0-3 להפועל איכסל מול בני ערערה

קבוצתו של אלירן חודדה אירחה את בני ערערה, כבשה שלושה שערים ועשו ניצחון חלק בדרך למקום השני לפני המשחק מול עירוני טבריה בשבוע הבא. ערערה שרושמת הפסד ראשון העונה ותנסה להתאושש בשבוע הבא מול באקה. חודדה: "הצלחנו לשחק את הכדורגל שאני מאמין בו"

  • על ידי: אוהד רון
  • 29-09-2019
  • 10:33

כבר לאחר 9 דקות קיבלנו כדור קרן של הפועל איכסל. אמיר לביא מרים נהדר ואילון אלימלך נוגח לפינה וקובע 0-1 לאיכסל.

 

אילון אלימלך מעלה את איכסל ליתרון (חגאג רחאל)

 

לאחר ספיגת השער, ערערה יוצאת להתקפה מתפרצת כשהיא תופסת את איכסל לא מוכנה וכמעט ומצליחה לאזן את התוצאה, אך הייתם דראוושה מרחיק את הכדור מקו השער ומשאיר את התוצאה בעינה. בדקה ה-47 השחקן הצעיר סברי חטיב מכניס כדור עומק לחן נוגן שמוצא בכדור רוחב מצוין את עבדאללה עזאם שכובש וקובע 0-2 לאיכסל!

 

עבדאללה עזאם כובש את השני של איכסל (חגאג רחאל)

 

שתי דקות עוברות וראינו חילופי מסירות נהדרים בין שחקני איכסל, כשבסוף המהלך אמיר לביא מרים כדור חכם לאילון אלימלך שכובש את השני המשחק וקובע את תוצאת המשחק 0-3 נהדר לאיכסל.

 

אילון אלימלך חוגג צמד במשחק (חגאג רחאל)

 

אמל חאיר שומר על שער נקי (חגאג רחאל)

 

אלירן חודדה מתחיל לראות את הכדורגל שהוא רוצה (חגאג רחאל)

 

אלירן חודדה, מאמנה של הפועל איכסל אמר בסיום המשחק: "אני שמח שהצלחנו לפרקים לשחק את הכדורגל שאני מאמין בו. יש לנו עוד הרבה פרמטרים להשתפר בהם, אני מודה לשחקנים על המאמץ שהשקיעו נגד יריבה טובה וכבר ממחר נתכונן למשחק מול טבריה. שנה טובה".

 

עיסא נוג'ידאת מפסיד לראשונה העונה (חגאג רחאל)

 

עיסא נוג'ידאת, מאמנה של ערערה אמר בסיום המשחק: "באנו למשחק חוץ קשה מאוד עם מספר פצועים שלא יכלו לשחק. הייתה יכולת מצוינת שלנו במחצית הראשונה, החמצנו הרבה מצבים. פתיחת המחצית השנייה הייתה גרועה דקה ראשונה ספגנו שער אומלל מטעות גסה בהגנה , ואז היה קשה לחזור למשחק. מקווים לתקן תוך כדי תנועה לקראת המשחק הבא".

איכסל חוגגת ניצחון יקר מול ערערה (חגאג רחאל)

הוסף תגובה
תגובות
  1. המאמן של ערערה דומה למוכר אבטיחים (אוהד 29-09-2019, 23:30)
    אין לו צורה של מאמן נראה כמו מוכר בבסטה בשוק חחח