזרחי האקס של מכבי יבנה כבש שער נהדר ואיזן את התוצאה ל-2:2.

בקה ה-95 של המשחק הגיע אקורד הסיום והקפטן אדם אלסברי הגיע לכדור שנהדף מהשוער ניזרי , שם את כל הלב בכדור וופשוט בעט פצצה לרשת ] איזה ניצחון אדיר של נורדיה!

 

הקפטן בר אלסברי קובע את תוצאת המשחק עמוק בתוך תוספת הזמן (צילום: גלעד אימס)

 

ארז בנודיס אמר: "מה שהיה פה זה משהו מטורף, עברתי הרבה דברים בכדורגל, אבל לא היה דבר כזה. אנחנו מקבלים פה הרבה אהבה מהקהל, אנחנו עם נקודה מ-9 בדקה ה-90, אבל זה מנפלאות הכדורגל. פשוט מדהים. לא שיחקנו טוב בחצי השני, זה נכון, אבל אני שמח שניצחנו היום. אנחנו רוצים להיות בצמרת ברגעים הקריטיים יש פה הרבה קבוצות טובות וזה יילך עד הסוף".

 

 

 

שחקני נורדיה חוגגים את הניצחון...צילום: גלעד אימס

הוסף תגובה
תגובות
  1. יבנה (משה 27-09-2019, 16:26)
    הנהלת יבנה ביזיון נותנת ליוגב בן סימון מאמן גרוע ושחקן ירוד (בקריירה שלו) לאמן מועדון כמו יבנה.לגזיאל לנהל קבוצת כדורגל זה לא כמו לנהל קניון תעורר ומהר
  2. מצדיע לארז על אורך רוח וניהול משחק מצוין (חיים 27-09-2019, 16:44)
  3. קבוצה לוזרית והנהלה בזיון - עושים רע מקבלים רע (צוללת צהובה 27-09-2019, 17:03)
    הנהלת קומבינות אזולאי ולגזיאל אתם ממש חובבנים לתת לעוזר לאמן כשאין לו תעודה אנחנו קבוצה בלי נשמה - לוזרים האור היחידי בקבוצה זה זוזוט
  4. לקבל 2 שערים הזוי (רמי לוי 28-09-2019, 18:22)
    איך מקבלים 2 שערים בשתי דקות הזוי. במידה והיה הפסד לנורדיה היה שם רעידת אדמה. ושוב 2 שערים בשתי דקות דרוש בדיקה נורדיה קבוצה חלשה
  5. לקבל 2 שערים הזוי (רמי לוי 28-09-2019, 18:22)
    איך מקבלים 2 שערים בשתי דקות הזוי. במידה והיה הפסד לנורדיה היה שם רעידת אדמה. ושוב 2 שערים בשתי דקות דרוש בדיקה נורדיה קבוצה חלשה
  6. לקבל 2 שערים הזוי (רמי לוי 28-09-2019, 18:22)
    איך מקבלים 2 שערים בשתי דקות הזוי. במידה והיה הפסד לנורדיה היה שם רעידת אדמה. ושוב 2 שערים בשתי דקות דרוש בדיקה נורדיה קבוצה חלשה
  7. איזה מאמן גרוע המזל ההזוי היה איתו (יודע דבר בכדורגל 01-10-2019, 11:28)
    עם נורדיה הייתה מפסידה ארז היה מדבר אחרת ונמצא במצב אחר לגמרי אולי נורדיה הייתה מתמוטטת לגמרי איפה יש דבר כזה דקה 93 ודקה 95 שתי שערים טמוע
  8. איזה מאמן גרוע המזל ההזוי היה איתו (יודע דבר בכדורגל 01-10-2019, 11:28)
    עם נורדיה הייתה מפסידה ארז היה מדבר אחרת ונמצא במצב אחר לגמרי אולי נורדיה הייתה מתמוטטת לגמרי איפה יש דבר כזה דקה 93 ודקה 95 שתי שערים טמוע